sobota, 21 września 2013

4 ODCINEK : CASTING

Lektor : W ostatnich odcinkach zwiedziliśmy Wrocław, Gdańsk, Katowice, tym razem wybraliśmy się do Warszawy, aby poszukać kolejnych świetnych uczestników. Kto z dzisiejszej piątki okaże się najlepszy i przejdzie dalej? A kogo pożegnamy na tym etapie? Tego dowiedzą się państwo właśnie teraz! Rozpoczynamy czwarty casting!

 >> Czołówka <<

Lektor : Warszawa miasto te położone w województwie małopolskim. To właśnie w stolicy naszego kraju zamieszkuje najwięcej ludzi, bo aż ponad milion osób. W tym mieście odbywają się największe imprezy w całym kraju, takie jak np. zawody sportowe, koncerty czy teatry i sztuka. Tym razem do Warszawy przyjechała nasza Natalia z ekipą.

Natalia : Hej! Jesteśmy w pięknej stolicy naszego kraju :) Niestety ale Warszawa okazała się dla nas nie szczęśliwa. Utkwiliśmy godzinę w korku i przez to mieliśmy małe opóźnienie. Co do castingu, to dziś o awans powalczy pięciu uczestników, a dla małego przypomnienia, oto nasze jury!

Lektor :
Grzegorz Markowski - polski piosenkarz i wokalista zespołu Perfect.
Krzysztof Skiba - polski muzyk, autor tekstów, satyryk, osoba rozrywkowa i wokalista zespołu Big Cyc. (Przewodniczący jury)
Anna Rusowicz - polska piosenkarka.
Lidia Kopania - polska piosenkarka wykonująca muzykę pop.

Natalia : Ja idę poznać bliżej Warszawę, a was zapraszam na pierwszą uczestniczkę!

Lektor : Pierwszą uczestniczką jest modelka Marta Krupa.


Marta Krupa ( ? Warszawie ) - polska modelka, siostra Joanny Krupy.
Marta : Program ten jesz dla mnie czums nowym. Nie mialam okazji jeszcze spiewać. Mam nadzieje, ze dobsze mi pojdzie.

Marta : Dzeń dobry!
Krzysztof : Dzień Dobry :) Marto wyglądasz zjawiskowo, co nam zaśpiewasz.
Marta : Zaspiewam dzis dwa otwor pierwszy to bendze "Nie powim jak" zapomniałam kogo :)
Krzysztof : Honoraty Skarbek :)
Marta : Tak, a drugi to "Stronger" Kelly Clarkson.
Krzysztof : Marto my wiemy, że masz problem z jerzykiem polskim i gdybyśmy ci dali utwór polski to była by to masakra, więc pójdziemy na rękę i poprosimy cie o Kelly.
Marta : Dzenki!


Krzysztof : Brawo! Grzegorz, widziałem że zapatrzyłeś się na Martę :) A jak Ci się podobało?
Grzegorz : To, że Marta jest piękna to wiemy :) Co do piosenki to już nie było tak pięknie. Świetnie umiesz śpiewać po angielsku, ale twój wokal nie jest wcale taki mocny. Powiedziałbym przeciętny. Mimo że dziś mnie aż tak mocno nie powaliło to dam Ci szanse i masz TAK!
Krzysztof : Ania.
Ania : Marto mi się to za bardzo nie podobało. Wokal zwyczajny, były fałsze, jedynie angielski to twój duży plus. Sorki, ale to nie to co chcemy w tym programie. NIE!
Krzysztof : Lidka.
Lidia : Ja się waham między TAK i NIE. Niby to nie było coś dobrego, ale fajna piosenka i dobry angielski. Niech będzie TAK!
Krzysztof : Marto jesteś piękna tak jak swoja siostra. Gadasz jak swoja siostra :) Blizniaczki, można powiedzieć <śmiech> Co do występu to TAK :)

Lektor : Marta Krupa przechodzi dalej!

Natalia : Jestem na rynku warszawskim :) Nawet nie wiecie jak jest tu pięknie. Można tyle fajnych rzeczy tutaj spotkać :) Warto jest przyjechać do naszej stolicy, a my zapraszamy was na drugiego uczestnika.

Lektor : Drugim uczestnikiem jest aktor Kazimierz Mazur.


Kazimierz Mazur ( ur. 4 marca 1984 r. w Warszawa ) - polski aktor znany z serialu "Na Wspólnej".
Kazimierz : Nie wróże sobie sukcesu bo nie mam jakiegoś tam dobrego głosu, ale chce spróbować czegoś nowego.

Kazimierz : Witam!
Krzysztof : Witamy Cię. Kazimierzu co nam zafudujesz?
Kazimierz : Do zaoferowania mam dwa utwory. Z polskiej promocji to "Winny" Mateusza Mijala i Libera, a drugi utwór to "Angels"Roberta Williamsa.
Krzysztof : Co chcemy usłyszeć?
Ania : Może tego Roberta Williamsa poprosimy.
Lidia : Ja też jestem za tym.
Krzysztof : Panie Ci wybrały :) Robert Williams i "Angles"

"Angles" Robert Williams

Krzysztof : Brawo! Ania.
Ania : Kazimierzu bardzo lubię ten utwór i uważam, że Robert Williams jest dobrym piosenkarzem, co do twojego występu to głosu dobrego nie masz, ale masz coś w sobie co przyciąga moją uwagę. I ja na tym etapie jestem na TAK!
Krzysztof : Lidka.
Lidia : Kazimierzu według mnie masz dobry głos i chce Cię dalej! TAK!
Krzysztof : Grzegorz.
Grzegorz : Ja uważam, że występ był w miarę dobry, ale trochę się zestresowałeś co było widac gołym okiem. A co do ciebie to masz te TAK :)
Krzysztof : Kazimierzu nie mam do czego się przyczepić! TAK :)

Natalia : Bardzo lubię lato dlatego że są wakacje, jest słońce no i jest tyle miejsc ciekawych do zwiedzania jak Warszawa. Na razie postanowiłam sobie usiąść bo nie dam rady iść jest tak gorąco, ale zaraz jak odpocznę to pójdziemy dalej to zobaczymy łazienki warszawskie. A teraz was zapraszam na kolejnego uczestnika.

Lektor : Trzecim uczestnikiem jest aktor Marcin Chochlew.


Marcin Chochlew ( ur. 4 lutego 1977 r. w Elblągu ) - polski aktor znany z serialu "Na wspólnej".
Marcin : Oj wiem, że mogę się ośmieszyć, ale jest to też szansa, aby zobaczyć jak się śpiewa :) Może nie mam szans wygrać ten program, ale zawsze będzie to ciekawe wspomnienie.

Marcin : Dzień dobry!
Krzysztof : Witamy! Marcinie co nam zaśpiewasz?
Marcin : Wybrałem dwa utwory, tak jak jest w regulaminie i pierwszy to "A gdy jest już ciemno" zespołu Feel, a drugi utwór to "Stayin' Alive" Bee Gees.
Krzysztof : Poprosimy o Piotra Kupichę i jego zespół.


Krzysztof : Brawo! Grzegorzu, podobało się czy się nie podobało? :)
Grzegorz : Nie podobało mi się :) Marcinie wykonałeś tą piosenkę okropnie. Nie dość, że masz nieciekawy głos, to nie trafiałeś w dzwięki, gdzie ta piosenka nie jest jakaś tam trudna. Jak dla mnie poległeś! NIE!
Krzysztof : Ania.
Ania : Ja muszę się zgodzić z sąsiadem. Piosenka była tak wyklepana, że aż się zanudziłam jak ciebie słuchałam. W dźwięki, też było Ci problem trafić. Jak dla mnie bardzo cienko :/ NIE!
Krzysztof : Lidka.
Lidia : Ja chciałabym Ci dać TAK, ale nie mogę bo by napisali o mnie, że nie mam słuchu. Jak dla mnie na NIE.
Krzysztof : Marcinie, nie śpiewaj! Nie wychodzi Ci to! NIE!

Lektor : Marcin Chochlew otrzymuje cztery NIE!

Natalia : Warszawa jest to nie tylko stolica, ale także miasto gwiazd. W drodze tutaj spotkałam dwie gwiazdy :) Jeżeli ktoś chce zdobyć dużo autografów, to tylko do Warszawy :) A ja zapraszam na kolejną uczestniczkę.

Lektor : Czwartą uczestniczką jest modelka Davina Reeves.


Davina Reeves (?) - moedlka.
Davina : Postanowiłam, ze wystąpię w polskim Idolu, ponieważ kocham Polske i Polakow i chciałabym spiewac po polskiemu piosenki, ponieważ chce bardziej poznac ten język i chce poznac piosenky.

Davina : Hallo! 
Krzysztof : Cześć! O boże! Hello! Zapomniałem, że gadasz po angielsku.
Davina : Nie! Po polsku tez umiem. To miało być . . . nie wiem jak powiedzieć.
Krzysztof : Żart, kawał, dowcip?
Davina : Tak, zzzar, nie umiem powiedziec.
Krzysztof : Jasne! Davino co chcesz nam zaprezentować?
Davina : Polskie to "Małgośka". Przepraszam, ale zapomniałam artysty.
Krzysztof : Maryli Rodowicz :) Mniejsza z tym.
Davina : Ta, a druga to "The Power of Love" Jenifer jakies tam :) Jak mozna to chciałabym zaspiewac polską piosenkę.
Krzysztof : Polską? A dlaczego jak można wiedzieć?
Davina : Poniewaz, bardziej chce udoskonalić swoj język.
Ania : To masz ciężkie zadanie, bo myślałam, że będziesz wolała angielski utwór.
Grzegorz : Odważna dziewczyna z ciebie.
Davina : Ja lubie być taka.
Krzysztof : A jeszcze jedno pytanie. Co skłoniło się, że przyjechałaś do Polski?
Ania : No i rozpoczęła się gadka <śmiech> Może podskoczę do kawiarni na kawkę, a wy tu sobie pogadacie <śmiech>
Krzysztof : Chwilka, daj odpowiedzieć Davinie.
Davina : Polaka zakochałam i tu jestem.
Krzysztof : Ekstra! Pozdrawiamy chłopaka!
Davina : I teściowa.
Krzysztof : Oooo. Lubisz swoją teściową?
Davina : Tak, kocham.
Krzysztof : Dobra, już Ania, bo widzę, że nie możesz się doczekać. Zaczynaj, ten swój utwór.

"Małgośka" Maryli Rodowicz 

Krzysztof : Brawo! Maj już był <śmiech> Grzegorz.
Grzegorz : Maj był, teraz jest lipiec i gadajmy o czasie teraźniejszym. Davino, muszę Ci powiedzieć, że masz u mnie dużego plusa, że wybrałaś dla siebie ciężej. To tak jak byś sobie głaz włożyła na plecy i musiałabyś go unieść. Co do twojego wokalu to polski nie jest za dobry, były dołki w wokalu, ale że jesteś odważna to dam ci z uśmiechem na twarzy TAK!
Krzysztof : Aaaaniaaa!
Ania : Dziękuję Krzysiu! Poczułam się jak na niedzielnej mszy! teraz wróćmy do Daviny. Davino, polski to u ciebie taka katastrofa. Tak to bym powiedziała. Wokal masz nawet dobry, tylko kurde ten język. Szlifuj ten język i będzie dobrze. A ode mnie na razie masz NIE! Ale to moja opinia. Nie bierz tego do serca.
Lidia : Oj Ania nie ma serca. Co do piosenki to wybrałaś sobie ciężej, ale ja to doceniam. Doceniam twoje staranie i daje Ci TAK! Warto czasem podejmować, się ciężkiemu wyzwaniu, niż pójść na łatwiznę.
Krzysztof : Ania gdzie ty masz serce!? Nie zamieniaj serca w twardy głaz!? 
Ania : Krzysiu spokojnie! Mam serce, a ta opinia była moja. Davina dostała dwa pozytywne komentarze, możliwe że i od ciebie dostanie. A mój komentarz był na razie na NIE, ale mozliwe że w kolejnych etapach pójdzie jej lepiej.
Krzysztof : Dobrze jakoś ci wybaczymy! Davino, mi się podobało! Tego się trzymajmy! TAK!
Davina : Moge was przytulić?
Krzysztof : No jasne!

Lektor : Davina Reeves przechodzi dalej!

Ania : Off, myślałam, że już nie zaśpiewa, tak się rozgadaliście.
Krzysztof : Oj fajna dziewczyna i tyle. Nie poszła na łatwiznę, a to się chyba liczy.

Natalia : Jak jest się w Warszawie, to nie można zapomnieć o jednym! Trzeba koniecznie zobaczyć muzeum Kopernika! Ja właśnie zamierzam, wejść i zwiedzić te muzeum, a jeżeli ktoś z was interesuje się życiem Kopernika to i jego tu zapraszamy!

Lektor : Piątą uczestniczką jest aktorka Hanna Śleszyńska!


Hanna Śleszyńska (ur. 11 kwietnia 1959 w Warszawie) - Aktorka znana z serialu "Rodzina zastępcza" i "Daleko od noszy".
Hanna : Śpiewanie jest dla mnie nowością. Nigdy nie miałam takiej okazji. No może raz zaśpiewałam tak publicznie z koleżanka z serialu w programie "Jak Oni Śpiewają", gdzie dostaliśmy bardzo miłe komentarze. Tutaj również liczę na pochwały. Trzymajcie za mnie kciuki!


Hanna : Dzień dobry!
Krzysztof : Witamy, ostatnią uczestniczkę castingu. Haniu co nam dziś zaprezentujesz?
Hanna : Z polskich utworów wybrałam utwór Kasi Sobczyk "Trzynastego", zaś drugi utwór to "If You Don't Know Me by Now" Simply Red.
Krzysztof : Mamy dwa świetne kawałki.
Grzegorz : Ja jestem za trzynastym!
Krzysztof : No to zaśpiewaj nam "Trzynastego".

"Trzynastego" Kasia Sobczyk

Krzysztof : Brawo! Lidka.
Lidka : No i dostaliśmy na sam koniec wisienkę na torcie! Haniu, to był bardzo dobry występ! Jeden z lepszych spośród wszystkich castingów. Brawo! Haniu, był by grzech, jak bym Ci nie dała szansy! TAK!!!
Krzysztof : Ania.
Ania : Haniu ty byłaś takim diamentem na koniec! Jak to się mówi pierwsi będą ostatnimi, a ostatni pierwszymi. Jak dla mnie to było genialne! TAK!
Krzysztof : Grzegorz.
Grzegorz : Jesteś wspaniałą aktorką i piosenkarką. Dodałem "piosenkarkę", ponieważ na scenie zachowałaś się jak prawdziwa artystka. Występ był świetny i czekam na kolejny. TAK.
Krzysztof : Haniu jesteś wspaniałą osobą! Głos masz piękny i masz dobre poczucie rytmu. Tego trzymać! TAK!

Lektor : Hanna Śleszyńska przechodzi dalej!

Natalia : Zakończyliśmy etap castingów! Do kolejnego etapu przeszło 17 uczestników + 1 uczestnik uratowany przez naszych fanów na facebooku. W kolejnym etapie, nasi uczestnicy będą połączeni w drużyny, w których jury wybierze najlepszą 10, która będzie walczyła o wasze głosy! Na dziś to tyle! Żegnam was z Warszawy! I Zapraszam was na piąty odcinek! Papa!

5 komentarzy:

  1. Szkoda mi trochę, że to już jest ostatni casting, ale coraz bliżej odcinków na żywo jest już! Z tej grupy mam dwójkę faworytów, fajnie, że przeszli dalej. Piosenka "Angels" wymiata jak dla mnie. Wiem już kogo mam ratować z uczestników, mam nadzieję, że uda mu się wejść do odcinków live. Czekam na kolejny odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni casting, a jaki świetny ;) Jeżeli chodzi o faworytów, to początkowo miałem ich trzech, ale polubiłem Davine i też jest moją faworytką. Szkoda, że nie przeszedł Chochlew, lubię go. Mam nadzieję, że Krupa wyleci jak najszybciej, ale śmiesznie mówi, więc robi jakby show ;) Piosenki dobre, w większości podobał mi się wybór jurorów. Świetny casting, podoba mi się to show i żeby przetrwało do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny casting. Do grona moich faworytów dołączyła tylko jedna pani. Piosenki całkiem spoko:)Jak na ostatni casting to moim zdaniem wszystko się udało i już nie mogę się doczekać kolejnego etapu, gdzie jury wybierze finalistów:) [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż to był za genialny casting, zaskoczyłeś mnie pozytywnie, uważam że to najlepszy z tych co były. Niesamowicie się cieszę, że pojawiła się Davina i przeszła dalej, będzie chyba moją faworytką numer 1. Również mnie cieszy awans Kazimierza i Marty. Po za tym fajne piosenki. No nie mogę się doczekać kolejnego castingu, oby było jeszcze lepiej :) [Fashion Queen 2]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny niesamowity odcinek. Może i nawet najlepszy z dotychczasowych? Świetne dialogi, opinie jurorów profesjonalne. Pojawiło się też kilka uczestników, którzy od razu zajęli czołowe miejsca w moim rankingu faworytów. A są to Davina i Hania. Chyba będą to moje największe faworytki programu. Dobrze, że odpadła Chochlew, nie lubię go, dobrze, jakby wyleciała też Krupa. Mam nadzieję, że nastąpi to niebawem. [The Voice-Mistrzowska Edycja]

    OdpowiedzUsuń