sobota, 31 sierpnia 2013

1 ODCINEK : CASTING

Lektor : Trzy! Dwa! Jeden! Startujemy! Idol Stars to program o szerokiej formule! To program, w którym poznamy gwiazdę muzyczną! W programie zobaczymy znanych aktorów, sportowców i innych celebrytów. Na castingi przyjechało 22 uczestników, ale tylko jeden uczestnik zostanie zwycięzcą. Kto nim będzie? To zadecydują państwo i nasi jurorzy podczas tych wszystkich tygodni! Rozpoczynamy pierwszą edycję Idol Stars!

>> Czołówka <<

Lektor : Gdańsk to miasto położone w województwie pomorskim. Miasto te ma bliski dostęp do morza. W mieście codziennie przewijają się tłumy turystów, a na starówce możemy zobaczyć wiele ludzi. W mieście zamieszkuje ponad 460 tys. mieszkańców. Tym razem oprócz turystów do Gdańska przyjechała nasza ekipa z uczestnikami!

Natalia : Witam wszystkich w Idolu Stars! Znajduje się na starówce w Gdańsku. Mimo tego słońca, czas zacząć casting, ale najpierw poznajmy naszych jurorów!

Lektor :
Grzegorz Markowski - polski piosenkarz i wokalista zespołu Perfect.
Krzysztof Skiba - polski muzyk, autor tekstów, satyryk, osoba rozrywkowa i wokalista zespołu Big Cyc (Przewodniczący jury).
Anna Rusowicz - polska piosenkarka.
Lidia Kopania - polska piosenkarka wykonująca muzykę pop.

Natalia : To co! Dawajcie już te castingi :)

Lektor : Pierwszą uczestniczką która przyjechała na casting jest modelka Aneta Kręglicka.


Aneta Kręglicka (ur. 23 marca 1965 r. w Szczecinie) -  modelka, fotomodelka i zwyciężczyni Miss Świata w 1989 roku.
Aneta : Idol Stars to nowa przygoda, którą zacznę. Trochę się denerwuje, że coś nie wyjdzie, ale wygrałam miss świata to i może to wygram :)

Aneta : Witam!
Krzysztof : Witam Aneto! Aneto co masz nam do zaserwowania?
Aneta : Polski utwór to "Testosteron", a utwór zagraniczny to "Superstar".
Krzysztof : Nie wiem jak oni :) Oni tu się nie liczą <śmiech> ! Ale ja jestem za Testosteronem!

"Testosteron" Kayah

Krzysztof : Brawo, brawo! Zacznijmy może od Grzegorza.
Grzegorz : Aneto, bardzo wczułaś się w ten utwór :)  Piosenka ta jest kobieca, ty dzięki tym ruchom i wdziękom bardziej zrobiłaś kobiecą :) Jak dla mnie mimo małych wpadek rytmu wyszłaś zjawiskowo. Ja jestem na TAK.
Krzysztof : Ania może ma coś do skomentowania :)
Anna : Ja bardzo lubię ten utwór. Kayah jest świetną artystką. Jeżeli chodzi o ciebie Anetko to mi się podobał twój styl śpiewania, ale tak jak tu już powiedział Grzegorz, były momenty po za rytmem. Oczywiście było ich mało, ale były. Jeżeli mam dać TAK lub NIE to Ci zaufam i dam Ci TAK :).
Krzysztof : Lidia.
Lidia : Mi się podobało i daje Ci szanse. TAK!
Krzysztof : Masz już trzy TAK. Jak dałbym Ci NIE to nazwałabyś mnie świnią. A ja śpiewałem "Facet to świnia". Nie będę świniował <śmiech> Jak mnie przytulisz to dam Ci TAK. Więc jak?
Aneta : Jasne przytulę :)
Krzysztof : To chodz do wujka Skiby. Przytul mnie! I idz sobie :)

Lektor : Aneta Kręglicka przechodzi dalej!

Natalia : Ale dobra ta kawa :P Jeżeli kiedykolwiek będziecie w Gdańsku to zapraszam was do tej kawiarenki na kawę. Parzą tu najlepszą kawę, jaką kiedykolwiek piłam :) A teraz czas na drugą uczestniczkę castingu.

Lektor : Drugą uczestniczką, która przejechała na casting jest prezenterka pogody Marzena Słupkowska.


Marzena Słupkowska (ur. w 1978 r. w Golubiu-Dobrzyniu) - dziennikarka i prezenterka pogody.
Marzena : Nigdy nie śpiewałam i nie wiem jak to wyjdzie :) Boję się, że coś tam zapomnę, coś się pomylę i będą się ze mnie śmiać :)

Marzena : Dzień dobry!
Krzysztof : Witamy Cię Marzenko :) Jaka jest pogoda w Gdańsku? :)
Marzena : Zapowiada się dzień słoneczny bez opadów <śmiech>.
Krzysztof : To mam nadzieję, że twoja prognoza się sprawdzi, bo pózniej lecę się opalać <śmiech>. Marzeno jakie piosenki przygotowałaś?
Marzena : Polski utwór to "Czy ten Pan i Pani", a drugi utwór to "Let's Get Loud".
Grzegorz : Ja jestem ciekawy piosenki "Let's Get Loud".
Krzysztof : Nikt Cię o to nie pytał! <śmiech> Grzegorz wybrał ten utwór, ja nie mam zastrzeżeń, dziewczyny też chyba nie. Więc zaczynaj!

"Let's Get Loud" Jennifer Lopez

Krzysztof : Brawo! Grzegorz chciał ten utwór i Grzegorz pierwszy go skomentuje.
Grzegorz : Marzeno bardzo Cię lubię :) Świetnie zapowiadasz pogodę, ale muszę Cię skrytykować. 
Krzysztof : Widzisz Marzeno! Wybrał Ci utwór, a teraz chce Cię krytykować :)
Grzegorz : Krzysiu muszę :) Twój angielski nie do końca mi się podobał. Śpiewałaś też czasem po za rytm. Jak dla mnie to za mało aby zostać Idolem. Popracuj nad śpiewem, a może zostaniesz gwiazdą muzyczną :) Jak dla mnie NIE przepraszam.
Krzysztof : Lidka :)
Lidia : Ja będę milsza :) Mi twój angielski się podobał. Jedynie fałsze mi trochę przeszkadzały. Ale będę pozytywna i dam ci TAK.
Krzysztof : Ania, Anieczku :)
Anna : Krzysiu wystarczy Ania lub Anna :) Co do twojego śpiewu to mam mieszane uczucia. Angielski był jako taki. Niektóre gwiazdy gorzej sobie radzą, a u ciebie nie jest tak zle. Jedynie co mnie martwi to te fałsze, które sporo namieszały. Przez nie wyskakiwałaś z rytmu. Będę obiektywna i dam Ci niestety NIE. Przepraszam!
Krzysztof : A ja Ci dam TAK bo chce aby było słońce. I teraz mamy dwa TAK i dwa NIE, według regulaminu nie dostajesz się. Bardzo mi przykro. Mam nadzieję, że się jeszcze zobaczmy! Dziękuję, Marzeno!

Lektor : Marzena Słupkowska odpada z programu, ale wciąż ma szanse dostać dziką kartę przez naszych fejsbukowiczów.

Natalia : Widzicie tą bransoletkę. Właśnie ją kupiłam. Zaraz idę kupić inne pamiątki z Gdańska. A was zapraszam do posłuchania trzeciej uczestniczki :)

Lektor : Trzecią uczestniczką, która przejechała na casting jest aktorka Julia Kamińska.


Julia Kamińska (ur. 13 listopada 1987 r. w Gdańsku) - aktorka, znana z serialu "BrzydUla".
Julia : Taniec tańczyłam i wyszedł mi dobrze :) Mam nadzieję, że tak dobrze pójdzie mi śpiew.

Julia : Dzień dobry!
Krzysztof : Witamy Cię Julio. Julio przygotowałaś coś czy może zapomniałaś się nauczyć utworów :)
Julia : Przygotowałam :) I mają państwo do wyboru "The Show" lub "Tyle słońca w całym mieście".
Krzysztof : Ale spryciula :) "Tyle słońca" w twoim wykonaniu już słyszałem, więc ja bym był za "The Show", a ty co uważasz Lidio?
Lidia : Też jestem za "The Show".
Anna : "The Show" :) Spiewaj!

"The Show" Lenka

Krzysztof : Brawo! Aż wstanę! Jesteś już zawodową artystką :) Lidia teraz może skomentuje.
Lidia : Jak dla mnie był to utwór specjalny dla ciebie. Twój głos jest bardzo piękny. Masz ciekawą barwę. Muszę dać ci TAK.
Krzysztof : Ania.
Anna : Twój występ był wykonany bardzo dobrze. Ciekawa barwa głosu, świetne ruchy. Jak dla mnie będziesz wielką faworytką tego programu po tym występie. TAK.
Krzysztof : Grzegorz.
Grzegorz : Śpiewasz tak jakbyś śpiewała już od dawna. Świetnie wykonałaś ta piosenkę i tym samym otrzymujesz ode mnie awans i przepustkę na dalsze etapy. TAK.
Krzysztof : I pozwólcie, że jeszcze ja. Przy tobie dziewczyno chowa się Edyta Górniak, Doda, Ewa Farna, Maryla Rodowicz i wiele innych artystek. Ty to masz dopiero głos. TAK, TAK i jeszcze raz TAK. 

Lektor : Julia Kamińska przechodzi dalej!

Natalia : Obecnie w Gdańsku mamy 28 stopni. Najchętniej bym się po opalała, ale niestety nie mogę. Mam nadzieję, że mieszkańcy Gdańska to wykorzystają. A ja zapowiadam wam kolejnego uczestnika, a jest on boski :) 


Radosław Majdan (ur. 10 maja 1972 r. w Szczecinie) - bramkarz, model i juror programu "Ekipa na swoim"
Radosław : W programie "Ekipa na swoim" to ja byłem surowym jurorem :) Teraz to jurorzy będą mnie oceniać :) No trochę się boję, jak każdy. Boję się, że zapomnę tekst piosenki, czy tam coś dopowiem :) Ale wierze w swoje możliwości i czekam na werdykt cztery TAK :)

Radosław : Hejka :)
Krzysztof : No hejka. Na kawę? Nie ma! Wyszła :) <śmiech>
Radosław : Na kawę może póżniej :)
Krzysztof : Co przygotowałeś na dzisiejszy występ?
Radosław : Na kartce, którą mi przesłaliście miałem nauczyć się utworu polskiego i angielskiego. Utwór numer 1 to "Aicha", a drugi to zaś "Wake Me Up Before You Go-Go".
Krzysztof : To może Grzegorz powie co woli posłuchać.
Grzegorz : Ja bardzo lubię polskie piosenki, więc zaśpiewaj "Aicha".
Krzysztof : "Aicha"

"Aicha" Magma

Krzysztof : Brawo! Zawsze od Grzegorza zaczynamy to teraz od Lidi :)
Lidia : Ja bardzo lubię ten utwór i bardzo podobała mi się ta twoja nowa wersja. Była taka rockowa :) Daje Ci TAK.
Krzysztof : Ania.
Anna : Ja mam przeciwne zdanie do Lidki. Według mnie oryginalna wersja jest lepsza. A to dlatego, że oryginalna wersja jest spokojna. Ty zrobiłeś na rocka. Było bardzo dużo wykrzyczane. Fajnie, że masz pomysł na siebie, ale w tej piosence to nie o to chodzi. Sorki, ale ja jestem na NIE.
Krzysztof : Aniu takiemu przystojniakowi dajesz NIE :) Grzegorz.
Grzegorz : A ja jestem za Lidią i za Radkiem :) Mi się także podobał ten styl. Bardziej go ożywiłeś. Ten twój utwór stał się energiczny i dlatego fajnie mi się go słuchało. Dobrze, że nie próbowałeś upodabniać się do tego wokalisty co wykonuje tą piosenkę, bo to nie o to chodzi.
Krzysztof : Teraz moja kolej :) Ja chce wrócić do Euro 2012. Wiele osób wierzyło w naszą reprezentacje, że wyjdziemy z grupy, a co wyszło? Ani jednej wygranej, a nawet jedna przegrana była. Ja od razu mówiłem wpuście Radka Majdana i Adamiakową <śmiech> Nawet z Hiszpanią byś my wygrali :) Oj co ten Smuda narobił! Jak on kadrę dobierał :) Co do twojego występu to mi się on podobał. Była to inna wersja, bardziej dopasowana do ciebie i zrobiłeś ją mega dobrą. Jak dla mnie TAK.

Lektor : Radosław Majdan wchodzi dalej z trzema TAK.

Natalia : Jestem na stadionie w Gdańsku. To tu odbywało się rok temu Euro 2012. Stadion ten na wszystkich czterech meczach pomieścił ponad 155 tys. ludzi. To taka mała ciekawostka dla fanów tego cudownego sportu. A my przechodzimy do ostatniego już uczestnika z Gdańska i okolic :)

Lektor : Piątym i ostatnim uczestnikiem jest aktorka Danuta Stenka.


 Danuta Stenka (ur. 10 października 1961 r. w Sierakowicach) - aktorka teatralna i filmowa.
Danuta : Przygodę w tym programie, traktuję jako nowe wyzwanie. Nigdy nie miałam okazji śpiewać tak publicznie, jedynie to tylko czasem se w kuchni nuciłam pod nosem jakieś piosenki :)

Danuta : Dzień Dobry :)
Krzysztof : Dzień Dobry :)  Danuto pięknie wyglądasz, ale to nie top model :) Więc niestety nie będę mógł Cię przyjąć po wyglądzie, a szkoda. Koniec moich pierdół, co przygotowałaś :)
Danuta : Dziękuję, za ten wygląd :) A co do piosenek to przygotowałam"Józek, nie daruję Ci tej nocy" grupy Bajm i piosenka druga to "Nah Neh Nah" Vaya coś tam :) Zapomniałam kogo to :) Pierwsza wpadka <śmiech>.
Krzysztof : Vaya Con Dios :) Zdarza się. Ja jestem za tym utworem. A ty Anno?
Anna : Ja też jestem za tym.
Krzysztof : To "Nah Neh Nah" Vaya Don Dios poprosimy.

"Nah Neh Nah" Vaya Don Dios

Krzysztof : Brawo! Aniu zaczniemy od ciebie.
Anna : Danuto masz bardzo piękny głos i barwę. Niestety niektóre momenty śpiewałaś za nisko. To jest początek więc Ci to jakoś daruje, ale jeżeli przejdziesz dalej to musisz nad tym popracować. A ja daje TAK.
Krzysztof : Grzegorz.
Grzegorz : Mi twój występ się bardzo podobał, ale chce więcej energii od ciebie. Wiem, że początki są bardzo stresujące, ale musisz pokażać tą energie w takich piosenkach jak ta. Bez tej uwagi było wszystko świetnie, więc nic innego jak TAK. 
Krzysztof : Lidia.
Lidia : Mi się podobał twój występ, ale oczekuje tego samego co Grzegorz. Czyli tej pozytywnej energii. Jak to nam zaprezentujesz twój występ będzie jeszcze lepszy niż dziś go nam pokazałaś. Ode mnie dostajesz szanse! TAK.
Krzysztof : Świetny występ tyle od siebie. Przechodzisz dalej! Z czterema TAK!

Lektor : Danuta Stenka przechodzi dalej!

Natalia : I to już tyle na dziś! Poznali państwo pięciu uczestników castingowych. Czterech przeszło dalej, jedna uczestniczka niestety odpadła. Ale osoba odpadająca ma szanse wrócić jeszcze do programu, dzięki naszym fanom na facebooku. Żegnam was z Gdańska! I Zapraszam was na drugi casting! Papa!

6 komentarzy:

  1. Już czuję, że ten program to będzie wielki hit tej jesieni! Chciałbym, aby Idol powrócił na antenę Polsatu, na razie ma w Internecie hehe Odcinek wyszedł ci wspaniale, świetnie rozplanowany, ciekawe rozmowy z uczestnikami. Co do piosenek, to wszystkie były genialne, nie umiem wybrać tą najlepszą. Nie jest mi szkoda Marzeny, natomiast szkoda, że przeszła dalej Julia, nie lubię jej. No ale z drugiej strony to sobie zasłużyła... Jurorzy trafieni w dziesiątkę, świetnie się sprawdzili. Natalia także. Teraz nic, tylko czekać na drugi odcinek. [The Voice-Mistrzowska Edycja]

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo, jak na pierwszy raz to jestem pod wrażeniem, no nie spodziewałem się, że tak dobrze ten program się zaprezentuję. Marzenki mi szkoda, że się nie dostała dalej, ale trudno. Reszta sobie poradziła doskonale. Casting był kręcony w wakacje, aż chciałbym do nich jeszcze na chwilkę wrócić, bo się ogółem kończą. Czekam na drugi casting! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy odcinek, a już taki przyjemny. Widzę, że podszkoliłeś się jeżeli chodzi o ortografię, chociaż mi błędy nie przeszkadzają, a dziś nie było ich wiele, może wcale.. Nie wiem, nie zwracałem na to uwagi, bo przyciągnęły mnie występy gwiazd. Szkoda mi Marzenki, no ale nudno byłoby gdyby wszyscy przeszli. Trochę nie zgadzam się z opinią Krzysztofa do występu Julii Kamińskiej, bo moim zdaniem nie da się jej porównać do Maryli Rodowicz, gdyż Julii wiele brakuje do Maryli. Piosenki świetne, widać, że znasz się na dobieraniu muzyki. Ogólnie odcinek bardzo udany, mogę powiedzieć, że ten program to mistrzostwo :D Czekam na kolejny odcinek! Oh, coś czuję, że bd gorąco! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy casting, fajne gwiazdy i cieszę się z tego powodu, że przeszli dalej, bo co do Marzeny to była mi obojętna. Szkoda tylko, że taki krótki ten casting, bo mnie wciągnął i także muszę powiedzieć, że muzyka również dobra. Ciekawe co będzie się działo dalej, kiedy nastąpią kolejne etapy. Czekam póki co na 2 casting. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny odcinek, taka nowość bo pierwszy raz w blogosferze castingowy. Fajni uczestnicy, cieszę się bardzo że Aneta przeszła dalej bo wśród tego grona jest moją największą faworytką i bardzo będę jej kibicowała. Marzeny trochę szkoda, ale dobrze że nie padło na kogoś innego. Radek myślę że może być czarnym koniem tego programu, a Danuta poradziła sobie świetnie z tak trudną, moim zdaniem najtrudniejszą w tym odcinku piosenką. Ogółem jury się sprawdza, fajne opinie, prowadząca również rewelacyjna. Nic, tylko pozostaje czekać na drugi casting! :) [Fashion Queen 2]

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani z mojego miasta <3 Szkoda, że nie przeszła :D Jestem zdziwiony tak dobrą jakością programu, denerwują mnie tylko te źle postawione spacje. ;)

    OdpowiedzUsuń