sobota, 26 października 2013

8 ODCINEK : LIVE

Lektor : Tydzień temu nasze gwiazdy zaśpiewały największe przeboje radia ZET. Najlepsza okazała się ponownie Renata Pałys, która zgarnęła najwięcej głosów od widzów. Najsłabsza w poprzednim odcinku była Halszka Lehman, która otrzymała najmniej głosów od widzów i tym samym odpadła. Kto tym razem na naszej scenie będzie najlepszy? A komu powinie się noga? Zapraszamy na ósmy odcinek Idol Stars!

>> Czołówka <<


"Malovaný džbánku" Helena Vondráčková

Lektor : Przed państwem Natalia Jakuła!

Natalia : Dobry wieczór! Rozpoczynamy ósmy odcinek naszego programu! Przed chwilą na naszej scenie wystąpiła wyjątkowa i nie powtarzalna  Helena Vondráčkov, ze swoim największym hitem. Dzisiejsze nasze gwiazdy zmierzą się z piosenkami z dzieciństwa. O tym kto zostanie, a kto odpadnie to zadecydują nasi widzowie. Pomagać naszym widzom, zaś będą nasi jurorzy. A oto i oni Krzysztof Skiba, Lidia Kopania, Ania Rusowicz i Grzegorz Markowski! Jak dzisiaj będą oceniać? Tego nikt nie wie? Miejmy nadzieję, że dobrze. A teraz może przypomnimy kto dla nas wystąpi.

Lektor : A dzisiaj na scenie zobaczymy Anetę Kręglicką, Artura Barcisia, Davine Reeves, Danutę Stenkę, Hannę Śleszyńską, Marcina Korcza, Julię Kamińską i Renate Pałys. Kto okaże się najlepszy, a kto dziś opuści program? To zależy tylko od naszych widzów.

Natalia : Jak zawsze nasi uczestnicy do pomocy mają nauczyciela. Dzisiaj pomocna ręką jest . . . Seweryn Krajewski! Sewerynie witamy Ciebie! Sewerynie jak pracowało się tobie przez tydzien z naszymi uczestnikami?
Seweryn : Witam wszystkich! Pracowało mi się dobrze z nimi. Są to bardzo fajni ludzie. Oprócz, że oni się ode mnie uczyli to ja też się wiele nauczyłem od nich.
Natalia : Sewerynie czy wiesz może komu już wręczysz Przebojowa Płytę?
Seweryn : Nie. Nie mam ulubieńców, więc będę musiał trochę posłuchać i się zastanowić.
Natalia : Sewerynie zapraszam Cię na widownię! A my rozpoczynamy wyścig! A jako pierwsza aktorka, która zaśpiewa piosenką "Joe le Taxi", która po raz pierwszy ukazała się w roku 1987 i jest grana i śpiewana aż do dziś! Przed państwem Julia Kamińska!


 Julia : Piosenka "Joe le Taxi" była dawniej wielkim hitem. Pamiętam młoda dzieczyne, która stała przy taxi i śpiewała, swoim delikatnym, dzieciecym głosikiem.
<Teledysk piosenki>
Julia : Ja jako dziecko bardzo chciałam zostać piosenkarką. Moim idolem był Micheal Jackson. Często kiedy ta piosenka leciała na płycie, śpiewałam przy niej.
Seweryn : Julia w swoim nie wielkim ciele, ma doskonały głos. Wie jak dobrze wykonać piosenkę i jest sobą przy śpiewaniu.

"Joe le Taxi" Vanessa Paradis

Natalia : Julia Kamińska! Wielkie Brawa! Julio, świetnie se poradziłaś z tą piosenką. Ale mam do ciebie pytanie. Skad ty masz tak dobry głos? Każdy nauczyciel o tym ciągle wspomina w filmiku.
Julia : Wiesz co, sama nie wiem skąd oni maja taką informację. Owszem trochę śpiewam, bo nagrałam piosenkę do serialu i swój teledysk, ale uważam, że mój głos jest taki zwyczajny.
Natalia : Julio bardzo skromnie o sobie mówisz. A co powie twoj nauczyciel?
Seweryn : Julio, nie bądz taka skromna. Masz doskonały głos i wiesz jak zachwycic publiczność.
Natalia : Julio, pewnie jesteś ciekawa opini jurorów. My również, więc posłuchajmy Krzyśka.
Krzysztof : Oj działo się <śmiech> Pokazując ten fragment teledysku przypomniało mi się moje, świetnie dzieciństwo. Mamo, Tato dziękuję wam za nie! Co do występu to bardzo fajny głos. Fajna chorografia. Ładna suknia, świetny był ten dym podczas występu, który nadawał występowi wyjątkowość.
Natalia : Lidia, czy Julia zasługuje na brawa za ten występ?
Lidia : Czy zasługiwała na brawa? Jasne, ze tak, nawet na mase braw. Występ był genialny i bardzo ambitny. Co do głosu to już Cię nie pochwale jak nie chcesz <śmiech> zartuje. Świetny głos.
Natalia : Żarty, żartami zobaczmy punkty.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.0
Grzegorz : 6.0
Średnia : 5.8

Natalia : Julio, twoja średnia z tych ocen to 5.8! Jest bardzo dobrze, a to dopiero początek. Tobie już dziękuję, a wasz widzowie zachęcam do głosowania na Julię. Teraz króciutka przerwa, a tuz po niej kolejni nasi uczestnicy. Wracamy za chwile!

== Reklama ==

Natalia : Witamy po przerwie! Czas teraz na piosenkę zespołu, który powstał w 1984 roku w Niemczech. Piosenki Modern Talking były już grane w latach 80. Wiele ludzi kupowały ich kasety, wieszało plakaty i bawiło się przy tej muzyce. W piosence "Chery Cehry Lady" Hanna Śleszyńska!


Hanna : Jeżeli mogę powiedzieć coś o Modern Talking to uważam, że to był świetny zespół. Pamiętam w sklepach te kasety z tym zespołem i chyba każda dziewczyna miała plakat powieszony nad uszkiem. 
<Teledysk piosenki>
Hanna : Piosenkę, chce tą dobrze wykonać, bo jest to piosenka z mojego pokolenia.
Seweryn : Hania na próbach jest bardzo pracująca. Bardzo zależy jej, aby występ był dopięty na ostatni guzik.

"Chery Chery Lady" Modern Talking

Natalia : Hanna Śleszyńska! Wielkie Brawa! Haniu czy nad twoim uszkiem też wisiały plakaty Modern Talking?
Hanna : Nad moim uszkiem, akurat nie bo już byłam dużą dziewczynką <śmiech> raczej kobietą, ale miałam ich płyty.
Natalia : Co do płyt to czy Hanna powinna wydać swoją płytę Sewerynie?
Seweryn : Tak, na pewno bym kupił tą płytę i wysłuchałbym jej do końca.
Natalia : Aniu jak podobał Ci się ten występ w wykonaniu Hanii?
Anna : Haniu masz piękny głos i ciekawą barwę, a ta piosenka jest specjalnie napisana dla ciebie. To Bardzo dobry występ.
Natalia : Dostać od Ani pochwałę to naprawdę dużo. Grzegorz, a co ty powiesz o tym występie?
Grzegorz : Haniu, występ mi się bardzo podobał. Mógł bym Cię słuchać i słuchać!
Natalia : To zobaczmy punkty.

Krzysztof : 5.5
Lidia : 6.0
Ania : 6.0
Grzegorz : 6.0
Średnia : 5.9

Natalia : 5.9! Było tak blisko tej szóstki, jest trochę szkoda, bo w końcu w programie mógł by paść maks, ale średnia jest ogólnie bardzo wysoka. Haniu dziękuję już tobie, a wasz drodzy widzowie, zachęcam do głosowania na Hanię. Teraz czas na utwór z 1984 roku "Live Is Life" i Artur Barciś!


Artur : Piosenka "Live Is Life" ma dużo przekazanie. Mówi o naszym życiu. W refrenie pada taki fragment, który brzmi "Życie życiem jest".
 <Teledysk piosenki>
Artur : Piosenka ta jest bardzo fajna, jest to inna piosenka niż miałem do tej pory. Jest to taki pop jak by połączony trochę z rock-iem. Fajnie, że będę mógł zmienić swój klimat, bo nie lubię ciągle dostawać to samo, a jest to też takie wyzwanie dla mnie.
Seweryn : Boję się trochę o Artura, bo nie za dobrze mu szło na próbie. Bardzo często, śpiewał to powoli gdzie akurat w tej piosence trzeba dać trochę energii.
  
"Live Is Life" Opus

Natalia : Artur Barciś! Wielkie Brawa! Arturze wiem, że bałeś się tego występu, ale jak widac publiczności się podobało. A jak tobie podobał się twój występ?
Artur : Mi też się bardzo podobał <śmiech> żartuję. Nie no myślę, że występ był nawet dobry. Mam nadzieję, że był on przynajmniej na trójkę zaśpiewany.
Natalia : Sewerynie, ty także bałeś się o Artura. Czy teraz też się boisz?
Seweryn : Tak przedtem sie bałem, bo średnio mu to wychodziło, ale teraz zaśpiewał bardzo dobrze, więc myślę że będą same szóstki.
Natalia : Czy jurorzy dadzą same szóstki? Zaraz się przekonamy, narazie poprośmy o opinię od Lidi.
Lidia : Arturze, kolejne twoje nowe wcielenie i kolejne fantastyczne wcielenie! Występ mi się bardzo podobał, miałeś dobry kontakt z naszą publicznością, co się bardzo liczy u gwiazdy muzycznej.
Natalia : Aniu, a tobie się ten występ podobał na szóstkę?
Anna : Pewnie wszyscy chcieli by szóstki, ale nie wszyscy dostaną. Arturze, bardzo lubię twój głos bo masz ciekawą barwę, ale niestety ten występ nie wyszedł na Pana wysokim poziomie. Wiem, że Pana stać jest na więcej, a nie na takie byle jakie śpiewanie.
Natalia : Arturze nie martw się, ja zapytałam czy będzie szóstka od Ani. Po jej komentarzu wynika, że nie, ale jest jeszcze szansa na piątkę <śmiech> Krzysiu poprosimy o punkty.

Krzysztof : 5.5
Lidia : 6.0
Ania : 4.0
Grzegorz : 5.0
Średnia : 5.1

Natalia : Arturze twoja średnia to 5.1. Wydawało się, że gorzej będzie, a tak jest bardzo dobrze. Dziękuję już tobie za występ, a ja widzów zachęcam do głosowania na Artura. Teraz czas na występ Anety Kręglickiej w piosence Mandaryny!


Aneta : No właśnie co ja mogę powiedzieć o tej piosence <śmiech> Jest fajna.
 <Teledysk piosenki>
Aneta : Piosenka sama w sobie nie jest trudna, ale trzeba dobrze się dopasować do rytmu.
 Seweryn : Aneta bardzo fajnie śpiewa. Ma fajny głos i myślę, że dobrze wykona ten utwór.

"Ev'ry Night" Mandaryna

Natalia : Aneta Kręglicka! Wielkie Brawa! Aneto, świetnie wygladasz. Świetnie zatańczyłaś. Skąd taki pomysł na taniec?
Aneta : Taniec wymyślił mój trener. Nie Seweryn, chodziaż również mi pomógł, a Wojtek.
Natalia : Aneto spytajmy teraz twojego nauczyciela, jak podobał mu się twój występ.
Seweryn : Aneto, co ja powiem? To po prostu był dobry występ!
Natalia : Krzysiu, a czy tobie Aneta zaimponowała w tym utworze?
Krzysztof : Na początku powiedzmy sobie, że ta piosenka jest tak zjebana, że przebić oryginalną wokalistka to nie żaden problem. Piosenka ogólnie nie jest za dobra, a wokalistka tego utworu nie umie śpiewać. Co do ciebie to występ był w miarę dobry. Na pewno byłaś lepsza od samej Mandaryny.
Natalia : Taka jest opinia Krzysztofa. A co powie Grzegorz?
Grzegorz : Ja nie mam zastrzeżeń do tej piosenki. Piosenka nawet, nawet. Co do ciebie to fajny występ, acz kolwiek trochę gubiłaś się w dzwiękach.
Natalia : Znamy już opinię. Teraz poznajmy punkty.

Krzysztof : 4.5
Lidia : 5.5
Ania : 4.0
Grzegorz : 5.0
Średnia : 4.7

Natalia : 4.7! Są piątki i czwórki, więc jest dobrze. Ja zachęcam widzów do głosowania na Anetę, tobie Anetko już dziękuję! A teraz czas na wielki przebój Urszuli w wykonaniu Danuty Stenki!


Danuta : Piosenka Urszuli "Konik na biegunach" jest piosenką lekką i bardzo przypomina mi swoje dzieciństwo.
 <Teledysk piosenki>
Danuta : Piosenka nie jest trudna, bardzo fajnie mi się z nią pracuje i mam nadzieję, że dobrze mi pojdzie.
Seweryn : W Danuty głosie wiele znalazłem. Ma spokojny, ładny głos i dobrze interpretuje piosenki.


Natalia : Danuta Stenka! Wielkie Brawa! Danuto, dzisiaj wspominamy nasze dzieciństwo. Powiedz nam jaką zabawkę lubiłaś w dzieciństwie?
Danuto : Oj, z tego co pamiętam to chyba najbardziej lubiłam swoja lalkę, którą dostała od wujka.
Natalia : Sewerynie, czy Danuta dobrze zaśpiewała tą piosenkę?
Seweryn : Tak, bardzo dobrze wypadła i myślę, że dzisiaj będzie wysoko.
Natalia : Ja też mam taką nadzieję, a co sądzą nasi jurorzy? Grzegorz?
Grzegorz : Danuto, co tu wiele mówić. Dobry występ, fajna aranżacja, fajny głos. Po prostu występ na szóstkę.
Natalia : Punkty zaraz, ale jest już jedna szóstka jak coś. Za nim jeszcze przejdziemy do punktów, to twój występ skomentuje Lidia.
Lidia : Ja ogólnie zgadzam się z Grzegorzem, powiem tylko że to był bardzo dobry występ.
Natalia : No to teraz zobaczmy punkty naszych jurorów.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : Niech będzie 6.0
Grzegorz : 6.0
Średnia : 6.0

Natalia : 6.0! No brawo! W końcu padł ten maks! Danuto, bardzo Ci gratuluję! Pokazałaś dzisiaj świetny występ! Mimo tego wasze głosy są nadal potrzebne, więc głosujcie na Danutę. Tobie Danuto już dziękuję, za tak piękny występ. Teraz krótka przerwa, a tuż po niej kolejne nasze gwiazdy wezmą państwa przebojami z dzieciństwa. Zostańcie z nami! Wracamy zaraz po przerwie!

== Reklama ==


Natalia : Witamy was po przerwie! Przed chwila padła pierwsza maksymalna suma w naszym programie. Czy dziś, któs jeszcze zdobędzie maks? Teraz czas na uczestniczkę z hitem "Boys". Przed państwem Davina Reeves!


Davina : Nie pamietam tej piosenki. Więc nie moge nic powiedzieć <śmiech>
 <Teledysk piosenki>
Davina : Ładna dziewczyna w tym teledysku występuje. Trochę jest goła.
Seweryn : Davina w tej piosence jest oryginalna. Świetnie śpiewa i ma dobry głos do tej piosenki.


Natalia : Davina Reeves! Wielkie Brawa! Davinko, jak Ci dziś się śpiewało?
Davina : Dobrze, fajnie było.
Natalia : Fajnie, że Ci się podobało. Teraz spytajmy Seweryna jak mu się podobał twój występ.
Seweryn : Davino to był bardzo dobry występ, pokazałaś nam że masz świetny głos.
Natalia : Krzysiu, a czy tobie podobał sie ten występ?
Krzysztof : Mi bardzo! Było bardzo fajnie, śpiew był dobry, ruch był dobry, jedynie mi tej gołości brakowało, no ale już Ci wybacze.
Natalia : Ooo Krzysiu. Przypominam, że dzieci ten program też czytają. Aniu, jakie ty masz zdanie na temat tego występu?
Anna : Davino, świetnie wyglądasz, dobrze ruszasz się po scenie, ale dzisiaj nam trochę pofałszowałaś. Może nie było aż tak dużo fałszów, ale przy końcu były. Trzeba trochę nad tym popracować.
Natalia : Błędy się każdemu zdarzają, teraz poprosimy o punkty.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 4.0
Grzegorz : 5.0
Średnia : 5.3

Natalia : Davino twoja średnia za ten występ to 5.3! Bardzo dobrze ocenili Cię jurorzy. Ja zachęcam widzów do głosowania na ciebie Davino, a tobie już dziękuję i zapraszam do pozostałych gwiazd. Kolejną naszą gwiazdą jest Marcin Korcz, który wykona wielki polski utwór znanego zespołu!


Marcin : Boys i "Jesteś szalona"? Świetny kawałek :) Bardzo lubię takie energiczne, taneczne piosenki.
  <Teledysk piosenki>
Marcin : Piosenka jest bardzo fajna. Zespół Boys jest świetnym zespołem i chyba wszyscy znają w Polsce ich piosenki.
Seweryn : Marcin jest osobą energiczną i nie boje się o niego w odcinku, bo świetnie się prezentuje z tym utworem.

  "Jesteś szalona" Boys

Natalia : Marcin Korcz! Wielkie Brawa! Marcinie, wiemy już że świetnie śpiewasz, teraz taniec? Trudno było nauczyć sie w ciagu tygodnia takich wygibasów i śpiewu?
Marcin : Trochę ciężko jest zaplanować czas na śpiewanie i taniec, ale jakoś się udało. W końcu to już ósmy odcinek i poziom rośnie, a trzeba czymś zaskoczyć naszych widzów.
Natalia : To prawda. Poziom już nie jest łatwy. Teraz spytamy się twojego nauczyciela, co powie o twoim występie.
Seweryn : Marcinie powiem ci jedno. Śpiewaj, śpiewaj i jeszcze raz śpiewaj! Występ był bardzo dobry, a publiczność przy tobie szaleje!
Natalia : No właśnie! Publiczność zawsze szaleje przy występie Marcina. A czy ty Aniuszalejesz przy występie Marcina?
Anna : Jasne, że tak! Marcin to przystojny i przebojowy mężczyzna. Co do występu to fajnie wykonałeś tą piosenkę. Nie za bardzo przepadam za disco polo, ale przy tobie łatwo tą muzykę polubić.
Natalia : Lidio, a czy ty polubiłaś disco polo Marcina?
Lidia : Ja lubię wszystkie występy Marcina <śmiech> Nie no, występ był dobry i świetnie zabawiasz publiczność i dzięki temu możesz zajść daleko.
Natalia : Kto wiem, może to być plus <śmiech> To teraz poprosimy o punkty.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 6.0
Grzegorz : 5.5
Średnia : 5.9

Natalia : 5.9! Było znowu blisko 6.0. Dzisiejszy poziom naszych uczestników jest niebywały. Jeżeli chcą państwo, dalej słuchać Marcina w naszym programie to głosujcie. Tobie Marcinie już dziękuję. A na swój występ czeka już ostatnia gwiazda, a jest to Renata Pałys!


Renata : Macarena? <śmiech> Kojarzę tą piosenkę jak dobrze pamiętam to tam był ten śmieszny taniec.
  <Teledysk piosenki>
Renata : Śmieszna jest ta piosenka i nie wiem jak sobie z nią poradzę, ale będę jeszcze trenowała.
Seweryn : Nie wiem czy to jest dobra piosenka dla Renaty. Ja po jej treningach widzę, że Renata powinna śpiewać polskie, piękne piosenki, a nie jakieś Macareny <śmiech>.

"Macarena" Los de Rio

Natalia : Renata Pałys! Wielkie Brawa! Renato, chyba po raz pierwszy zobaczyliśmy taką przebojową Renatę. Jak Ci się śpiewało?
Renata : No nie ukrywam, ale było ciężko.
Natalia : Sewerynie, czy Renata dobrze se poradziła porównując dzisiejszy występ z treningami?
Seweryn : Renata, poradziła sobie dzisiaj bardzo dobrze. Było widać u niej ten stres, ale mi się występ mimo tego podobał.
Natalia : Krzysiu, jak podobała Ci się taka odsłona Renaty?
Krzysztof : Mi się bardzo podobała! Renata fajnie zaśpiewała, lecz za bardzo się denerwowałaś. Popracuj nad stresem.
Natalia : Renata, popracuje nad tym stresem. Teraz spytamy o opinię może Grzegorza.
Grzegorz : Ja zauważyłem po tobie Renato, ze ty bardziej wolisz spokojne kawałki, niż takie taneczne. W tym numerze na scenie byłaś taka nie pewna i to chyba popsuło ten występ.
Natalia : Mi i Sewerynowi się podobało. Widzom pewnie też, więc się nie martw Renatko punktami.

Krzysztof : 5.0
Lidia : 5.5
Ania : 4.0
Grzegorz : 4.0
Średnia : 4.6

Natalia : Renato twoja średnia to 4.6. Nie jest zle, ale głosy na pewno będą potrzebne. Zachęcam do głosowania na Renatę, a tobie Renatko już dziękuję. To byl ostatni już występ. Zobaczmy jak układa się ranking naszych dzisiejszych występów.

Natalia : Na pierwszym miejscu u naszych sędziów jest Danuta Stenka ze średnią 6.0. Na ostatnim miejscu zaś z średnią 4.6 jest Renata Pałys. To jest tylko ranking jurorów. Państwo mogą mieć inne zdanie. Zachęcam do głosowania na swoich faworytów, jeżeli jeszcze nie wiecie na kogo oddać głos to zobaczcie jeszcze raz skrót dzisiejszych występów.

== Skrót występów ==

Natalia : Wszystkie występy za nami! Już za nie całe 5 minut zamykamy linię głosowania. Teraz krótka przerwa, a tuż po niej Seweryn Krajewski wręczy Przebojową Płytę i poznamy wyniki. Bądzcie już za chwile.

== Reklama ==

Natalia : Witamy po przerwie! Mamy już wyniki. A na tą wiadomość czeka dziś Julia Kamińska, Hanna Śleszyńska, Artur Barciś, Aneta Kręglicka, Danuta Stenka, Davina Reeves, Marcin Korcz i Renata Pałys
Natalia : Za nim poznamy najlepsza trójkę i osobę odpadającą, Seweryn Krajewski wręczy Przebojową Płytę. Seweryn zapraszamy na scenę. Komu chcesz wręczyć ta płytę?
Seweryn : Przebojową Płytę ode mnie otrzymuje . . . Danuta Stenka!
Natalia : Danuta Stenka! Zdobywczyni Przybojowej Płyty! Danuto gratulację! Ty już jesteś bezpieczna! A my teraz poznajmy wyniki.
Natalia : Największym uznaniem widzów została obdarzona . . . Aneta Kręglicka!!!
Natalia : Drugie miejsce u widzów zdobyła . . . Renata Pałys!
Natalia : I z trzecim miejscem do kolejnego odcinka przechodzi . . . Artur Barciś!
Natalia : Te osoby zdobyły dzisiaj najwięcej państwa głosów. Kolejne osoby będę ujawniała w kolejności losowej. A w kolejnym odcinku zobaczymy . . . Hannę Śleszyńską!
Natalia : Treningi do kolejnego odcinka przygotowywać już może . . . Davina Reeves!
Natalia : No i mamy dwie osoby zagrożone. A jest to Julia Kamińska i Marcin Korcz. Oboje poradzili sobie dzisiaj świetnie i oboje powinni przejść dalej, ale według naszych widzów w kolejnym odcinku nie zobaczymy . . . Marcina Korcza!


Natalia : Marcinie jest to szok, że odpadasz. Dzisiejszy twój występ był bardzo dobry, ale niestety widzom najmniej się podobał. Co powiesz na koniec?
Marcin : Jestem trochę w szoku, bo po wysokiej średniej muszę niestety odpaść. Bardzo fajnie mi się w tym programie śpiewało. Dziękuję mojej rodzinie za wsparcie, dziękuję jurorom za opinię, dziękuję całej ekipie, dziękuję też widzom za głosy i dziękuję producentowi za zaproszenie. Teraz pozostaje mi tylko wspierać głosami i kciukami dalszych uczestników. A i jeszcze chce powiedziec Arturowi, żeby się trzymał. Jest to ostatni facet, który jest w programie, a musi nas mężczyzn ktoś reprezentować :).
Natalia : Marcinie my tobie również dziękujemy za udział. W nagrodę pocieszenia dostajesz słodki kuferek firmy "Wedla" oraz trzydniowy wyjazd do hotelu z basenem i spa. Mamy nadzieję, że skorzystasz z tego wyjazdu. Na dziś to już koniec. Już za tydzień na tej scenie o nagrodę główną powalczy siedem osób i za tydzień również kogoś pożegnamy. Do zobaczenia! Papa!

Wyniki Głosowania :

6 komentarzy:

  1. Dobry odcinek z fajnymi utworami przede wszystkim u Danuty i Julii, wspaniałe piosenki! Poziom i oceny są bardzo wysokie muszę przyznać, jestem zaskoczony, że tak dobrze idzie naszym uczestnikom. Podium bardzo mi się podoba, jest świetne i cieszę się, że akurat Anetka zwyciężyła, mimo tego, że nie wypadła najlepiej. Marcina mi nie szkoda, właśnie go chciałem pożegnać. Czekam na kolejny odcinek! ;) [Let's Dance 8]

    OdpowiedzUsuń
  2. Był to ciekawy odcinek. Muzyka nie przypadła mi do gustu, ale najlepsza była piosenka Modern Talking, którą wykonała Hanna. Poziom odcinka dość wysoki, bo padły naprawdę wysokie noty, a szczególnie dziś klasę pokazała Danuta, moja faworytka. Wyniki są dla mnie szokujące, odpadł Marcin, mój największy faworyt, ale co się dziwić skoro nawet nie wiedziałem o końcu głosowania. Na szczęście mam jeszcze sporą liczbę faworytów i będę głosował, mam nadzieję, że tym razem uda mi się być przy końcu głosowania. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny odcinek, utwory dość fajne, kilka przypadło mi do gustu :) Bardzo wysoki poziom, w pewnej chwili myślałem, że nikt nie spadnie poniżej 5.0, ale jednak. Najbardziej się uśmiałem z "nad USZKIEM" :) No ale cóż, każdemu się zdarza :) Krzysztof mocno pojechał po piosence Mandaryny i po samej niej, ale nie dziwię się. Wokalistka z niej jak z koziej dupy trąba :P. Wyniki trochę zaskakujące, bałem się o Davinę, ale na szczęście przeszła. Szkoda mi Marcina, mogła odpaść Julia. Następnym razem będę więcej głosował. Czekam na kolejny odcinek i głosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny odcinek ,podobał mi się. Repertuar może być, chociaż jest jedna piosenka, której nie znoszę. Uczestnicy robią coraz to większe postępy, widać to po średniej, najmniejsza była 4.6 Więc nie jest źle. No i padł wreszcie komplet 6. Wyniki mi się nawet podobają, chociaż Marcina jest mi szkoda. Zdecydowanie mógł odpaść kto inny, tym bardziej, że dzisiaj zaśpiewał rewelacyjnie. No cóż. Czekam na następny odcinek [The Voice-Mistrzowska Edycja]

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcinek świetny :) Bardzo fajny gość specjalny i ogólnie fajne piosenki w tym odcinku, Hania i Davina miały piosenki najlepsze. To był niestety odcinek pechowy dla moich faworytek, bo znalazły się one na samym dole tabeli, choć ich występy wcale nie były takie złe. Mimo to ogromnie się cieszę z pierwszego miejsca Anety i z drugiego miejsca Renaty, widocznie widzowie nie zgadzają się z jurorami. Marcina mi w ogóle nie jest szkoda, nie był moim faworytem. Ale z drugiej strony był jednym z nielicznych mężczyzn w tym składzie. Pozostał jeden, który ma utrzymać honor. Ciekawi mnie bardzo na którym miejscu w głosowaniu była Davina. Czekam na następny odcinek, głosy będę oddawała :) [Dancing 4You 10/ Fashion Queen 2]

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niektórymi ocenami kompletnie się nie zgadzam. Werdykt całkiem okej, czekam na odpadkę kilku osób..

    OdpowiedzUsuń