sobota, 5 października 2013

6 ODCINEK : LIVE

Lektor : Tydzień temu poznaliśmy najlepszą dziesiątkę. Dzisiaj dziesięć gwiazd stanie do walki o diamentowy mikrofon. Kto okaże się najlepszy? A kto jako pierwszy odpadnie? Tego dowiecie się w dzisiejszym odcinku! Jesteście gotowi? Zapraszamy!

>> Czołówka <<


Red Lips

Lektor : Przed państwem Natalia Jakuła!

Natalia : Dobry wieczór! Jesteśmy w odcinku na żywo! Przed chwilą na naszej scenę usłyszeliśmy zespół Red Lips z nowym utworem "Czarno i białe". Dzisiaj dla jednego z uczestnika będzie niestety czarno, ponieważ już dziś kogoś pożegnamy. O tym kto odpadnie zadecydują dziś już tylko i wyłącznie nasi widzowie. Nasi jurorzy natomiast będą państwu pomagać! A oto i nasi jurorzy. Krzysztof Skiba, Lidia Kopania, Ania Rusowicz i Grzegorz Markowski! Wielkie Brawa! Krzysiu w końcu odcinek na żywo, czy uczestnicy dziś sobie poradzą?
Krzysztof : Nie wiem, ale mam nadzieję że tak. Wierzymy, że nas nie zawiodą.
Natalia : Dzisiaj mamy niespodziankę dla naszych jurorów. Jurorzy dzisiaj będą oceniać występy uczestników w skali 0-6. Można również przyznawać połówki naszym uczestnikom. Mamy nadzieję, że oceny będą wysokie. A teraz na scenę zapraszamy nauczyciela, który pracował w tym tygodniu z naszymi gwiazdami, a jest to . . .   Jacek Cygan! Jacku, Witamy Cię! Jak poszła praca z naszymi uczestnikami?
Jacek : Witam Cię Natalio! Praca z uczestnikami poszła dobrze. Wszyscy słuchali moich rad, więc mam nadzieję, że w tym tygodniu dobrze im pójdzie.
Natalia : Jacku ty dzisiaj będziesz miał bardzo trudne zadanie. Oprócz opiń do występów będziesz musiał przyznać komuś Przebojową Płytę. Przebojowa Płyta zwalnia uczestnika z odpadki. Czy wiesz już komu ją wręczysz?
Jacek : Jeszcze nie. Będę musiał posłuchać naszej dziesiątki i się zastanowić.
Natalia : Jacku zapraszamy Cię na widownię, a my zobaczmy kto dzisiaj dla nas wystąpi.

Lektor : A dzisiaj na scenie zobaczymy Anetę Kręglicką, Artura Barcisia, Davine Reeves, Danutę Stenkę, Hannę Śleszyńską, Halszke Lehman, Marcina Korcza, Julię Kamińską, Renate Pałys i Martę Krupę. Kto okaże się najlepszy, a kto dziś opuści program? To zależy tylko od naszych widzów.

Natalia : Dzisiejszy odcinek będzie poświęcony wyłącznie piosenkom z wakacji 2013. A jako pierwsza na naszej scenie kobieta pazur. Aneta Kręglicka.


 Aneta : Wejście do odcinków live to dla mnie bardzo duży sukces. Nie przypuszczałam sobie, że będę w tym programie aż do odcinków live.
Aneta : Co do prób z Jackiem, to uważam, że są bardzo fajne. Jacek mi przekazuje dużo nowych wiadomości.
Jacek : Aneta ma bardzo delikatny głos. Dla niej najlepiej wychodzą piosenki spokojne. Mam nadzieję, że takie będzie dostawała w tym programie.

"Pożyczony" Sylwia Grzeszczak

Natalia : Aneta Kręglicka! Wielkie Brawa! Aneto, jak się czujesz po występie?
Aneta : Dobrze, chociaż się trochę stresuje.
Natalia : Zobaczymy co powie twój nauczyciel. Jacku jak Ci się podobała twoja uczennica?
Jacek : Była świetna. Aneta ma doskonały głos i wierzę w jej sukces w ty programie.
Natalia : Zobaczmy co nasze jury powie. Krzysztof.
Krzysztof : Witam wszystkich! Aneto na scenie wyglądałaś bosko. Świetnie się ruszasz i fajnie śpiewasz. 
Natalia : Jak na razie pozytywna opinia. Teraz może zapytamy Ani.
Ania : Aneto świetnie się ruszasz, ale co do śpiewu to było tak średnio. Liczyłam na więcej energii od ciebie. To już jest kolejny etap i co odcinek będziemy liczyć na coś więcej, na tym etapie sądze, że średnio se poradziłaś.
Natalia : A mi się bardzo podobało. To co? Może poprosimy od punkty. Zaczniemy od Krzyśka.

Krzysztof : 5.0
Lidia : 5.0
Ania : 3.0
Grzegorz : 4.0
Średnia : 4.3

Natalia : Twoja średnia to 4.3. Chyba dobra. Masz dwie piąteczki więc jest dobrze. Ja zapraszam do głosowania na Anetę. A tobie już dziękuję. Teraz czas na reklamę, a po przerwie zobaczymy kolejnych uczestników. Bądzcie po przerwie.

== Reklama ==

Natalia : Witamy po przerwie. Teraz na naszej scenie wystąpi Halszka Lehman.


Halszka : Jestem właśnie po pierwszej próbie z Panem Jackiem. Pan Jacek bardzo mocno mnie wytrenował. Bardzo fajnie mi się z nim uczyło śpiewać.
Jacek : Halszka ma bardzo fajną barwę głosu. Jest to typowa dziewczyna do śpiewania popu. Widzę u niej niesamowity potencjał, mam nadzieję że jurorzy i widzowie dadzą szanse jej to pokazać.

"To co nam było" Red Lips

Natalia : Halszka Lehman! Wielkie Brawa! Halszko jak ty ocenisz swój występ?
Halszka : Sama nie wiem czy było dobrze. Mam nadzieję, że widzom i jurorom się podobało.
Natalia : Jacku, a jak tobie się podobało?
Jacek : Bardzo. Halszka była w tym występie w ogóle inną dziewczyną niż na próbie. Bardziej taką zadziorną i ostrą. Halszko brawo! Bardzo fajny występ!
Natalia : A co o tym występie sądzi Grzegorz?
Grzegorz : Halszko byłaś bardzo ostrą dziewczyną. Można powiedzieć taką niebezpieczną. na scenie wyglądałaś jak typowa gwiazda muzyczna. Bardzo mi się to podobało. Co do twojego wokalu to uważam, że dla ciebie bardziej by pasowała piosenka pop, a nie popp-rock. 
Natalia : Lidka.
Lidia : Oj Halszko sporo punktów ode mnie dostaniesz za ten popis na scenie. Zachowujesz się lepiej na scenie niż nie jedna gwiazda :) Co do śpiewu to bardzo mi się podobało, chociaż uważam, że najlepiej Ci poszło w drugim etapie.
Natalia : Jurorzy już się wypowiedzieli na temat twojego występu. Teraz poprosimy o punkty.

Krzysztof : 5.0
Lidia : 5.0
Ania : 3.5
Grzegorz : 4.0
Średnia : 4.4

Natalia : Twoja średnia to 4.4. Jest dobrze. jeżeli państwu podobał się ten występ to głosujcie na Halszkę. Halszko dziękuję, już tobie, a my na scenę zaprośmy trzecią uczestniczkę, a jest to kobieta zwana Pazdziochową czyli Renata Pałys!


Renata : Przejście do odcinków na żywo jest dla mnie wielkim wyróżnieniem. Nie byłabym zła ani smutna, jak bym teraz odpadła. Bo uważam to za mój spory sukces.
Renata : Lalalalala, elelelele
Jacek : Renata jest świetną osobą. Bardzo fajnie idzie mi z nią praca. Jest osobą bardzo pracowitą, co jest jej wielką zaletą.

"Rozbitkowie" Edyta Bartosiewicz

Natalia : Renata Pałys! Wielkie Brawa! Renato, jesteś już po występie i nie musisz już się bać. Czy stresowałaś się przed występem?
Renata : Tak :) Bardzo bałam się, że zapomnę tekstu, ale udało mi się jakoś zapamiętać.
Natalia : Jacku, czy Renata po tym występie zagłosuje na szóstkę?
Jacek : Pewnie :) Renata nawet zasługuje na siódemkę. Renatko, to było świetne!
Natalia : Nauczyciel jest na "tak", a co powie Lidka?
Lidia : Ja także jestem na TAK hehe. Renato to był bardzo fajny występ.
Natalia : No i może Grzegorza zapytamy.
Grzegorz : Renato, mi się bardzo podobało, lecz trochę się zestresowałaś. Nie pozwól aby stres z toba wygrał, a będzie fajnie.
Natalia : I poprosimy o punkty.

Krzysztof : 5.0
Lidia : 5.0
Ania : 3.5
Grzegorz : 3.0
Średnia : 4.1

Natalia : I twoja średnia to 4.1. Nie jest zle, ale głosy na pewno się przydadzą, bo w końcu to państwo decydują. Głosujcie na Renatę, a na naszej scenie teraz Marcin Korcz!


Marcin : Everybody get up! Jak ja mam to zaśpiewać? <śmiech>
Jacek : Wczuj się w tekst piosnki.
Marcin : Lekcje z Panem Jackiem są bardzo fajne.
Jacek : Marcin jest uczestnikiem, który bardzo się różni od pozostałych. Ma w sobie wyśmienitą energię i widzę go w energicznych przebojach.

"Blurred Lines" Robin Thicke, T.I, Pharrell 

Natalia : Marcin Korcz! Wielkie brawa! Marcinie, świetnie rozruszałeś naszą publiczność. Jak ocenisz swój występ?
Marcin : Uważam, że mój występ był w miarę dobry. A co do poprzedniej wypowiedzi to nie ja rozruszałem publiczność, tylko oni mnie.
Natalia : A co powie twój nauczyciel?
Jacek : Marcinie cieszę się, że już dziś pokazałeś swoją pozytywną energie. Jak dla mnie to był świetny występ.
Natalia : Mi się także, podobało, a co w tym temacie powie Krzysiek?
Krzysztof : Marcinie, ty potrafisz bardziej rozruszać publiczność niż Lady Gaga czy Justin Biber. Jak dla mnie to było na prawdę bardzo fajne!
Natalia : I może Lidka da jeszcze swój komentarz.
Lidia : Marcinie co ja mogę Ci powiedzieć? Bardzo fajna energia, fajny głos, po prostu fajny występ.
Natalia : Wszyscy Cię bardzo chwalą, więc myślę, że oceny będą dobre, ale czy tak się okaże to zobaczymy. Poproszę o punkty.

Krzysztof : 5.5
Lidia : 6.0
Ania : 4.5
Grzegorz : 5.0
Średnia : 5.2

Natalia : Twoją średnia to 5.2. Czyli an to wychodzi, że dzisiejszy występ zaśpiewałeś na więcej niż 5 punktów. Bardzo Ci dziękujemy, a widzów zachęcam do głosowania na Marcina. Teraz krótka przerwa, a po niej dalszy ciąg zabawy. Wracamy zaraz po przerwie!

== Reklama ==

Natalia : Witam was po przerwie! Teraz na tej scenie coś nieprawdopodobnego. Kobieta która zachwyca nie tylko swoim dzwiękiem, ale także pięknością! Powitajmy na naszej scenie Martę Krupę!


Marta : Fajnie mi sie spiewa, ale nie wiem czy dobsze ze radze.
Joanna Krupa : Marta jest good sisters. Wierze ze wygra ten program, show.
Marta : Pan Jacek, uczy mnie spiewać i na razie muwi ze dobrze se radze.
Jacek : Marta jest świetną osobą. Nie dość, że wygląda zjawiskowo to i jeszcze ma w sobie niepowtarzalny dzwięk kobiecy. Może nie radzi sobie jeszcze dobrze, ale na pewno będzie z niej świetna piosenkarka.

"Come & Get It" Selene Gomez

Natalia : Marta Krupa! Wielkie brawa! Marto, dzisiaj na próbie bardzo się denerwowałaś. Jak poradziłaś sobie z tym stresem?
Marta : Nie wiem :) Znikl.
Natalia : Marta nie wie, jak pokonała ten strach. A my spytamy Jacka, jak podobał mu się ten występ.
Jacek : Marto jak dla mnie świetnie se poradziłaś. Może jeszcze nie pokazałaś wszystkiego, bo widze u ciebie jeszcze talent, ale mam nadzieję, że w drugim odcinku go ujawnisz.
Natalia : A co powie nasze jury. Ania.
Ania : Marto, jestem niestety nie zadowolona z tego występu. Były fałsze i małe nieczystości. Spróbuj w tym tygodniu nad tym popracować. A dziś niestety słabe punkty ode mnie zgarniesz.
Natalia : Marto nie martw się. Grzegorz na pewno Cię uratuje. Prawda Grzegorzu?
Grzegorz : Marto nawet nie wiesz jak bym Cię chciał uratować, ale niestety nie mogę. Mogę jedynie Cię uratować z fałszami. I teraz Ci zaproponuję jedną godzinę w tym tygodniu lekcji śpiewu. Będę chciał Ci pomóc pozbyć się tych fałszów. Co ty na to?
Marta : Tak, chce.
Natalia : Bardzo miło ze strony Grzegorza, że zaproponował Ci pomoc. Wierzymy, że ta lekcja się na coś przyda. A teraz zobaczmy twoja punkty za dzisiejszy występ.

Krzysztof : 4.0
Lidia : 4.0
Ania : 2.0
Grzegorz : 3.0
Średnia : 3.3

Natalia : Twoja średnia to tylko 3.3. Nie jest to dobrze, ale wierzymy, że w kolejnym odcinku pójdzie Ci lepiej, bo będziesz miała lekcje z Grzegorzem. Ja zachęcam was do głosowania na Martę. A tobie Marto już dziękuję. Teraz czas na kobietę, która pokazuję, że nawet w wieku po 50 można być bardzo atrakcyjnym. A jest to Danuta Stenka!


Danuta : Wejście do najlepszej 10 to dla mnie był wielki szok. Nie wierzyłam w szanse, że uda mi się tutaj wejść, a jednak jestem :).
Danuta : <śpiewa> Kurde to jest trudne <śmiech>.
Danuta : Lekcje z Panem Jackiem są bardzo ciekawe. Pan Jacek mówi mi co mi jeszcze brakuje, albo nad czym muszę jeszcze popracować.
Jacek : Pani Danuta ma świetny głos i myślę, że w tym programie może nam długo pośpiewać.

 "How to be a Heartbreaker" Marina & The Diamonds


Natalia : Danuta Stenka! Wielkie Brawa! Danuto, jak wiemy miałaś wielki problem z tą piosneką.
Danuta : To prawda. Ta piosenka bardzo mi się podoba, ale trudno było mi wszystko dopasować do rytmu.
Natalia : Jednak jakoś to wszystko się udało i powstał bardzo fajny występ. A co powie nam twój nauczyciel?
Jacek : Danuta przesadza :) Na próbie też se radziła bardzo dobrze. Co do dzisiejszego wystepu to było świetnie.
Natalia : I tyle nam wystarczy. Przejdzmy do jurorów. Krzysiek.
Krzysztof : Danuto śpiewasz dobrze, masz fajny głos, ale ta piosenka nie jest dla ciebie. Ja Cię osobiście widzę w wolnych i poważnych piosenkach, a nie w popach. To jest moja opinia.
Natalia : Ale publiczność lubi takie piosenki, prawda?
Publiczność : TAK!
Natalia : No i może skomentuje nam jeszcze Grzegorz.
Grzegorz : Danutko, świetnie nam się prezentujesz, świetny masz głos, ale zgodzę się z Krzyśkiem w argumencie o tej piosence. Uważam, ze twój głos, nie pasuje do tej piosenki.
Natalia : Ja się z jurorami nie zgadzam i widzowie pewnie też. No, ale nic, zobaczmy punkty.

Krzysztof : 4.5
Lidia : 5.5
Ania : 3.5
Grzegorz : 4.0
Średnia : 4.3

Natalia : Twoja średnia od jurorów to 4.3. Myślałam, że będzie gorzej, więc nie jest zle. Ja państwa zachęcam do głosowania na Danutę, a tobie Danuto już dziękuję. A teraz czas na uczestniczkę, która jest w naszym programie dzięki dzikiej karcie. Wiecie kto to taki? To Hanna Śleszyńska!


Dzięki państwu głosu Hanna Śleszyńska powróciła do programu!
Hanna : Jestem w szoku, że Piotrek mnie wybrał. Ponieważ, jest tyle ładnych głosów w tym programie, a ja zostałam wyróżniona :) Bardzo dziękuję Ci Piotrze i mam nadzieję, że Cię nie zawiodę.
Jacek : Tu masz głos mocniejszy, a tu lżejszy.
Hanna : Dzięki tych lekcji z Panem Jackiem, jestem pewna że wyjdzie mi występ lepszy, niż sama miałabym go przygotować.
Jacek : Hania ma świetny głos i jestem w szoku, że odpadła. Uważam, że jej głos jest diamentem, ale ona nie wie że go posiada. Mimo tego mam nadzieję, że w końcu go tak naprawdę pokaże.

"You Will Never Know" Imany

Natalia : Hanna Śleszyńska! Wielkie Brawa! Haniu słyszałam, że cieszyłaś się kiedy dostałaś ten utwór. Czy to prawda?
Hanna : Tak to prawda. Bardzo lubię ten utwór. Jest przyjemny dla ucha i fajnie się można przy tym poruszać <śmiech>
Natalia : Ja też lubię se trochę potańczyć. A co o występie powie Jacek?
Jacek : Haniu to był świetny występ. Jak na razie według mnie był najlepszy.
Natalia : Twój nauczyciel jest z ciebie zadowolony, a jak jurorzy? Lidka.
Lidia : Haniu dziękuję! To był świetny występ! Bardzo mi się podobał i mam nadzieję, że zobaczymy Cię w kolejnym odcinku. 
Natalia : Miejmy nadzieję, że Lidka ma rację. A co powie Ania?
Ania : Haniu teraz czuje się winna że Cię wyrzuciliśmy. Po tym występie pokazałaś kto jest górą. To był genialny występ!
Natalia : Coś czuję, że mogą nam się pojawić szóstki, ale czy tak będzie? Zaraz się przekonamy. Poprosimy o punkty naszych jurorów.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.5
Grzegorz : 5.5
Średnia : 5.7

Natalia : 5.7! No brawo! Zabrałaś świetne punkty! Gratuluję! Ale to nie jest wszystko. Punkty jurorów jeszcze nie decydują o dalszym awansie. To widzowie wybiorą najsłabszego uczestnika. Ja zachęcam widzów do głosowania na Hanię. Teraz krótka przerwa aby zrobić sobie herbatę czy kanapkę. A my wrócimy już za momencik. Nie odchodźcie za daleko od monitorów.

== Reklama ==

Natalia : Witam po przerwie! Mam nadzieję, że zdarzyliście pójść do toalety czy zrobić sobie herbatę. Teraz rozpoczynamy kolejną dawkę emocji. Na naszej scenie kobieta, która potrafi zachwycić Krzyśka urodą i talentem. Przed państwem Davina Reeves.


Davina : Prejście dla mnie dalej to był szok. Tak, wielki szok. Na szczęście mogę być jeszcze w tym programie.
Davina : Nie bój się bo wielkie oczy ma. 
Jacek : No, teraz było fajnie.
Davina : Fajna piosenka.
Jacek : Davina świetnie śpiewa, ale gdzie nie gdzie ma jeszcze problemy z językiem polskim. Ale mimo tego chce śpiewać po polsku.

"Nieodkryty Ląd" Marta Podkula

Natalia : Davina Reevs! Wielkie Brawa! Davino już po występie. Jak się czujesz?
Davina : Ekstra. Fajnie było. Jest fajna publiczność.
Natalia : Po raz kolejny widać, że w naszym studiu mamy świetną publiczność. Co na temat tego wykonania powie Jacek?
Jacek : Davino, no brawo! Posłuchałaś moich rad i wyszło fajnie.
Natalia : To teraz jurorzy. Ania.
Ania : Davino fajnie wyglądasz, fajnie się przy tobie publiczność bawi, ale ten śpiew jest jeszcze taki mieszany. Są małe braki, więc trzeba jeszcze popracować, ale i tak jest na pewno lepiej niż występ z poprzednich etapów.
Natalia : Aniu to był pierwszy odcinek na żywo. Davina się zestresowała :) Krzysiu jaka jest twoja opinia.
Krzysztof : Ja chce powrócić do twojego komentarza Natalio. Powiedziałaś, że Davina mnie zachwyca urodą i talentem. To jest prawda, ale myślę że nie tylko mnie. Co do występu to mi się to bardzo podobało. Fajnie zaśpiewałaś, brawo!
Natalia : To czas poznać punkty. Krzysiu.

Krzysztof : 5.0
Lidia : 4.5
Ania : 3.0
Grzegorz : 4.0
Średnia : 4.1

Natalia : Twoja średnia 4.1. Nie jest zle, nie jest dobrze. Mimo tego państwa głosy na pewno się przydadzą. Zapraszam do głosowania na Davinę. Davino dziękuję. Teraz przeniesiemy się do ciepłej i słonecznej Barcelony. W piosence "Barcelona" Artur Barciś.

Artur : To był sen, piękny sen w Barcelonie ooooo! 
Artur : Piosenka bardzo mi się podoba. Jest ciepła i wpada szybko do ucha.
Jacek : Arturze bardzo fajnie Ci to wyszło. Widać, że przy tobie nie będzie dużo pracy.
Jacek : Artur ma bardzo ciekawy głos i bardzo pasuje do niego ta piosenka. Coś czuje, że może nas zachwycić w odcinku na żywo.

 "Barcelona" Pectus

Natalia : Artur Barciś! Wielkie Brawa! Arturze mi się twój występ bardzo podobał. Powiedz nam jak Ci się trenowało z Jackiem?
Artur : Bardzo fajnie. Od Jacka można się wiele nauczyć. Ja się wiele od niego nauczyłem.
Natalia : Jacku jak ocenisz występ Artura?
Jacek : Arturze dzięki :) Ja od ciebie też się dużo nauczyłem <śmiech> Co do występu to mi się bardzo podobał. Artur ma genialny głos i świetnie się zaprezentował na scenie.
Natalia : A jak tobie się Lidka podobał występ Artura?
Lidia : Ja bardzo lubię Cię Arturze jako aktora, ale teraz zaimponowałeś mi jako wokalista. Bardzo mi się podobało i aż zal i się zrobiło, kiedy skończyłeś śpiewać. Już czekam na koeljny występ.
Natalia : Grzegorz, czy będzie szóstka?
Grzegorz : Nie wiem, możliwe że nie, ale na pewno będzie wysoko, ponieważ było bardzo fajnie. Fajny klimat nam zrobiłeś i masz fajny głos.
Natalia : Ale może będą od innych szóstki. Zobaczmy w takim razie punkty.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.0
Grzegorz : 5.5
Średnia : 5.6

Natalia : Arturze twoja średnia to 5.6. Bardzo ładne punkty. Ja zachecam widzów do głosowania na Artura. Arturze tobie już dziękuję. A na naszej scenie ostatnia uczestniczka a jest to Julia Kamińska.


Julia : Pierwsze dwa występy mi wyszły. Zostałam pochwalona przez jurorów, teraz czas na kolejny etap. Chyba najtrudniejszy bo musimy widzów zachęcić :).
Julia : Nie powiem jak masz kochać mnie, coś tam <śmiech. Tekstu zapomniałam.
Jacek : Julio nie denerwuj się :) Jak się denerwujesz to zapominasz. Jeszcze raz.
Julia : Nie powiem jak masz kochać mnie, no nie wiem. Co tam jest?
Jacek : Lecz chcę to czuć, być pewna i dalej.
Julia : Nie powiem jak masz kochać mnie, Lecz chcę to czuć, być pewna , że wiesz
Jacek : Julia ma świetną osobowość i świetny głos. Czasem sie denerwuje i zapomina tekstu, ale uważam, że śpiewa dobrze i na pewno dobrze jej pójdzie w pierwszym odcinku na żywo.

 "Nie powiem jak" Honey

Natalia : Julia Kamińska! Wielkie Brawa! Julio śpiewałaś dzisiaj ostatnia. Czy jakoś lżej się śpiewa, kiedy się jest ostatnią?
Julia : Chyba nie. Każde miejsce ma taki sam stres. Mogę nawet powiedzieć, że ostatni nawet ma gorzej. Bo ludzie liczą od niego więcej i ostatni ma taką presje.
Natalia : No dobrze to teraz spytajmy Jacka. Jacku czy Julia się spisała?
Jacek : No jasne! Była fenomenalna i zachęcam widzów do głosowania na Julię, ponieważ widzę u niej bardzo duży potencjał.
Natalia : To teraz spytajmy się o komentarz Krzyśka.
Krzysztof : Julio jak dla mnie to był kawał dobrej roboty! Śpiewnie to zaśpiewałaś. Nie wyczułem żadnych fałszów. Mi się podobało.
Natalia : No to zobaczmy twoje punkty.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.0
Grzegorz : 5.5
Średnia : 5.6

Natalia : 5.6. Jurorzy Cię ocenili bardzo dobrze. Ja zachęcam widzów do głosowania na Julię. Tobie Julio już dziękuję. To już wszystkie występy, więc w takim razie zobaczmy jak nasi jurorzy ocenili dzisiejsze gwiazdy.


Natalia : Na pierwszym miejscu z średnia 5.7 jest Hanna Śleszyńska. Drugie miejsce zajmuje Artur Barciś i Julia Kamińska ze średnią 5.6. Na ostatnim miejscu jest Marta Krupa z wynikiem 3.3. To jest wybór tylko jurorów. Widzowie mogą mieć inne zdanie, więc głosujcie. A jeżeli zastanawiacie się na kogo zagłosować to może ten szybki skrót występów wam coś pomoże.

== Skrót występów ==

Natalia : Wszystkie występy za nami! Już za nie całe 5 minut zamykamy linię głosowania. Teraz krótka przerwa, a tuż po niej Jacek Cygan wręczy Przebojową Płytę i poznamy wyniki. Bądzcie już za chwile.

== Reklama ==

Natalia : Witamy po przerwie! Mamy już wyniki. A na tą wiadomość czeka dziś Aneta Kręglicka, Halszka Lehman, Renata Pałys, Marcin Korcz, Marta Krupa, Danuta Stenka, Hanna Śleszyńska, Davina Reeves, Artur Barciś i Julia Kamińska.
Natalia : Za nim poznamy najlepsza trójkę i osobę odpadającą, Jacek Cygan wręczy Przebojową Płytę. Jacku zapraszamy na scenę. Komu chcesz wręczyć ta płytę?
Jacek : To bardzo trudna decyzja. Tą płytę powinny dostać dzisiaj cztery osoby. Co do tej jednej to wręczę to tej osobie, którą najbardziej chciałbym usłyszeć w swoich piosenkach. A jest to . . . Julia Kamińska!
Natalia : Julio, dzięki Jackowi wchodzisz do programu, bez zależnie od wyniku. Gratuluję!
Natalia : Na wynik czeka jeszcze dziewięć osób. Już za chwilę przedstawię wynik trzech najlepszych uczestników. Reszta będzie tajna aż do końca programu. A pierwsze miejsce według waszych głosów zajmuje . . .  Renata Pałys!
Natalia : Drugie miejsce zdobywa . . . Aneta Kręglicka!
Natalia : Trzecie miejsce, dzięki waszym głosom zajmuje . . . Marcin Korcz!
Natalia : Te osoby zdobyły dzisiaj najwięcej państwa głosów. Kolejne osoby będę ujawniała w kolejności losowej. A kolejną osobą która przechodzi to . . . Artur Barciś!
Natalia : Za tydzień także zaśpiewa . . . Davina Reeves!
Natalia : Bezpieczną osobą wciąż jest . . . Halszka Lehman!
Natalia : Wasze głosy pomogły także . . . Hani Śleszyńskiej!
Natalia : Zagrożonymi osobami dzisiaj jest Marta Krupa i Danuta Stenka. Jedna z tych pań otrzymała najmniej państwa głosów. Osobą odpadającą jest . . . Marta Krupa!


Natalia : Marto, jest nam bardzo przykro, że odpadasz. Co powiesz na koniec programu?
Marta : O bose, jest mi zal, wielki zal se odpadam. Chcialam se jeszcze tu troche pośpiewać i mieć lekcję z Grzegorzem. Thanks za włosy, przepraszam głosy. Sory se płacze.
Natalia : Marto nie płacz! Taki był niestety wynik naszych widzów. W nagrodę pocieszenia dostajesz słodki kuferek firmy "Wedla" oraz trzydniowy wyjazd do hotelu z basenem, spa i miłą obsługą. To tyle Marto. Dziękujemy tobie za udział w tym programie. Na dziś to już wszystko. A już za tydzień dziewięć osób stanie po raz drugi do walki. A na dziś to już koniec. Papa!

Wyniki Głosowania :

5 komentarzy:

  1. Dzisiaj z całą pewnością i przekonaniem mogę powiedzieć, że to był jak najlepszy odcinek dotychczas i będzie ode mnie zasłużona szóstka, jak tylko otworzysz sondę. Odcinek bardzo mi się podobał, wraz z występami live uwolniły się te emocje, które poczułem. Bardzo dobry skład został wybrany, bo oceny wysokie, jestem pod wielkim wrażeniem. Piosenki również niczego sobie, są świetne. Trójka faworytów poradziła sobie znakomicie na początek, pozostali nieco już słabiej, ale głosy im pomogły przejść dalej i są nawet na podium. Marty mi nie szkoda, i niech sobie mówi "Będę płaczeć". Nie mogę doczekać się kolejnego odcinka! Pozdrawiam i życzę wielkiej weny do dalszego pisania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny odcinek za nami. Odcinki live są zawsze najbardziej ciekawe i emocjonujące. Podobała mi się dzisiejsza muzyka, gość specjalny fajny tylko piosenka już trochę mniej fajna. Moi faworyci dzisiaj zaśpiewali bardzo dobrze z czego się ogromnie cieszę, mam nadzieję, że w kolejnych odcinkach będzie równie dobrze. Szkoda mi, że odpadła Marta, była jedną z moich słabszych faworytek, ona zawsze musi mieć pecha ehh... ale takie zasady. Czekam na kolejny odcinek i będę głosował. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  3. I bardzo udany odcinek live za nami :) Z muzyką zaszalałeś - najlepsza w tej edycji. Gość specjalny dobrany bardzo dobrze, lecz piosenka już trochę mnie, ale to szczegół. Moi faworyci poradzili sobie dobrze, chociaż niektórzy byli nisko w tabeli. Wyniki ogólnie bardzo mi się podobają. Nie szkoda mi Marty, ale będzie brakowało mi jej "polskiego" hehe :) Pozdrawiam i czekam na kolejny odcinek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy odcinek live, ale jaki! Naprawdę świetnie mi się go czytało, do tego świetna muzyka. Jeżeli bym miał wyróżnić jedną, to zdecydowanie kawałek Imany. <3 ten utwór. Moi faworyci zaśpiewali dzisiaj dosyć dobrze, a Hanka nawet trafiła na 1-sze miejsce, super. Format bardzo przypomina mi Jak Oni Śpiewają, szkoda tylko, że nie ma dogrywki ;) Marty mi nie jest szczególnie szkoda, tym bardziej, że nie była najlepsza [The Voice-Mistrzowska Edycja]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny odcinek, bardzo mi się spodobał. W ogóle program jest genialny, bo są tutaj prawie sami moi faworyci. Dzisiaj nie dali zbytnio czadu, ale też jest nie najgorzej. Podoba mi się pomysł z punktacją jurorów. W tabeli pięć ostatnich miejsc to moi faworyci :( Z tego jedna odpadła.. szkoda mi Marty bo śpiewać to ona potrafi na pewno i miała dzisiaj najlepszą zdecydowanie piosenkę. Ale takie życie, mam jeszcze połowę faworytów z tego składu i teraz postaram się więcej głosować, bo nie mogłam za dużo. Czekam na kolejny odcinek :) [Fashion Queen 2]

    OdpowiedzUsuń