niedziela, 3 listopada 2013

9 ODCINEK : LIVE

Lektor : Tydzień temu nasi uczestnicy mieli do wykonania utwory z dzieciństwa. Najlepiej poszło Anecie Kręglickiej, która zdobyła najwięcej głosów. Widzowie tydzień temu najmniej poparli Marcina Korcza i to on odpadł z programu. Kto dzisiaj zachwyci widzów, a kto odpadnie? Zapraszamy an dziewiąty odcinek Idol Stars!


"Tak blisko nas" Natalia Kukulska

Lektor : Przed państwem Natalia Jakuła!

Natalia : Dobry wieczór! Rozpoczynamy dziewiąty odcinek naszego programu! Przed chwilą na naszej scenie wystąpiła Natalia Kukulska w piosence swojej mamy "Tak blisko nas" w swojej aranżacji. Dzisiejszy nasz odcinek będzie poświęcony pamięci artystów, którzy już odeszli z naszego świata. O tym kto zostanie, a kto odpadnie to zadecydują nasi widzowie. Oceniać dzisiejsze występy będzie nasze straszne jury. "Frankenstein' Krzysztof Skiba, nasza słodka "Wampirzyca" Lidia Kopania, ostra "Czarownica" Anna Rusowicz i "Wilkołak" Grzegorz Markowski. Czy dzisiaj okazał się strasznymi zjawami, czy nie? Tego dowiemy się w dzisiejszym odcinku. A teraz zobaczmy kto dla nas wystąpi.

Lektor : A dzisiaj na scenie zobaczymy Anetę Kręglicką, Artura Barcisia, Davine Reeves, Danutę Stenkę, Hannę Śleszyńską, Julię Kamińską i Renate Pałys. Kto okaże się najlepszy, a kto dziś opuści program? To zależy tylko od naszych widzów.

Natalia : A nasi uczestnicy jak zawsze mają pomoc od naszych nauczycieli. Dzisiejszym nauczycielem jest . . . Natalia Kukulska! Natalio witam Cię! Jak w tym tygodniu nasi uczestnicy se na treningach poradzili?
Natalia : Witam was drodzy widzowie! Przez tydzień czasu wiele się dowiedziałam od nich. Bardzo fajnie mi się pracowało i nie było jakich kolwiek problemów.
Natalia : Natalio, dzisiejszego wieczora wręczysz komuś Przebojową Płytę. Czy wiesz komu ją już dasz.
Natalia : Po tych treningach domyślam się komu mogę dzisiaj wręczyć, lecz jeszcze raz dzisiaj wszystkich posłucham i zastanowię się komu wręczyć ta nagrodę.
Natalia : Natalio zapraszam Cię na widownię! A my rozpoczynamy walkę naszych uczestników! A jako pierwsza na naszej scenie Hanna Śleszyńska!



Halloween czy dzień zmarłych?
Hanna : Te pytanie jest bardzo ciężkie. Jedni uważają, ze lepiej świętować te święta na wesoło, bo osoby zmarłe są blisko Boga, drugie osoby zaś sądzą, że powinnyśmy sie modlić w ten czas za osoby zmarłe i się smucić że juz odeszły z naszego świata. Moim zdaniem lepszym święto jest Dzień zmarłych, bo to już od dawna polska tradycja.
Hanna : Piosenka Amy Winehouse jest dość trudną piosenką.
Natalia : Hania, ma dość mocny głosik i uważam, ze taka piosenka jest dobrze dopasowana do niej.

"Rehab" Amy Winehouse

Natalia : Hanna Śleszyńska! Wielkie Brawa! Haniu, jak Ci dzisiaj się śpiewało?
Hanna : Oj było nawet trudno. Dostałam dość trudną piosenkę i chciałam utrzymać poziom Amy. Mam nadzieję, że państwu się podobało.
Natalia : A czy twojej nauczycielce się podobało? 
Natalia : Bardzo mi się podobało! Hanna dała czadu i zachęcam do głosowania na Hanię!
Natalia : A tobie Aniu występ się podobał?
Anna : Haniu, dzisiaj pokazałaś swoje umiejętności. Muszę Ci to powiedzieć, że to był chyba twój najlepszy występ. Bałam się trochę, że skopiujesz styl Amy, ale się myliłam. Dobrze, ze nie chcesz kopiować czyjegoś stylu, bo każdy powinien mieć swój styl.
Natalia : Krzysiu, a tobie jak podobał się ten występ?
Krzysztof : Mnie on zachwycił! Hania wyszła w tym utworze po prostu rewelacyjnie! I muszę się zgodzić z Anią, co do najlepszego twojego występu. On był po prostu najlepszy!
Natalia : to teraz po prośmy o punkty.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 6.0
Grzegorz : 6.0
Średnia : 6.0

Natalia : Haniu twoja średnia za dzisiejszy występ to 6.0! Bardzo wysoka średnia jak na pierwszy występ odcinka. Jak widać poziom dzisiejszego docinak jest również wysoki, jak w poprzednich odcinkach. Ja zachęcam widzów do głosowania na Hannę! Tobie Haniu już dziękuję! Teraz króciutka przerwa, a tuż po niej kolejni nasi artyści. Bądzcie z nami tuż po przerwie.

== Reklama ==

Natalia : Witamy po przerwie! Na swój występ już czeka nasza kolejna uczestniczka, a jest to Aneta Kręglicka!


Halloween czy dzień zmarłych?
Aneta : Dzień zmarłych, mieszkamy w Polsce więc to obchodźmy, a nie kopiujemy styl od zachodu.
Aneta : Piosenka, którą będę teraz wykonywała jest bardzo trudna. Whitney Houston miała anielski głos, mi do niej jeszcze wiele brakuje.
Natalia : Aneta na swój poziom dobrze opanowuje piosenkę, lecz chcemy bardziej zaskoczyć widzów.

  "I Will Always Love You" Whitney Houston

Natalia : Aneta Kręglicka! Wielkie Brawa! Aneto jak ocenisz swój występ?
Aneta : Oj sama nie wiem czy był dobry czy nie. Niech mnie jurorzy i widzowie ocenią.
Natalia : Za nim Cię jurorzy i widzowie ocenią to poprośmy o opinię twojej nauczycielki Natalii.
Natalia : Aneto, twój występ był bardzo dobry i świetnie mi się go słuchało. Za nim jurorzy oceniał i widzowie zaczął głosować na ciebie to chce powiedzieć, że nie ma co porównywać występu Anety do występów Whitney Houston, bo Aneta dopiero się uczy, a Houston była profesjonalistką.
Natalia : Natalia świetnie broni swego ucznia. My spytajmy o opinię Lidii.
Lidia : Aneto, powiem Ci tylko tyle ze ta piosenka jest cholernie trudna. Wiele ludzi próbowało ją dobrze zaśpiewać i sporo z ta piosenka se nie poradziło. Ty natomiast pokazałaś skrzydła i pokazałaś swój niezwykły i piękny głos.
Natalia : Grzegorz czy Aneta należy do tej lepszej części, która poradziła se z tą piosenką?
Grzegorz : Ja myślę, że tak. Piosenka do łatwych nie należy, ty tej piosenki nie zaśpiewałaś zle. Można było oczywiście jeszcze lepiej ją zaśpiewać, ale na ten poziom jest dobrze.
Natalia : To teraz zobaczmy jak jurorzy ocenią ten występ.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.0
Grzegorz : 5.0
Średnia : 5.5

Natalia : Aneto za ten występ od naszych jurorów otrzymujesz 5.5. Bardzo dobrze Ci poszło. Ja zachęcam widzów do głosowania na Anetę! A tobie Anetko już dziękuję, zmykaj do pozostałych uczestników. Kolejną naszą uczestniczką jest Davina Reeves!


Halloween czy dzień zmarłych?
Davina : Ja to i to świętuję. W Stanach Zjednoczonych w tym dniu znajomi się spotykają, aby się bawić, są seanse dla lubianych ludzi horrorów i dzieci ubierają się w straszne stroje <śmiech> i chodza po domach. W Polsce ten dzień jest dniem, gdzie chodzi się po grobach. Wy Modlicie się i opłakujecie zmarłych.
Davina : Lubie Michael Jackson i fajną piosenkę mam.
Natalia : Davina trochę chyba naśladuję Michaela, co jest nie korzystne dla niej. Michael powinien być jeden i Davina powinna być jedna.

"Bad" Michael Jackson

Natalia : Davina Reeves! Wielkie Brawa! Davino, czy ty uwielbiasz Micheala Jacksona?
Davina : Tak, jest taki wyjątkowy. Każdy jest utwór mi się bardzo podoba.
Natalia : Natalio, a czy utwór Daviny Ci sie podobał?
Davina : Davino na próbach wychodziłaś w miarę dobrze, teraz wyszłaś po prostu świetnie! Bardzo mi się to podoba, że potraktowałaś moje zalecenia dokładnie, a nie wrzuciłaś do kosza.
Natalia : Ania, czy Davina przerbneła przez ten utwór?
Anna : Davino wyglądasz świetnie i myślę, że Michael Jackson był by dumny z twojego wyglądu. Co do występu to tak pół na pół. Końcówka występu i środek był dobry, początek niestety należy do tych słabszych. Na samym początku trudno Ci było jakoś wejść w ten rytm. Nie wiem czy dlatego, że piosenka jest trudna czy dlatego że się zestresowałaś.
Natalia : Pewnie z tych nerwów, bo to już dziewiąty odcinek plus tak poważne utwory. No nic, spytajmy teraz Grzegorza.
Grzegorz : Davino, ja uważam że ten utwór był dla ciebie chyba za ciężki. Nie wyszedł Ci oczywiście zle, ale znam już twoje możliwości i wieżę że stać Cię na wiele, wiele więcej. Mam nadzieję, że w kolejnym odcinku pójdzie Ci lepiej.
Natalia : To teraz zobaczmy punkty.
 
Krzysztof : 5.5
Lidia : 6.0
Ania : 5.0
Grzegorz : 5.0
Średnia : 5.4

Natalia : Davino twoja średnia za piosenkę "Bad" to 5.3! Wynik jest bardzo dobry bo jest szóstka. Ja zachęcam naszych widzów do głosowania na Davine! A tobie Davino dziękuję za występ.Czas na kolejny występ w wykonaniu Renaty Pałys!


Halloween czy dzień zmarłych?
Renata : Nigdy nie obchodziłam Halloween, więc nie wiem jak to jest te święto obchodzić, ale uważam, że my Polacy powinniśmy być za polskim świętem i polskimi tradycjami.
Renata : "Dziwny jest ten świat" to nie jest piosenka dla mnie. Uważam, ze sporo rzeczy muszę się jeszcze nauczyć, by to dobrze zaśpiewać.
Natalia : Renata chyba boi się tej piosenki. Kiedy dowiedziała się co ma zaśpiewać, ciągle nie dawała sobie nadzieje na dobre zaśpiewanie. Ja uważam, ze zawsze należy mieć dobre podejście do siebie.

"Dziwny jest ten świat" Czesław Niemen

Natalia : Renata Pałys! Wielkie Brawa! Renato, przed występem rozmawiałam z tobą i powiedziałaś mi, że to najtrudniejsza piosenka, jaką dostałaś w tym programie. Czy po tym występie nadal tak sądzisz?
Renata : Tak, piosenka jest bardzo trudna. Zaśpiewać na sześć czy pięć to wymaga więcej pracy niż tylko tydzień.
Natalia : Natalio, a czy ty uważasz że Renata mając tydzień tą piosenkę wykonała dobrze?
Natalia : Ja sądzę, że Renata zaśpiewała to bardzo dobrze. Na początku bardzo się obawiała tej piosenki, ale pózniej gdy dałam jej trochę wsparcia bardziej poważnie potraktowała siebie i tą piosenkę.
Natalia : To teraz czas na naszych jurorów. Krzysztof, czy Renata dobrze się dzisiaj zaprezentowała?
Krzysztof : Ja myślę, ze tak. Piosenka jest bardzo trudna i trzeba uważać aby nie zepsuć występu. Ty Renato piosenki nie zepsułaś, a wprost przeciwnie wykonałaś ją świetnie.
Natalia : Nie trzeba było się bać tego występu Renato. Teraz poprosimy o krótką opinię Lidki.
Lidia : Ja tutaj wiele nie będę mówić, bo samo zaśpiewanie to jest wielkie wyzwanie. Uważam, że jak na tydzień pracy nad tą piosenką to świetnie ją wykonałaś.
Natalia : To teraz zobaczmy punkty za tą piosenkę, której tak się obawiałaś.

Krzysztof : 5.5
Lidia : 6.0
Ania : 4.5
Grzegorz : 5.0
Średnia : 5.2


Natalia : Renato twoja średnia to 5.2! Nie jest tak, zle jak myślałaś. Ja zachęcam widzów do głosowania na Renatę! A tobie moja droga już dziękuję! Teraz czas na przerwę, a tuż po niej pozostali nasi uczestnicy. Bądzcie już za 5 minut!

== Reklama ==

Natalia : Witamy po przerwie! Jeżeli myślą państwo, że was dziś już nic nie zaskoczy to się mylicie. On na pewno nie jednych zachwyci! Przed państwem Artur Barciś!


Halloween czy dzień zmarłych?
Artur : Jesteśmy w Polsce więc miejmy swoje święto, a nie zagraniczne. Nie mam oczywiście nic przeciwko temu śwętowi, bo każdy zwyczaj ma coś ciekawego w sobie, ale ja jestem za naszą tradycją.
 Artur : Marek Grechuta miał świetne piosenki. Uważam, że stracenie takiego artystę to strasznie duży ubytek dla polskiego rynku muzycznego.
Natalia : Artur jest chętny do pracy i nawet czasami chce pracować na przerwie, aby lepiej wyszedł mu występ. To ważne, aby pracował, a się nie lenił.

"Dni, których jeszcze nie znamy" Marek Grechuta

Natalia : Artur Barciś! Wielkie Brawa! Arturze jak wiemy twoi znajomi postanowili Cię bardzo wesprzeć i postanowili dzisiaj z tobą przyjechać. Czy to prawda?
Artur : Tak to prawda. Bardzo im dziękuję, bo wsparcie w tym programie jest bardzo ważne dla mnie.
Natalia : Oprócz twoich znajomych, wsparcie dawała ci Natalia. Natalio czy po tym występie Artur powinien mieć jeszcze większe wsparcie?
Natalia : Nie ważne jakie jest wsparcie duże czy małe, ważne aby ono było. Co do twojego występu Artur to byłeś po prostu świetny. 
Natalia : Krzysiu, czy występ Artura był dziś dobrze wykonany?
Krzysztof : Ja sądzę że był wykonany w stu procentach. Bardzo mi się podobał twój występ Artur, były emocje i było to co chciałem zobaczyć. Dla mnie po tym występie jesteś genialny.
Natalia : Grzegorz, a dla ciebie Artur po tym występie jest także genialny jak dla Krzyśka.
Grzegorz : Dla mnie Artur był  zawsze genialny, więc tu nie ma co ukrywać. Co do twojego występu to mi się bardzo podobał i . . . brak słów po prostu.
Natalia : To jak jurorzy nie mają już słów, to może punkty już wręczą.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 6.0
Grzegorz : 6.0
Średnia : 6.0

Natalia : 6.0! Wielkie Brawa! Arturze no gratulacje! Za tak świetny występ należą się głosy. Ja zachęcam do głosowania na Artura. A tobie Arturze już dziękujemy! A teraz na naszej scenie Julia Kamińska!


Halloween czy dzień zmarłych?
Julia : Sama nie wiem co jest fajniejsze. Ja obchodzę oczywiście dzień zmarłych, a 31 października spotykam się z przyjaciółmi jak mam chociaż wolną chwilę. Ogólnie to sądzę, że to jest pytanie każdego z nas, jakie święto chce na prawdę obchodzić. Jeżeli chcemy poznać i tą kulturę i tą to obchodźmy dwa święta, jeżeli wolimy jednio to obchodźmy jedno święto. A jeżeli żadne nas nie kręci to nie obchodźmy żadnego.
Julia : Z piosenką "Tyle słońca w całym mieście" miałam już do czynienia i cieszę się za na nią trafiłam.
Natalia : Cieszę się, że Julia trafiła na tą piosenkę. Piosenka mojej mamy jest świetna i ciepła. Uważam, że Julia ma dobry głos i pasuje do niej ta piosenka.


Natalia : Julia Kamińska! Wielkie Brawa! Julio, wiem że cieszyłaś się z tej piosenki. Dlaczego?
Julia : Tak jak już mówiłam w filmiku. Z tą piosenka miałam już do czynienia i nie miałam z nią jakich kolwiek problemów.
Natalia : Natalio czy Julia sprawdziła się w tej piosence?
Natalia : Myślę że tak. Julia zaśpiewała fenomenalnie i zasługuje na duże brawa!
Natalia : Lidio, a jak ty oceniasz występ Julii?
Lidia : Ja sądze, że Julia zaśpiewała to po prostu rewelacyjnie. Nic dodać nić ujać! Brawo!
Natalia : Ania, teraz może o twój komentarz poprosimy.
Ania : Julio, twój występ mi się bardzo podobał. Dobrze zaśpiewałaś dolne i górne dźwięki. Ja sądzę, że występ był po prostu genialny i czekam na twój kolejny występ.
Natalia : No to teraz prosimy o punkty.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 6.0
Grzegorz : 6.0
Średnia : 6.0

Natalia : No i po raz któreś już dziś 6.0! Wielkie gratulacje! Ja zachęcam do wysyłania głosów na Julię. Tobie Julio, już dziękujemy za twój występ, a teraz czas już na ostatnią gwiazdę. A jest to Danuta Stenka!


Halloween czy dzień zmarłych?
Danuta : Ja obchodzę dzień zmarłych. Tego halloween nigdy jeszcze nie obchodziłam.
Danuta : Panią Violette Villas pamiętam z jej pięknego głosu i z jej pięknych kreacji oraz z tych stylizacji włosów.
Natalia : Danuta dobrze sobie radzi na treningach i myślę, że w odcinku na żywo sobie również dobrze poradzi.


Natalia : Danuta Stenka! Wielkie Brawa! Danuto jaką piosenkę śpiewało Ci sie najlepiej z dotychczasowych występów?
Danuta : To trudne pytanie. Uważam, że każda piosenka jest inna i w każdej jest coś nowego do nauczenia się, ale jeżeli chodzi o tak najlepiej według mnie zaprezentowany występ to chyba ten "Konik na biegunach".
Natalia : Natalio, a czy ten występ Danuty był udany czy też nie?
Natalia : Nie wiem jak Danuta śpiewała w poprzednich odcinkach bo nie oglądałam tego show, ale teraz będę, ale sądzę że ten występ był udany.
Natalia : A co sądzą nasi jurorzy? Krzysztof?
Krzysztof : Mi się Danuto twój występ bardzo podobał, lecz jest to troszkę słabsza moim zdaniem twoja odsłona porównując do tamtego odcinka. 
Natalia : To kogo tu jeszcze zapytamy? Anię? Aniu poprosimy o twój komentarz?
Ania : Danutko, dzisiaj nie pokazałaś swoich umiejętności, ale było w miarę okej. W pewnych momentach były fałsze, ale wybaczam Ci, bo nadrobiłaś wdziękiem.
Natalia : Oj ale dla większości osób na pewno się podobało. Zobaczmy punkty.

Krzysztof : 5.0
Lidia : 6.0
Ania : 4.0
Grzegorz : 5.0
Średnia : 5.0

Natalia : Danuto twoja średnia to 5.0. Nie jest zle. Ja zachęcam do głosowania na Danutę, a tobie Danuto już dziękuję. To był ostatni już występ. Zobaczmy jak układa się ranking naszych dzisiejszych występów.


Natalia : Według naszych jurorów na pierwszym miejscu są trzy osoby, a jest to Hanna Śleszyńska, Artur Barciś i Julia Kamińska z średnią 6.0. Zaś na samym dole tabeli jest Danuta Stenka z wynikiem 5.0. To jest tylko ranking jurorów. Państwo mogą mieć inne zdanie. Zachęcam do głosowania na swoich faworytów, jeżeli jeszcze nie wiecie na kogo oddać głos to zobaczcie jeszcze raz skrót dzisiejszych występów.

== Skrót występów ==

Natalia : Wszystkie występy za nami! Już za nie całe 5 minut zamykamy linię głosowania. Teraz krótka przerwa, a tuż po niej Natalia Kukulska wręczy Przebojową Płytę i poznamy wyniki. Bądzcie już za chwile. 

== Reklama ==

Natalia : Witamy po przerwie! Mamy już wyniki. A na tą wiadomość czeka dziś Hanna Śleszyńska, Aneta Kręglicka, Davina Reeves, Renata Pałys, Artur Barciś, Julia Kamińska i Danuta Stenka.
Natalia : Za nim poznamy najlepsza trójkę i osobę odpadającą, Seweryn Krajewski wręczy Przebojową Płytę. Seweryn zapraszamy na scenę. Komu chcesz wręczyć ta płytę?
Natalia : Długo się zastanawiałam komu ją wręczę, ale postanowiłam Przebojową Płytę wręczyć dla  . . . Julii Kamińskiej!
Natalia : Julia Kamińska! Zdobywczyni Przybojowej Płyty! Julio gratulację! Ty już jesteś bezpieczna! A my teraz poznajmy wyniki.
Natalia : Na pierwszym miejscu jest  . . . Aneta Kręglicka!!!
Natalia : Nie wiele mniej głosów otrzymała . . . Julia Kamińska!!! Która u widzów była druga, ale mimo tego dostała Przebojową Płytę.
Natalia : Podium w dzisiejszym odcinku zamyka . . . Renata Palys!!!
Natalia : Te osoby zdobyły dzisiaj najwięcej państwa głosów. Kolejne osoby będę ujawniała w kolejności losowej. A w kolejnym odcinku zobaczymy . . . Davine Reeves!
Natalia : W dziesiątym odcinku na pewno nie zabraknie . . . Danuty Stenki!
Natalia : No i mamy dwie osoby zagrożone. A jest to Hanna Śleszyńska i Artur Barciś. Oboje poradzili sobie dzisiaj świetnie i oboje powinni przejść dalej, ale według naszych widzów w kolejnym odcinku nie zobaczymy . . . Artura Barcisia!
 
 
Natalia : Arturze jest to szok, że odpadasz. Dzisiejszy twój występ był bardzo dobrze oceniony przez naszych jurorów, ale niestety widzom najmniej się podobał. Co powiesz na koniec?
Artur : Stało się co się miało stać prędzej czy póżniej. Dziś oczywiście jeszcze sobie nie dawałem szans na odpadke, no ale widzowie tak zadecydowali, więc zostaje mi się tylko zgodzić z ich opinią. Na sam koniec chce podziękować za zaproszenie do programu. Dziękuję jurorom za oceny. Dziękuję znajomym za wsparcie. Dziękuję też całej ekipie i dziękuję za te głosy od naszych widzów.
Natalia : Arturze my tobie również dziękujemy za udział. W nagrodę pocieszenia dostajesz słodki kuferek firmy "Wedla" oraz trzydniowy wyjazd do hotelu z basenem i spa. Mamy nadzieję, że skorzystasz z tego wyjazdu. Na dziś to już koniec. Już za tydzień na tej scenie o nagrodę główną powalczy sześć osób i za tydzień również kogoś pożegnamy. Do zobaczenia! Papa!  

Wyniki Głosowania :

5 komentarzy:

  1. Aj te Halloween, zawsze i wszędzie, mimo wszystko temat odcinka póki co był zdecydowanie najlepszy i najpiękniejsze były piosenki. Nie rozumiem, że jurorzy niektórzy krytykują, że nie do końca dobrze, a i tak dają ocenę 5... Jakoś tego nie mogę rozkminić. Szkoda, że nie mogłem głosować, bo od razu po napisaniu swojego odcinka poszedłem, a wcześniej jakoś mi umknęło, ale na drugi raz postaram się mocniej przyłożyć do tego. Mimo wszystko podium naprawdę świetne, a Artura jest mi szkoda, bo to był mój faworyt, ale siebie za to obwiniam, bo cóż... no nie głosowałem. Teraz powinna odpaść pani z zagranicy. Czekam na kolejny odcinek! ;) [Let's Dance 8]

    OdpowiedzUsuń
  2. No super odcinek. Gość specjalny fajny, ale piosenki, które zaśpiewały dziś gwiazdy wygrały wszystko, nie było utworu, który by mi się nie podobał. Moje dwie faworytki poradziły sobie świetnie i to właśnie one dzisiaj zajęły 1 i 2 miejsce z czego jestem bardzo zadowolony. Klasyfikacja jury naprawdę z wysokimi notami co świadczy o wysokim poziomie uczestników. W głosowaniu widać widocznie moje głosy :)) Artura nie jest mi szkoda, jakoś nie pasował mi do tego programu. Czekam na kolejny odcinek i będę głosował. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcinek świetny! Bardzo podobał mi się temat odcinka i to, że uczestnicy śpiewali piosenki zmarłych artystów. Najlepsze utwory otrzymały Aneta i Davina, czyli moje faworytki :) Fajne zadane pytanie w filmiku, ja osobiście też jestem za świętem zmarłych, ale Halloween też można świętować jak kto chce :) Co do poziomu odcinka to całkiem dobry, choć napaliłam się na 6.0 dla Anety, a tu ni ma. Jednak najważniejsze że wygrała odcinek! Drugie miejsce mi się nie podoba, ale trzecie już za to bardzo. Nie szkoda mi Artura, chciałam go nawet pożegnać. Szkoda tylko że w programie nie ma już żadnych mężczyzn. Było blisko, a mogła odpaść moja faworytka.. Będę głosowała, czekam na kolejny odcinek! [Dancing 4You 10]

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś ostatnio tu nie komentowałam, ale odcinki na żywo śledzę tak samo jak castingi :) Poziom odcinka bardzo wysoki. Fajnie, że takim poziom mniej więcej utrzymuje się od samego początku. Najbardziej żałuje, że odpadł Marcin w 8. odcinku. Artura mi nie jest żal, nie był moim faworytem. Myślę, że w finale będzie Julia, Hania lub Renata. One są najfajniejsze, no i najzdolniejsze. Czekam na kolejny odcinek i zabieram się za głosowanie [Stars on Ice 3]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny odcinek i z przyjemnością mi się go czytało. Poziom niesamowicie wysoki, wszyscy poradzili sobie bardzo dobrze, a to oznacza, że dobre gwiazdy przeszły do odcinków na żywo. Fajne piosenki, najlepsza dla Artura, który odpadł. Nie był moim wielkim faworytem, ale mimo wszystko szkoda mi go, mogła odpaść Julia, za którą nie przepadam. Czekam na kolejny odcinek i jeszcze większe emocje. Będę głosował ;)

    OdpowiedzUsuń