sobota, 14 września 2013

3 ODCINEK : CASTING

Lektor : Ostatnim razem odwiedziliśmy Wrocław. Tym razem pojechaliśmy do śląska do Katowic. To tu tym razem poszukamy artystów i dowiemy się ciekawych rzeczy o tym miasteczku. Jesteście gotowi? Zaczynamy castingi!

>> Czołówka <<

Lektor : Katowice to miasto położone na śląsku. Miasto te ma ponad 289 tysięcy ludzi. Tym razem przyjechaliśmy tu aby poznać kolejnych uczestników na castingi.

Natalia : Hej. Pewnie mnie na poznaliście pod tą maską, ale to ja Natalia Jakuła. Właśnie rozpoczynamy castingi, a oto nasz jury.

Lektor :
Grzegorz Markowski - polski piosenkarz i wokalista zespołu Perfect.
Krzysztof Skiba - polski muzyk, autor tekstów, satyryk, osoba rozrywkowa i wokalista zespołu Big Cyc. (Przewodniczący jury)
Anna Rusowicz - polska piosenkarka.
Lidia Kopania - polska piosenkarka wykonująca muzykę pop.

Natalia : Właśnie jestem na rynku w Katowicach. Zaraz się przejdę po nim i zobaczę co tu jest ciekawego, a was zapraszam na pierwszego uczestnika z Katowic i okolic :)

Lektor : Pierwszym uczestnikiem jest aktor i policjant Maciej Fridek.


Maciej Fridek (ur. 13 pazdziernika 1973 w Bytomiu) - aktor znany z serialu "W11 - Wydział Śledzczy" i "Detektywi" oraz policjant.
Maciej : Jestem trochę szalony, że wzięłam tutaj udział, ale chce czegoś nowego spróbować w moim życiu :) Tańczyć już tańczyłem i odpadłem szybko, śpiewać nigdy nie próbowałem, ale mam nadzieję, że dobrze mi pójdzie.

Maciej : Dzień Dobry!
Krzysztof : Witaj Maćku! Maćku co nam zaśpiewasz?
Maciej : Z polskiej propozycji to "Dziewczyny lubią brąz", a angielska propozycja to "Don't Worry Be Happye".
Krzysztof : Dziewczyny lubicie brąz?
Ania : Lubimy :)
Krzysztof : Ania i Lidka wybrały Ci już piosenkę :)

"Dziewczyny lubią brąz" Ryszard Rynkowski

Krzysztof : Brawo! Lidka może zacznie.
Lidia : Maćku twój występ był bardzo dobry, pomimo małych pomyłek. Mimo tego daje Ci TAK! 
Krzysztof : Ania.
Anna : Maćku ja mam przeciwne zdani do Lidki. Według mnie to było niestety okropne. Było wiele fałszów, nieczystości i pomyłek. Sorki, ale ja tego przełknąć nie mogą. Daje Ci NIE! Przepraszam!
Krzysztof : Ania on wykonuje taką pożyteczną pracę, możliwe że Cię jeszcze kiedyś obroni, a ty mu dajesz Nie? Grzegorz.
Grzegorz : Maćku bardzo Cię cenie w życiu. Cieszę się że umiesz połączyć zawód policjanta z aktorstwem, ale co do śpiewania to się za to nie zabieraj. Dalej nie będę może mówił. Sory, ale NIE!
Krzysztof : Grzegorz i Ania byli srodzy i ja też będę. Maćku występ był kompletnie nieczysty. Nie wiem czy ty to słyszałeś, ale my tak. Sory Maciek, ale ode mnie NIE!

Lektor : Maciek Fridek odpada z dalszej rywalizacji gwiazd!

Natalia : Na tym rynku jest wiele ciekawych rzeczy do zobaczenia. Więc was zachęcam do Katowic. Możliwe, że niektórzy jeszcze nie mają planu na wakacje to Katowice to najlepszy wypoczynek. A was zapraszam na kolejnego uczestnika :)

Lektor : Drugim uczestnikiem jest aktor Artur Barciś.


Artur Barciś (ur. 12 sierpnia 1956 w Kokawie) - aktor znany z serialu "Ranczo" i "Doręczyciel".
Artur : Mój syn, wraz z moją żoną bardzo chcieli abym wystąpił w tym programie, więc się zgodziłem. Robię to dla nich i serdecznie ich pozdrawiam :)

Artur : Dzień dobry!
Krzysztof : Witaj! Co nam zaśpiewasz?
Artur : Najchętniej to był przeszedł dalej bez śpiewania, ale skoro muszę to moge zaśpiewać państwu "Najwięcej witaminy" lub "Everybody Loves Somebody".
Krzysztof : Najwięcej witaminy wybieramy ponieważ są tu nasze świetne kobitki w jury :)

"Najwięcej witaminy" Andrzej Rosiewicz

Krzysztof : Mam nadzieję, że Lidka i Ania nabrały rumieni <śmiech> Ania.
Anna : Arturze bardzo lubię Cię jako aktora, teraz Cię lubię jako piosenkarza :) To było bardzo dobre! Od dziś jesteś dla mnie "Królem piosenek". Masz te TAK <śmiech>
Lidia : Krzysiu już nie musisz mnie wskazywać bo sama się wskazałam :) Panie Arturze to był bardzo dobry występ. TAK!
Krzysztof : Grzegorz wskazać Cię? Czy sam się wskażesz?
Grzegorz : Obojętnie :) Arturze twój występ był bardzo ciekawy :) Nie wiem jak to zrobiłeś, ale tak się w ciebie wpatrzyłem, że chce twojego kolejnego występu :) Brawo! TAK!
Krzysztof : Artur to, że jesteś świetnym aktorem to już wiemy z filmów i seriali. To, że tak umiesz śpiewać, to teraz się dowiedziałem :) Brawo! Justin Biber przy tobie się chowa :) Teraz ty będziesz idolem nastolatek :) TAK!

Lektor : Artur Barciś przechodzi dalej!

Natalia : Zatrzymałam się właśnie przy najlepszej pizzerii w Katowicach. Już z daleko czuć zapach świeżej, gorącej pizzy, a ser jest naprawdę bardzo ciągnący. Jeżeli jesteście fanami pizzy to zapraszam was do tej restauracji. A my zobaczmy kolejną uczestniczkę :)

Lektor : Trzecią uczestniczką jest pływaczka Otylia Jędrzejczak.


Otylia Jędrzejczak (ur. 13 grudnia 193 r. w Rudzie Ślaskiej) - polska pływaczka, mistrzyni olimpijska.
Otylia : Program ten jest dla mnie czymś nowym. Jest jakby kolejnym etapem w moim życiu. Chciałabym dobrze go rozpocząć i zajść jak najdalej :)

Otylia : Dzień Dobry!
Krzysztof : Witaj Otylio! Pięknie wyglądasz :)
Otylia : Dziękuję :)
Krzysztof : Otylio co nam dziś zaprezentujesz?
Otylia : Z naszego języka mogę państwu wykonać "Nie bądź taki szybki bill" Kasi Sobczyk , natomiast utwór języka angielskiego to "The Best" Tiny Turner.
Krzysztof : To masz bardzo ciekawe propozycje. Nie wiem co wybierzemy. Hmm może zrobiły głosowanie. Grzegorz.
Grzegorz : Obie piosenki są świetne, ale ja chyba będę za tym billem :)
Krzysztof : Ania.
Anna : Ja nie mam głosu <śmiech> Nie wiem naprawdę. Obie piosenki lubię, ale ze Grzegorz chce billa, to będę za billem.
Krzysztof : Lidka.
Lidia : Ja sama nie wiem :) A w czym czujesz się lepiej?
Otylia : Bardziej lepiej mi wychodzi utwór Kasi Sobczyk.
Krzysztof : No to zaśpiewaj "Nie bądź taki szybki bill" Kasi Sobczyk.


Krzysztof : Brawo! Otylia w nowej osłonie :) Grzegorz jak Ci się podobała nowa osłona Otyli?
Grzegorz : Była fajna :) Otylio twój występ był w połowie dobry, w połowie zły. Zla strona tego występu to taka ze były nieczystości oraz bardzo się denerwowałaś :) Myślałem w pewnej chwili,że ci mikrofon z rąk wypadnie :) Dobra to taka, że byłaś bardzo kobieca. Pomimo małych błędów dam Ci TAK!
Krzysztof : Ania.
Anna : Otylio ja mam podobne zdanie do Grzegorza. Jak dla mnie jest to trochę za mało. Przepraszam, ale muszę dać Ci NIE!
Krzysztof : Lidka.
Lidia : A mi się tam podobało i daje Ci TAK.
Krzysztof : Otylio ja jestem tobie wszystko wybaczyć, nawet te małe błędy. Tyle tych medali dla nas zdobyłaś. Co do wokalu to pracy nad tobą jest dużo, ale po to jest ten program :) TAK :)

Lektor : Otylia Jędrzejczak przechodzi dalej!

Natalia : Jadę se właśnie tramwajem z jednego końca na drugi koniec Katowic. Muszę państwu przyznać, że bardzo dawno nie podróżowałam tramwajem. Większość ludzi nie jeździ już tramwajami czy pociągami tylko samochodami. Więc, jeżeli chcą państwo się kiedyś przejechać takim tramwajem to zapraszam do Katowic :) Jest to miłe spędzenie czasu, a teraz zobaczmy kolejnego uczestnika :)

Lektor : Czwartą uczestniczką jest snowboardzistka Paulina Ligocka.


Paulina Ligocka (ur. 25 maja 1984 w Gliwicach) - polska snowboardzistka.
Paulina : Nigdy nie miałam okazji pokazać się ludziom w innej roli. Niektórzy znają mnie tylko z deski i z kombinezonu zimowego <śmiech> Teraz chce pokazać siebie z innej strony. Nie wiem czy mam szanse w tym konkursie, ale wierze, że pójdzie mi dobrze :)

Paulina : Dzień Dobry!
Krzysztof : Hej. Paulino, kim jesteś bo Cię nie kojarzę :)
Paulina : Jestem z zawodu snowboardzistką. 
Krzysztof : Ooo :) Ja bardzo lubię sportmenki <śmiech> Paulino, co nam zaśpiewasz?
Paulina : Mam dwa utwory do wybrania :) Pierwszy to Kayah i "Supermenka", drugi to zaś "Lovefool".
Krzysztof : To że jesteś sportowcem, to Supermenka :)

"Supermenka" Kayah

Krzysztof : Brawo! Ania, jak Ci się podobało?
Anna : Paulino mi się to nie podobało. Przepraszam, że tak zaczynam, ale twój wykon, w ogóle nie trzymał się rytmu. Mimo tego były fałsze i było ich sporo. Jak dla mnie jest to występ na NIE!
Krzysztof : Nie przesadzaj Ania! Dziewczyna się postarała :) Grzegorz.
Grzegorz : Mi się też to nie podobało. Było sporo błędów, w tym mała pomyka w tekście. NIE!
Krzysztof : Lidka.
Lidia : Ja ich nie rozumiem, albo nie mam słuchu :) Jak dla mnie to było dobre. A to ze pomyłka w tekście,to zdarza się każdemu. Ode mnie TAK!
Krzysztof : Paulino, ja mam słabość do sportowców, ponieważ sam lubię patrzyć na różne sporty, ale sam nie lubie ich wykonywać <śmiech> To mimo twojej pomyłki i drobnych błędów dam Ci ... TAK! Tym samym mamy robisz. Co więc robimy?
Grzegorz : Ja proponuje, abyś zaśpiewała fragment tej drugiej piosenki i wtedy zagłosujemy.
Anna : Grzegorz dobrze mówi. Zaśpiewaj nam fragment tego drugiego utworu.

"Lovefool" The Cardigans

Krzysztof : Dobrze, starczy już nam! Grzegorz jesteś na TAK czy na NIE?
Grzegorz : Przepraszam, ale to brzmiało jeszcze gorzej niż tamto. NIE!
Krzysztof : Ania.
Anna : Słabo, oj słabo NIE!
Krzysztof : Lidia.
Lidia : Tamto było faktycznie lepsze. Ale dam Ci szanse i dam Ci TAK.
Krzysztof : Paulino, ja daje Ci TAK. Jest 2:2, a regulamin brzmi że nie przechodzisz dalej, ale i tak daliśmy Ci szanse, abyś wybiła się tym drugim utworem. Niestety się nie udało! Dziękujemy Ci!

Lektor : Paulina Ligocka żegna się z programu!

Natalia : Znajduję się w parku miejskim. Nie wiecie jak jest tu ładnie. Kwiaty, drzewa, krzewy, słońce no i te ćwierkanie ptaków :) Ah, jak nie lubić wakacji i uroku ptaków :) Czasami myślę, że może warto by było zaprosić jakiegoś ptaszka do programu <śmiech> Myślę, że jurorzy by się nie zle zagięli, a kto wie? Może i by wygrał <śmiech> Zobaczmy kto jeszcze ma szanse na zwycięstwo w naszym programie.

Lektor : Piątą uczestniczką jest aktorka Honorata Witańska.


Honorata Witańska (ur. 14 grudnia 1984 w Tychach) - aktorka znana z serialu "Barwy szczęścia".
Honorata : Udział w tym programie, jest dla mnie czymś fanatycznym. Od dawna chciałam wystąpić w takich typu programach, ale nigdy nie było takiej szansy.

Honorata : Dzień dobry :)
Krzysztof : Witamy Cię Honorato. Honorato co nam dziś pokażesz?
Honorata : Zaśpiewać mogę państwu albo "Maneater" Nelly Furtado, albo "Lampa i sofa" Anni Wyszkoni.
Krzysztof : To poprosimy Cię Nelly Furtado.

 "Maneater" Nelly Furtado

Krzysztof : Brawo! Ania jak podobał Ci sie ten występ.
Anna : Honorato to był bardzo ciekawy występ. Masz bardzo fajną barwę głosu, lecz trochę się denerwowałaś i czułaś niepewność na scenie. Nie pozwól, aby stres zwyciężył. Co do głosu, to mój głos jest na TAK!
Krzysztof : To teraz może Lidka.
Lidia : Honorato to był bardzo dobry występ. Ja czuje ze twój głos nam jeszcze wiele pokaże. TAK :)
Krzysztof : Grzegorz.
Grzegorz : Honorato też widziałem stres, ale mimo tego coś mnie w twoim występie zachwyciło :) Jeszcze nie wiem co, ale jak obejrzę na powtórce to pewnie się dowiem :) TAK!
Krzysztof : Honorato to był bardzo dobry występ. Nie mam co Cię tu trzymać w niecierpliwości. Masz ode mnie TAK!

Lektor : Honorata Witańska przechodzi dalej!

Natalia : Znajduje się przy "Ognistej fontannie". Fontanna ta jest bardzo fajnie zaprojektowana. Wieczorami pojawiają się tutaj kolorowe światła, które oddają niesamowity nastrój. Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to oczywiście zapraszamy do Katowic. A my poznajmy ostatniego uczestnika naszych castingów w Katowicach.

Lektor : Szóstym uczestnikiem jest artysta kabaretowy Mariusz Kałamaga.


 Mariusz Kałamaga ( ur. 8 listopada 1981 w Bytomiu ) - polski artysta kabaretowy, prezenter telewizyjny i członek kabarety Łowcy B.
Mariusz : Ludzie znają mnie z żółtego sweterka, teraz czas na ten program. Czy mi się uda, tego nie wiem :) Uda się? <śmiech> No chodz tu <śmiech> 

Mariusz : Dzień Dobry!
Krzysztof : Witamy Cię bardzo serdecznie! Mariuszu gdzie zgubiłeś żółty sweterek? 
Mariusz : W praniu został <śmiech>
Krzysztof : Mariuszu czekamy na twój specyficzny ubiór, a teraz zapytam Cię co dla nas przygotowałeś?
Mariusz : Przygotowałem dwie piosenki i jest to "Pszczółka Maja" Zbigniewa Wodeckiego i "Money, money, money" Abby :)
Anna : Nie no obie piosenki wymiatają! <śmiech>.
Krzysztof : Za czym jesteście? Ja za pszczółką Mają <śmiech>
Mariusz : Chce dodać, że nawet przygotowałem chorografie. 
Krzysztof : Ooo :) To czekamy na Maje :)

"Pszczółka Maja" Zbigniew Wodecki

Krzysztof : Brawo! Nie wiedziałem, że tak fajnie latasz :) Grzegorz.
Grzegorz :  Mariuszu tego jeszcze nie było! Śpiew, taniec i machanie rękami :) Występ ten był bardzo komiczny, bardzo się uśmiałem, ale jeżeli chodzi o wokal to on nie jest za dobry.  Mimo, że wokalem za bardzo się nie popisałeś to masz TAK, za twoją kreatywność!
Krzysztof : Lidka.
Lidia : Ja się z Grzegorzem nie zgodzę, w kwestii wokalu. Jak dla mnie głos masz dobry, tańczysz cudnie, latasz czy tam machasz pięknie :) Jak dla mnie jest to na TAK!
Krzysztof : Ania.
Anna : Mariuszu jesteś bardzo fajną osobą :) Przy tobie nie da się nie uśmiać :) Co do wokalu to nie jest porywający, ale i nie jest wcale aż taki słaby :) Uważam, że jak potrenujesz to możesz mieć niesamowite występy :) Jak dla mnie jesteś na TAK za wokal i chorografie.
Krzysztof : Mariuszu jesteś dla mnie genialny. Może nie śpiewasz rewelacyjnie, ale słaby też nie jesteś. Co do Grzegorza to jest to program show, które samo mówi rozrywka. Mimo tego że jest to program wokalny to trzeba dostarczać widzom także śmiechu, a ty dajesz i wokal i śmiech :) Jestem na TAK

Lektor : Mariusz Kałamaga przechodzi dalej!

Natalia : I to już tyle na dziś! Poznali państwo sześciu uczestników castingowych. Czterech przeszło dalej, dwóch uczestników niestety odpadło. Ale osoba odpadająca ma szanse wrócić jeszcze do programu, dzięki naszym fanom na facebooku. Żegnam was z Katowic! I Zapraszam was na czwarty casting! Papa!

5 komentarzy:

  1. Świetny casting w bardzo fajnym mieście :) Bardzo fajne piosenki wybrałeś, tą najlepszą chyba ma Honorata. Jeśli chodzi o gwiazdy w tym odcinku, to jest tylko jedna osoba którą lubię.. mianowicie Artur, cieszę się że przeszedł dalej, piosenka idealnie dopasowana do niego. Jednak fajne jest to, że są nowe osoby, z Mariuszem na pewno będzie śmiesznie. Czekam już na kolejny casting :) [Fashion Queen 2/ Dancing 4You 10]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super casting, szkoda mi tylko bardzo Maćka, ubolewam z jego powodu. Poza tym do grona moich faworytów dołączyły dwie panie. Piosenki mi się nie podobały poza jedną, po prostu nie lubię niektórych polskich starszych piosenek jak większość blogowiczów już wie. Ogólnie podobał mi się ten casting, był ciekawy i czekam już na kolejny. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem tego odcinka, widać, że ta drobna krytyka z poprzedniego tygodnia cię zmotywowała. Wspaniale rozpisany, trochę gwiazdy mi znowu nie przypasowały, ale to nie jest aż tak bardzo ważne. Fajna była dogrywka Pauliny, gdzie najpierw dostała 2x TAK, 2x NIE. Piosenki dobre, ale znowu jurorzy w większości wybierali te gorsze :P Czekam na kolejny odcinek! [The Voice-Mistrzowska Edycja]]

    OdpowiedzUsuń
  4. No ten odcinek mogę zaliczyć do naprawdę świetnych :) Przede wszystkim nie ma "se" i zbyt wielu uśmieszków, co jest wielkim plusem. Gwiazdy mi się nawet podobają, chociaż niektórych nie znam. Super, że casting odbył się w moim województwie;). Piosenki mi się podobają, ale w niektórych przypadkach jurorzy źle wybierali, bo wybierali piosenki gorsze:)Poziom wysoki, prawie wszyscy przyszli i bardzo dobrze :) Czekam na kolejny odcinek tego wspaniałego show.

    OdpowiedzUsuń
  5. Casting mi się podobał, ubolewam nad tym, że zabraknie nam w programie Maćka, bo byłby moim faworytem na pewno. Świetny dobór piosenek, no i trójka faworytów w garści. Czekam na kolejny casting! ;)

    OdpowiedzUsuń