sobota, 28 września 2013

5 ODCINEK : CASTING OSTATECZNY!

Lektor : Przez miesiąc jeździliśmy po całej Polsce, aby odnaleść najlepszy głos. Na scenie ujrzaliśmy 22 uczestników, gdzie do dzisiejszego etapu przeszło tylko 18. Kto wejdzie do Top10? A kto pożegna się? Tego zobaczycie w dzisiejszym odcinku! Zapraszamy na piaty odcinek!

>> Czołówka <<

Natalia : Witam was drodzy widzowie i witam nasze grono jury! Dzisiaj wybierzecie spośród 18 uczestników, 10 która przejdzie dalej i powalczy o zaufanie widzów. Czy jesteście gotowi, poznać pierwszy skład?
Jurorzy : TAK!
Natalia : Zaczynamy!

Lektor : W pierwszym składzie zobaczymy Anetę Kręglicką, Radosława Majdana, Renatę Pałys i Danutę Stenke.


Renata : Jest strasznie ciężko. We czwórkę się bardzo staramy, bo każdy chce śpiewać i dać z siebie wszystko.
Danuta : Boje się tego występu. Wiem, że moje szanse na udział w tym programie nie są duże, ale wierzę, że nie będzie tak dużo krytyki.
Radosław : Z dziewczynami śpiewa mi się świetnie. Mam nadzieję, że we czwórkę przejdziemy dalej.
Aneta : Dlaczego w tym programie nie może być 18 miejsc? <śmiech>

Natalia : Radosławie, jesteś w tym składzie jedynym męzczyżną. Czy łatwo się pracowała z paniami?
Radosław : Fajnie byś w towarzystwie kobiet i pewnie nie jeden facet chciałby być na moim miejscu <śmiech> Co do pracy to dobrze nam się pracowało.
Natalia : Renato, czy we czwórkę rywalizujecie ze sobą?
Renata : Nie! Jesteśmy grupą i chcemy dobrze wykonać ten występ. We czwórkę się przygotowaliśmy i we czwórkę chcemy przejść!
Natalia : Jasne! Trzymam za was kciuki i zapraszam na scene!

Uczestnicy : Witamy!
Krzysztof : Hejka! Słyszeliśmy was w pierwszym etapie. Co nam przygotowaliście wspólnie teraz?
Radosław : Może ja powiem. A więc postanowiliśmy, zaśpiewać polski przebój. A jest to "Przeżyj to sam" zespołu Lombard.
Krzysztof : Świetny utwór. Czekamy!

"Przeżyj to sam" Lombard

Krzysztof : Będziemy może dawać po dwa komentarze. Grzegorz.
Grzegorz : Bardzo zgrana z was paczka! Świetnie, wyszedł wam ten występ i ciężko będzie nam wybrać najlepszą 10.
Krzysztof : Ania.
Ania : Bardzo fajnie zaśpiewaliście, teraz pozwólcie nam podjąć decyzje.

Natalia : Renato denerwujesz się?
Renata : Tak, bardzo. Chciałabym przejść, ale są osoby lepsze ode mnie, więc nie sądzę, że przejdę dalej.
Natalia : Aneto, jak czujesz przejdziesz czy nie?
Aneta : Chciałabym na pewno przejść, ale jest dużo osób, więc szanse są małe.
Natalia : Ja za waszą czwórkę trzymam kciuki, a was teraz zapraszam na scenę.

Krzysztof : Moi drodzy było nam bardzo ciężko wybrać. Ale musieliśmy na coś się zdecydować. Powiem wam, że trzech z was przejdzie dalej.
Lidka : Danuto, śpiewałaś bardzo leciutko to. W tej piosence trzeba mieć powera, ty stworzyłaś inną wersję tej piosenki. mimo tego . . .przechodzisz dalej! Gratulacje i powodzenia!

Danuta : Nie wierzę to co powiedziała Lidia? Tyle znakomitych głosów i ja zostaje. Jestem w szoku.

Krzysztof : Renato, kochamy Cię jako Pazdziochową i kochamy Cię za twój talent. Jesteś z nami! Gratulację i powodzenia w dalszym etapie!

Renata : Przeszłam :) Jestem taka szczęśliwa! Dziękuję i jurorom i moim fanom, którzy wierzyli we mnie.

Grzegorz : Radku, zaśpiewałeś to ostro jak powinno być. Mimo, że nam się podobało to szukamy chyba czegoś innego! Niestety ale . . . odpadasz! Dziękujemy za udział i powodzenia.

Radosław : Śpiewanie to nie moja bajka! Wracam do tego co umiem robić najlepiej!

Ania : Aneto ja byłam na nie, ale panowie i Lidka Cię uratowali. Jesteś z nami!

Aneta : Nie wiem co powiedzieć :) Do zobaczenia w odcinkach na żywo!

Lektor : W drugim składzie znajduje się Kazimierz Mazur, Marta Krupa, Maciej Fridek i Hanna Śleszyńska.


Kazimierz : Boje się! Po prostu się boje! Nie chce niczego zepsuć naszemu składu.
Marta : Jest cięszko i są nerves, ludzie są ok.
Hanna : Na castingu poszło mi dobrze, mam nadzieję, że i tutaj pójdzie mi dobrze i wejdę dalej.
Maciek dostał się do programu otrzymując dziką kartę od naszych internautów.
Maciej : W castingu poszło mi bardzo słabo. Teraz chce pokazać jurorom, że zle zdecydowali i chce przejść dalej. A Patrykowi i Michałowi chce bardzo podziękować za dziką kartę. Mam nadzieję, że nie pożałujecie. że mnie wybraliście. 

Natalia : Haniu czy pokażecie dzisiaj jurorom na co was stać?
Hanna : Jasne, że tak! Pokażemy że nasza cała czwórka powinna pozostać!
Natalia : Maćku, ciebie uratowali nasi internauci. Czy cieszysz się, że jesteś z nami po raz kolejny?
Maciej : Jasne, że się cieszę. Może śpiewanie nie wychodzi mi najlepiej, ale fajnie jest se tutaj pośpiewać. 
Natalia : Patryk i Michał ciebie ratowali, mam nadzieję że ich nie zawiedziesz?
Maciej : Spróbuję ich nie zawieść i jeszcze raz im dziękuję za dzikie karty. Chłopaki dzięki!
Natalia : Zapraszam was do jurorów!

Krzysztof : Witamy was! Co nam przygotowaliscie?
Hanna : Przygotowaliśmy dzisiaj utwór 


Krzysztof : Brawo! Lidka może zacznie!
Lidia : Fantastyczna czwórko, tak do was powiem! Uważam, ze to był świetny występ. Jak dla mnie zasługujecie być dalej!
Krzysztof : Teraz może ja coś powiem. Najbardziej w tej piosence według mnie odnalazła się Hanna i Marta. Obie Panie były świetne. Widać że dobry utwór wybraliście. Co do Panów to było tak średnio. Początek był bardzo słabiutki, dopiero koniec mi się podobał.
Lidia : Krzysiu co ty mówisz? Panowie też byli fantastyczni!
Krzysztof : Ja uważam, że nie. No nic, każdy ma inne zdanie. Haniu, Marto, Maćku i Kazimierzu dziękujemy wam na razie. Musimy podjać decyzje.

Natalia : Marto czy spodziewałaś się pochwały?
Marta : Nie. Jestem w
shock. Uważam, ze wszyszcy byliśmy dobrzy.
Natalia : Kazimierzu czy zgodzisz się z opinią jurorów?
Kazimierz : Nie mam chyba nic do roboty jak się nie zgodzić. W jury siedzą cztery osoby, które się znają na muzyce i wiedzą lepiej ode mnie. Więc nie mam do nich żalu, bo oni nam podpowiadają czego musimy się jeszcze nauczyć.
Natalia : Dobra nie będę was już przetrzymywać. Zapraszam do jurorów.

Grzegorz : Czwóreczko czas już na wyniki. Niestety, ale do dalszej rywalizacji nie łapie się . . . Maciej Fridek! Maćku niestety po raz drugi musisz odpaść. Dziękujemy za udział i powodzenia!

Maciej : Teraz już wiem, że to nie był zły repertuar, a po prostu nie umiem śpiewać. No nic koniec, że śpiewaniem. Dziękuję Michałowi i Patrykowi za jeszcze jeden występ. Szkoda mi że ich zawiodłem.

Lidka : Haniu dla mnie byłaś świetna. Mieliśmy problem z tobą. Niestety dwojga z jurorów dało Ci NIE. Przykro mi z całego serca! Niestety musisz odpaść na tym etapie. Dziękuję Ci i powodzenia!

Hanna : Nie udało mi się, to oznacza, że coś mi nie wyszło. No nic, dziękuję widzom za wsparcie.

Ania : Kazimierzu u ciebie z językiem angielskim jest kłopot. Jest taki kanciasty. I to zadecydowało, że nie przechodzisz dalej! Dziękuję Ci za udział!

Kazimierz : Odpadam, wiec za karierę wokalną się nie biorę :) A co do języka angielskiego, to postaram się nam nim bardziej popracować.

Krzysztof : Marto, twoi przyjaciele odpadli! Ty natomiast jesteś bezpieczna!

Marta : Oł dżisys, czuje się happy. Dzięki wam :)

Lektor : Trzeci zespół to Kasia Piasecka, Halszka Lehman i Kinga Preis.


Kinga : Pierwszy casting uważam, za etap udany. Przeszłam więc jest dobrze. Mam nadzieję, że ten etap również będzie dla mnie udany.
Katarzyna : Świetnie mi się śpiewa z dziewczynami. Kinga i Halszka, są bardzo towarzyskie. Uważam, że chyba lepiej pracować jest w grupie niż sama, ponieważ każda siebie motywuje.
Halszka : Treningi idą nam jak na razie dobrze. Mam nadzieję, że we trójkę przejdziemy dalej i będziemy siebie dalej motywować do pracy i działań.

Natalia : Heja dziewczyny! Halszka co powiesz o twoich koleżankach z grupy? Są mocne?
Halszka : Dziewczyny są świetne. Fajnie, się z nimi pracowało i mam nadzieję, że we trójkę przejdziemy, bo bardzo się że sobą żyliśmy i myślę, że byśmy byłyby smutne jak by jedna z nas odpadła. 
Natalia : Kasiu przejdziecie we trzy dalej?
Katarzyna : Pewnie! We trójkę jesteśmy mocne i niezawodne. Pokażemy jurorom i widzom, że są z nas niezłe babki.
Natalia : Ja już na was czekam i zapraszam na scenę.

Krzysztof : Witamy was! Wyglądacie pięknie w tych strojach i fryzurach. Kto was tak wystylizował?
Katarzyna : Bardzo dziękujemy :) Stylistkami były nasze stylistki, które bardzo pozdrawiamy.
Krzysztof : Dziewczyny, co nam zaśpiewacie?
Katarzyna : Zaśpiewamy bardzo kobiecą piosenkę. A jest to być kobietą.
Krzysztof : Już się nie możemy doczekać. Śpiewajcie!

"Być kobietą" Alicja Majewska

Krzysztof : Brawo! Oj gorąco było, chyba się napije wody. Grzegorz.
Grzegorz : Ja też mam chęć się napić <śmiech> Moje drogie panie, ten występ był genialny. Jak dla mnie byliście bardzo uwodzicielskie. Było to świetne.
Krzysztof : Lidka.
Lidia : Dziewczyny, wyglądacie zjawiskowo i świetnie to zaśpiewaliście! Jak dla mnie to było mistrzostwo świata! Uważam, że najlepiej się zaprezentowała Halszka. Świetnie zaśpiewała i świetnie się zaprezentowała, aktorsko. Genialne!
Krzysztof : Dziewczyny będzie nam bardzo trudno wybrać. Na razie wam dziękujemy.

Natalia : Halszko, zostałaś pochwalona. Jak się z tym czujesz?
Halszka : Fajnie byś przez kogos pochwalony. Dzięki temu chce mi się bardziej pracować.
Natalia : Kingo co sądzisz o tym występie?
Kinga : Myślę że wyszedł nam dobrze. Mam nadzieję, że naszym widzom się to podobało.
Natalia : Dziewczyny zapraszam was do jurorów!

Ania : Dziewczyny, mieliśmy wielki problem z wyborem! Całą waszą trójkę chciałabym zobaczyć, ale niestety jest mało miejsc w odcinkach na żywo, więc tylko jedna z was awansuje. Zacznę od Kingi. Kingo jesteś genialną aktorką. Świetnie też śpiewasz, lecz śpiewasz nie co szybciej niż dziewczyny. Ty już przed tym programem śpiewałaś, więc wierzymy że Cie jeszcze gdzieś zobaczymy. Niestety w tym programie byś się tylko zmarnowała. Przepraszamy Cię, ale niestety nie przechodzisz dalej! Dziękujemy tobie za udział w naszym programie!

Kinga : No nic odpadam! Ale wcale nie jestem smutna. Pani Ania powiedziała, że bym sie tylko zmarnowała w tym programie. Więc odczuwam to jako komplement :)

Krzysztof : Kasiu, jesteś bardzo towarzyską i zabawną osobą. Bardzo Cię lubię, ale niestety, uważam że wypadłaś z trzech pań najgorzej. Przykro mi, ale musisz niestety odpaść. Dziękuję za udzial twój w tym programie.

Katarzyna : Wole bardziej chyba przedstawiać na scenie skecze niż śpiewać :) To ze kończę program to nic. Przynajmniej czegoś doświadczyłam w programie.

Grzegorz : Halszko wypadłaś naprawdę bardzo dobrze. Gratuluję! Przechodzisz dalej!

Halszka : O matko nie wierzę, że jestem w odcinkach na żywo. Dziękuję jurorom i moim fanom. Jedynie czego mi szkoda, to że odpadły moje koleżanki.

Lektor : W czwartej druzynie znajduje się Julia Kamińska, Marcin Korcz, Mariusz Kałamaga i Davina Reeves.


Marcin : Pierwszy etap okazał się dla mnie szczęśliwy. W drugim etapie liczę na to samo, lecz chce dać z siebie jeszcze więcej niż na castingu.
Julia : We czwórkę na kolejny etap przygotowaliśmy świetną piosenkę i bardzo chcemy dobrze w niej wypaść.
Davina : Fajni są :) Bardzo polubiłam moją grupę.
Mariusz : Bójcie się nas! Bo nasza czwórka wchodzi do akcji!

Natalia : Julio, czy są nerwy?
Julia : Tak. Nerwy są zawszę, ale trzeba wierzyć, że nam sie uda.
Natalia : Mariusz, podobno podczas swojego śpiewania pokażesz nam taniec. Czy to prawda?
Mariusz : Tak. Chciałem ich na mówić, ale nie chcieli :) Może jak słabo zaśpiewam, to jurorzy przepuszczą mnie ze względu na taniec :)
Natalia : Ja wierzę, że wasz wszystkich przepuszczą. Zapraszam na scenę!

Krzysztof : Witamy was! Co nam dziś przedstawicie?
Julia : Dzisiaj mamy według mnie znakomitą piosenkę. A jest to "Singing In The Rain".
Ania : Ooo to deszczowa piosenka. To zaczynajcie!

"Singing In The Rain" Gene Kelly

Krzysztof : Brawo! Ania może coś powie.
Ania : Moi drodzy to był kawał dobrej roboty! Julio ty po prostu zmiotłaś ta scenę z powierzchni. Byłaś po prostu genialna. Twoi koledzy byli przy tobie bardzo mali. Masz po prostu genialny głos! Trzeba to jakoś porządnie wykorzystać. 
Krzysztof : Jak dla mnie wszyscy byliście w porządeczku. Julio genialny głos, Marcin i Davina świetny występ, a Mariusz genialny taniec. Mariuszu do Tańca z Gwiazdami! Tam na pewno z tym tańcem byś wygrał.
Mariusz : Wiem! Właśnie zamierzam tam iść i wygrać nagrodę główną.
Krzysztof : To świetnie. Na razie wam dziękujemy, musimy się naradzić.

Natalia : No brawo! Mariusz skąd taki pomysł na taniec?
Mariusz : Tak jakiś mi ten taniec wyszedł :) Po prostu lubię być w ruchu!
Natalia : Julio, jurorzy byli tobą zachwyceni, co powiesz o swoim występie?
Julia : Bardzo się cieszę że jurorzy mnie docenili, bo bardzo lubie tą piosenkę i starałam się w niej akurat dobrze wypaść. Co do mojego występu to myślę, że chyba wyszedł mi dobrze, chociaż sama nie umiem siebie ocenić.
Natalia : Davina już się denerwuje werdyktem, więc nie będę wam tutaj trzymać w niepewności. Zapraszam was na scene.

Lidka : Mariuszu, Davino, Julio, Marcinie przyszedł czas ma wynik. Julio twój występ był bardzo dobry i tym samym wchodzisz dalej! Gratulacje!

Julia : Kolejny etap zaliczony, aż sama nie wiem co mam powiedzieć.

Ania : Marcinie twój występ był dziś bardzo dobry, ale aby dorównać Juli musisz jeszcze troche popracować! I my tą pomoc Ci zaoferujemy :) Jesteś z nami! Gratulacje!

Marcin : Jestem nadal w tym programie i uważam to za mój sukces. Myślałem, że odpadnę :)

Krzysztof : Mariusz my Cię bardzo Kochamy! Świetnie się wyginasz, świetnie się bawisz, ale myślę, że widzowie bardziej by Cię pokochali za postać zabawną, niż za piosenkarza. Przykro mi, bo się namęczyłeś z tymi wygibasami, ale niestety odpadasz! Powodzenia i dziękuję za udział.

Mariusz : Uważam, że Krzysztof jest świnią, Ania wiedzmą, Lidką jedzą, a Grzegorz tranzastytą <śmiech> Żartuje, żartuje też ich kocham tak samo jak oni mnie. Uważam, że to była świetna zabawa dla mnie w tym programie.

Grzegorz : Davino jesteś przesympatyczną dziewczyną i śpiewasz bardzo dobrze. Tym samym wchodzisz dalej! Gratulacje!

Davina : Ja wszedłam dalej! Aaaaaaaaa! Kocham! Kocham! Kocham!

Lektor : W ostatnim składzie wystąpi Honorata Witańska, Otylia Jędrzejczak i Artur Barciś.

 
Artur : Bardzo się zdziwiłem kiedy przeszłam do tego etapu. Wydawało mi się, że nie mam dobrego głosu i pójście do tego programu było by dla mnie katastrofą. A teraz nawet walczę o odcinki live.
Otylia : To że przeszłam, uważam to za swój duży sukces. Teraz walczę, abym przeszła dalej.
Honorata : Ten, etap będzie na pewno trudniejszy, ale wierze, że w grupie będzie nam lepiej i wszyscy przejdziemy.

Natalia : Arturze jak Ci sie pracowało z tymi pięknymi kobietami?
Artur : Bardzo lubię pracować z kobietami :) A tak na prawdę to było świetnie. Wszyscy bardzo mocno pracowaliśmy.
Natalia : Otylio przejdziesz dalej?
Otylia : No pewnie :) Ja bym nie miała przejść <śmiech>
Natalia : Trzymam za was kciuki. Zapraszam na scenę.

Krzysztof : Witamy was. Co nam zaśpiewacie?
Artur : Zaśpiewamy dziś piosenkę Krzysztofa Krawczyka "Trudno Tak".
Krzysztof : To słuchamy was.

"Trudno Tak" Krzysztof Krawczyk

Krzysztof : Brawo! Bardzo świetnie wam to poszło. Może skomentuje Ania.
Ania : Arturze byłeś genialny w tym występie. Możesz śmiało zastąpić Krzysztofa Krawczyka. Jak dla mnie to było bardzo dobre. Co do Pań to uważam, że również świetnie zaśpiewały, chociaż Otylia miała małe problemy.
Krzysztof : Grzegu <śmiech>
Grzegorz :  Zgodzę się z Anią. Pan Artur był znakomity. Co do was dziewczyny to uważam, że powinniście trochę jeszcze popracować i było by to wszystko na bardzo, ale to bardzo wysokim poziomie. Możliwe, że było by to lepsze od oryginału.
Krzysztof : Dziękujemy wam na razie. Musimy podjąć decyzje.

Natalia : Arturze jurorzy ocenili Cię dobrze, co ty o tym sądzisz?
Artur : Cieszę się, że mój występ był dobry. W każdym etapie chce, aby mój występ był co raz lepszy.
Natalia : Honorato, a jak ty podsumujesz swój występ?
Honorata : Nie wiem czy był dobry. Próbowałam go wykonać świetnie.
Natalia : Otwieram drzwi i zapraszam do jurorów.

Lidia : Dziewczyny i Arturze czas na wyniki. Otyli, twój występ był dobry, ale wiemy, że stać Cię na więcej. Niestety, liczyliśmy trochę w tym etapie na coś lepszego. Przykro mi, ale niestety musimy Cię pożegnać!

Otylia : Talentu w śpiewaniu nie mam to ja wiem, ale liczyłam na świetną zabawę i tak było w tym programie.

Ania : Arturze, bardzo nas urzekłeś. Dlatego jesteś z nami :) Gratuluję!

Artur : Cieszę się, że przeszedłem bo bardzo się napracowałem i było by zal to wszystko w błoto wyrzucić.

Krzysztof : Honorato, niestety mamy tylko 9 miejsc plus jedne miejsce internautów. Niestety ale w tych dziewięciu ciebie nie ma. Przykro mi, ale odpadasz!

Honorata : Mimo, że odpadłam to uważam, że to była bardzo fajna przygoda. Jakbym miała iść drugi raz, to na pewno bym się zgłosiła.

Natalia : Po pięciu odcinkach poznaliśmy najlepszą dziewiątkę. To właśnie oni przez parę tygodni powalczą o wasze głosy. Dziesiąte miejsce będzie miała ta osoba, która zdobędzie najwięcej głosów od naszych internautów. Kto to będzie? To zależy tylko od was! Na dziś to już wszystko! Do zobaczenia w kolejnym odcinku i zapraszamy na nas profil na facebooku.

6 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że powoli wkraczamy w odcinki na żywo, teraz było dużo emocji! Występy grupowe nie należą do łatwych, bo trzeba się zgrać i wgl się dopasować. Dobry wybór piosenek, skład również bardzo fajny. wyliczyłem sobie 4, mam nadzieję, że na 10 miejsce wdrapie się ktoś z moich odpadłych faworytów. Najbardziej ubolewam nad tym, że Oti z Maćkiem nie przeszli, ale trudno... Czekam na odcinek live, ciekawe, jak to się wszystko w punktach rozłoży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek był niesamowity, mnóstwo emocji było. Najlepszą piosenkę zaśpiewała ostatnia grupa, choć większość piosenek fajnych jest. I widać że kobiety dominują w tym programie akurat, ogromnie cieszę się że przeszły dalej Renata, Davina, Aneta i Marta, to są moje największe faworytki. Najbardziej szkoda, że odpadł Kazimierz, no ale trudno. Cudowny odcinek, ciekawe kto otrzyma ostatnie miejsce w odcinkach na żywo. Czekam! :) [Fashion Queen 2]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten casting. Większość moich faworyt dziś się spisało i przeszli o całe szczęście dalej. Najbardziej jednak szkoda mi jest Honoraty, gdyż byłaby moją mocną faworytką. Mam aż 5 faworytów, których będę wspierał. Może jednak się uda Honoracie i zajmie te ostatnie wolne miejsce, bardzo bym chciał. A co do muzyki to całkiem fajna jak na mój gust. Czekam na pierwszy odcinek live i oczywiście wynik kto przejdzie jako 10. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem jak ty to robisz, ale Idol Stars jest Twoim najlepszym show, jakim wyemitowałeś na bloggsferze. Świetnie wszystko wymyśliłeś, program jak na razie jest na bardzo wysokim poziomie, nie widzę w ogóle jakiś błędów i przede wszystkim jest wiele emocji :) Mam 6 faworytów, a to jest świetny wynik :D Piosenki bardzo ładne, najlepsza ostatnia. Czekam na odcinki live, na pewno będą świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, ten program ci wychodzi znakomicie. Od początku się do niego przekonałem i miałem rację-jest to świetny show. Odcinek ciekawy, przeszło trzech faworytów, a dzięki mojej dzikiej karcie, czterech ;) Nie mogę doczekać się kolejnych odcinków, oczywiście będę głosował [The Voice-Mistrzowska Edycja]

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała dziesiątka pierwszej edycji jest tak świetna, że nie wiem na kogo głosować. Oby odcinki live szły ci też tak dobrze jak castingi [Stars on Ice 3]

    OdpowiedzUsuń