sobota, 7 września 2013

2 ODCINEK : CASTING

Lektor : Tydzień temu poznaliście naszych uczestników! Dziś po raz kolejny szóstka znanych celebrytów stanie do walki o awans. Komu się uda przejść dalej? A kto odpadnie? Tego dowiecie się w naszym programie! Zapraszamy na Idol Stars!

>> Czołówka <<

Lektor : Wrocław to miasto położone w województwie dolnośląskim. Miasto te charakteryzuje się wieloma mostami. W samym mieście jest kilkadziesiąt mostów. We Wrocławiu zamieszkuje około 631 tysięcy ludzi. Wiele turystów przyjeżdza tu na odpoczynek i zwiedzanie zabytków. Tym razem to my przyjechaliśmy zobaczyć Wrocław i przesłuchać nasze gwiazdy.

Natalia : Hejka! Tym razem cztery koła przywiozły nas do Wrocławia. To tu dziś zobaczymy uczestników, którzy będą starać się o awans! Jesteście gotowi poznać naszą ekipę?

Lektor :
Grzegorz Markowski - polski piosenkarz i wokalista zespołu Perfect.
Krzysztof Skiba - polski muzyk, autor tekstów, satyryk, osoba rozrywkowa i wokalista zespołu Big Cyc. (Przewodniczący jury)
Anna Rusowicz - polska piosenkarka.
Lidia Kopania - polska piosenkarka wykonująca muzykę pop.

Natalia : Państwo posłuchajcie pierwszego uczestnika, a ja zobaczę co jest w tym centrum handlowym ciekawego :)

Lektor : Pierwszą uczestniczką jest aktorka kabaretowa Katarzyna Piasecka.


Katarzyna Piasecka (ur. 12 sierpnia 1978 r.) - aktorka kabaretowa,  uczestniczka "Stand up. Zabij mnie śmiechem".
Katarzyna: Śpiewanie? Czasami śpiewam, bo mamy piosenki kabaretowe, ale żeby tak na poważnie to nie miałam okazji.

Katarzyna : Dzień Dobry :)
Krzysztof : Witamy Cię serdecznie! Co nam pokażesz?
Katarzyna  Długo myślałam i postanowiłam, że państwo macie do wyboru albo "Trudno Tak" albo "In Tour Eyes".
Krzysztof : Co wybieramy? Grzesiu?
Grzegorz : Ja bardzo lubię polskie utwory, ale ciekawi mnie jak wykonasz druga piosenkę.
Krzysztof : A w czym czujesz się lepiej?
Katarzyna : Lepiej chyba mi wychodzi "Trudno Tak".
Krzysztof : To poprosimy Cię o "In Tor Eyes" hehe :) Oczywiście żart :) Śpiewaj już tą "Trudno tak".

"Trudno Tak" Krzysztof Krawczyk

Krzysztof : Brawo! Lidia wypowie się pierwsza.
Lidia : Piosenka jest o miłości i było widać to w tobie :) Nie było żadnych pomyłek i wpadek, więc jest dobrze :) Nie ma co dużo oczekiwać na castingach bo to dopiero początek. A barwę też masz bardzo ciekawą :) Ja jestem na TAK.
Krzysztof : Ania.
Anna : Katarzyno bardzo Cię lubię i twoje kabarety :) Mogła byś zabrać Krzysia do kabaretów bo lubi żartować :)
Krzysztof : Co ty? Ja i kabarety? Bym się ośmieszył tylko przy Kasi :)
Anna : A ja jestem ciekawa, jak byś se poradził :) Dobra co to twojego występu to mi się podobało. Też czułam w tej piosence miłość jak Lidia. Głos masz fajny i dlatego daje TAK bo jestem ciekawa czym zachwycisz nas dalej Kasiu.
Krzysztof : Grzegorz.
Grzegorz : Ja mam takie same zdanie co panie. Ale dziwie się, że nikt nie zobaczył kobiecości u Kasi :)
Krzysztof : Ja widziałem :)
Grzegorz : Występ ten był bardzo kobiecy i daje Ci TAK. 
Krzysztof : Masz już trzy TAK. Występ mi się podobał, ale widzę u ciebie jeden plus w zawodzie. A jest on taki, że aktorzy grający w filmach nie mają publiczności, ty jako artystka kabaretowa co chwile jezdzisz aby wygłaszać swoje kabarety. Publiczność na ciebie patrzy i tym samym przyzwyczajasz się do sceny i czujesz się tu nam dziś pewniej niż innym. To taki plus. A co do głosu to był piękny. Masz TAK i gratulacje awansu!

Lektor : Katarzyna Piasecka przechodzi dalej!

Natalia : Przed chwilą kupiłam sobie bluzkę w tym o to sklepie. Nie było tanio, ale myślę że się opłaca bo jest naprawdę piękna :) Jeżeli ktoś będzie we Wrocławiu lub okolicy Wrocławia to zapraszam na zakupy. Są tu wiele ciekawych i pięknych rzeczy. Warto jest coś kupić na wakacje. A teraz zapraszam was na kolejnego uczestnika naszego programu :)

Lektor : Druga uczestniczką jest aktorka, artystka kabaretowa i modelka Halszka Lehman.


Halszka Lehman (ur. 13 kwietnia 1986 r.) - aktorka znana z serialu "Pierwsza miłość", artystka kabaretowa i modelka.
Halszka : Śpiew to nowe wyzwanie, a ja lubię nowe wyzwania więc przyjęłam propozycję :)

Halszka : Dzień dobry :)
Krzysztof : Witamy Cię? Ha...Halszko co nam przygotowałaś?
Halszka : Przygotowałam dzisiaj dwa utwory. Utwór angielski to "Uh La La La", a polski to "Jej portret".
Grzegorz : Ja bym był za "Jej portretem".
Krzysztof : A wy dziewczyny?
Anna : Ja "Uh La La La"
Lidia : Ja bym chciał posłuchać "Jej portret".
Krzysztof : Ja byłem za utworem angielskojęzycznym, więc zrobimy tak że zaśpiewasz może troche tego, trochę tego. Co ty na to?
Halszka : To możemy tak spróbować :)
Krzysztof : To ekstra! Ty już zacznij śpiewać, a my trzymamy za ciebie kciuki :)

"Uh La La La" Alexia
"Jej portret" Bogusław Mec

Krzysztof : Brawo! Świetny występ. Grzegorz.
Grzegorz : Halszko nie ukrywam, ale lepiej Ci wyszła piosenka "Uh La La La". W tej piosence byłaś oryginalna i świetnie zaśpiewałaś. W tej drugiej piosence śpiewałaś tak jak by na sztywno i pojawiło się kilka fałszów. Za piosenkę "Uh La La La" dostałabyś TAK, za "Jej portret" dostałabyś raczej "NIE". Ale ze chcieliśmy od ciebie dwóch piosenek to miałaś ciężej, więc daje Ci TAK.
Krzysztof : Lidia.
Lidia : A mi oba występy się podobały, lecz gdybym miała głosować to bym wybrała chyba utwór jeden :) W tej piosence było widać po tobie, że czujesz się lepiej :) Ode mnie dostajesz szanse na TAK.
Krzysztof : Ania.
Anna : No ja tutaj mam dwa zadnia. Jedno dobre, drugie złe. Zacznę od złego. Halszko widzę u ciebie problem z wysokimi dzwiękami. Jeżeli będzie taka szansa to trzeba będzie nad tym popracować. Dobre to jest takie, że nie kopiujesz czyjegoś stylu. To był styl Halszki :) TAK czy NIE. Hmm długo się zastanawiałam i dam Ci TAK, ponieważ to był pierwszy występ. A jak się mówi :) Pierwsze koty za płoty :)
Krzysztof : Halszko gratulacje! Ode mnie TAK! Bardzo świetny występ :) Dziękuję!

Lektor : Halszka Lehman przechodzi dalej!

Natalia : Jestem na rynku we Wrocławiu. Pytałam tutaj niektórych osób za co lubią Wrocław i usłyszałam takie odpowiedzi jak "za miłą atmosferę", "jest wiele miejsc do zabawy", a nawet usłyszałam taką odpowiedz ze "są fajne dziewczyny". No, no Wrocław ma wiele zalet. A więc przyjeżdzajcie, a my powitajmy kolejnego uczestnika.

Lektor : Trzecim uczestnikiem castingowym jest aktor Marcin Korcz!


Marcin Korcz (ur. 15 listopada 196 w Libiązu) - aktor znany z serialu "Pierwsza miłość" i "Rodzina zastępcza plus".
Marcin : Śpiewać nie śpiewałem, grać piosenkarza też nie grałem więc może być ciężko, ale lubię wyzwania, więc na pewno dam z siebie wszystko :)

Marcin : Witam!
Krzysztof : Witam! Jakie utwory masz dla nas?
Marcin : Długo myślałem co tu zaprezentować i z angielskich piosenek postanowiłem nauczyć się piosenki pt. "You Are So Beautiful", a z polskich utworów to "Ona jest ze snu".
Krzysztof : Jestem ciekawy obu utworów, ale myślę że tym razem postawimy na utwór polski.


Krzysztof : Brawo! Aniu skomentuj występ Marcina.
Anna : Marcinie, twój występ mi się podobał. Masz bardzo delikatny głos i trochę dziwię się wyboru piosenki. Wykonawca Iry ma potężny głosik, a ty dość cichy. Mimo tego głosu podobała mi się ta twoja spokojna wersja, tylko widzę, że miałeś stres. Nie możesz bać się sceny bo teraz to tak jak by twój drugi dom :). Mimo małych wpadek daje TAK.
Krzysztof : Grzegorz.
Grzegorz : Marcinie świetnie zaśpiewałeś, ale wole bardziej tą mocniejszą wersję. Mimo, że gdzie nie gdzie pojawiały się jakieś fałsze to na początek było dość dobrze. TAK.
Krzysztof : Lidka.
Lidia : No już się nie bój :) Masz pozytywne komentarze. Aby Cię już nie stresować daje Ci od razu TAK.
Krzysztof : Marcinie moje dobra rada śpiewaj piosenki, które są dostosowane do twojego głosu, bo ta nie była za bardzo dobra dla ciebie. Ode mnie masz TAK, ale trzeba jeszcze popracować.

Lektor : Marcin Korcz przechodzi dalej!

Natalia : Stoję obecnie przy fontannie. Fontanna ta zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Jest bardzo pomysłowa. Jeżeli ktoś by chciał zobaczyć na żywo ta fontannę i poczuć zapach wody to zapraszamy do Wrocławia, a my poznajmy kolejnego gracza naszej gry :)

Lektor : Czwartym uczestnikiem castingowym jest aktor Błażej Michalski!


Błażej Michalski (ur. 1987 r. w Wrocławiu) - aktor znany z serialu "Pierwsza miłość" i "Galeria".
Błażej : Najbardziej to się boję wejść na tą scenę. Nie wiem jak zareaguje publiczność, jurorzy i telewidzowie. Tego chyba boję się najbardziej, no i pomyłek :)

Błażej : Dzień Dobry!
Krzysztof : Siema. Błażeju co nam dziś wykonasz. Jakie masz propozycje?
Błażej : Mają państwo do wyboru "Awinion" Kombi i "Kiss You" One Direction.
Anna : One Direction bo ty młody i ten zespół młody :) Ja jestem za nimi.
Krzysztof : No to Ania już wybrała :)

"Kiss You" One Direction

Krzysztof : Brawo! Ania wybrała i Ania skomentuje.
Anna : Teraz uważam siebie za winną :( Niestety ale nie przekonałeś mnie. Było bardzo wiele fałszów i nieczystości. Na dodatek to nie dla ciebie utwór. Jak dla mnie NIE!
Krzysztof : Lidka.
Lidia : Utwór nie był wykonany dobrze. Było wiele złych wejść, fałszów no i tych nie czystości. Z przykrością muszę dać Ci NIE! Ale nie poddawaj się :)
Krzysztof : Oj Panie były ostro. Grzegorz.
Grzegorz : Zespół ten ma parę osób, które śpiewają. Ty byłeś sam jak ten palec i może dla tego Ci nie wyszło. Sorki, ale są od ciebie dużo lepsi - NIE.
Krzysztof : Jak już sam wiesz, ale nie przechodzisz dalej. Więc czy dam TAK czy NIE to jest już obojętne. W tobie nie ma nic co by przykuło uwagę i przyciągnęło nas czy widzów do twojego występu. Trenuj, trenuj i jeszcze raz trenuj! Dziękujemy tobie.

Lektor : Błażej Michalski odchodzi z programu!

Natalia : We Wrocławiu obecnie odnotowano 33 stopni C. Gorąco nie ? :) Hehe zapominałam, że ty jesteś rzeźbą. Zapraszam was na kolejnego uczestnika, a my se pogadamy :)

Lektor : Piątą uczestniczką jest aktorka Kinga Preis.


Kinga Preis (ur. 31 sierpnia 1971 we Wrocławiu) - aktorka znana z serialu "Ojciec Mateusz" i "Ja to mam szczęście".
Kinga : Pewnie dużo osób się dziwi co ja tutaj robię. W sumie to już sama nie wiem. Namówił mnie syn i jakoś się skusiłam :)

Kinga : Dzień Dobry :)
Krzysztof : Witamy Cię Kingo! Kingo co przygotowałaś na casting?
Kinga : Nic :) <śmiech> Nie no coś tam przygotowałam, a jest to utwór "Być kobietą" Alicji Majewskiej i "Mama Mia" Abby.
Krzysztof : Oj ta pierwsza piosenka bardzo pasuje do Ciebie i o nią Cię poprosimy.

"Być kobietą" Alicja Majewska

Krzysztof : Brawo! Pozwólcie ze ja pierwszy bo zaraz słów zapomnę :)
Kinga : Było aż tak zle <śmiech>
Krzysztof : Nie :) Kingo ale zrobiłaś to kobieco :) Aż mi i Grzegorzowi słów zabrakło. Nie Grzegorz? Hehe widzisz nie odpowiada :) Występ był  naprawdę bardzo poprany i bardzo mi się to podobało. TAK, TAK i TAK :) Grzegorz.
Grzegorz : Występ był na prawdę świetny, mimo paru nieczystości to daje Ci szanse. TAK.
Krzysztof : Lidia.
Lidia : Kingo ta piosenka wyszła Ci bardzo świetnie i nie ma co się tu denerwować. Miałaś małe wpadki bo to nieczystość, to za wysoki dzwięk, ale świetnie się ruszałaś i to jest duży plus tego występu. TAK.
Anna : I na koniec ja :) Kingo jesteś moją ulubiona aktorką :) Przy tobie się nie da nie uśmiać. Ty zawsze coś powiesz co doprowadza ludzi do łez ze śmiechu. Oprócz, że jesteś fajną aktorką to i teraz jesteś fajną piosenkarką. Bardzo fajną masz barwę głosu i tego sie trzymajmy :) Dodam jeszcze że bardzo fajnie że dodałaś do tego występu ruch sceniczny i wdzięk :) Jak dla mnie to było na TAK.

Lektor : Kinga Preis przechodzi dalej!

Natalia : A teraz mała ciekawostka dla zainteresowanych Wrocławiem. Czy wiecie, że Wrocław został Europejską Stolicą Kultury 2016? Jeżeli nie to właśnie się dowiedzieliście :) A was zapraszam na kolejnego uczestnika.

Lektor : Szóstym uczestnikiem jest aktorka Renata Pałys.


Renata Pałys (ur. 12 pazdziernika 1956 we Wrocławiu) - polska aktorka znana z serialu "Świat według Kiepskich".
Renata : Na stare lata zwariowałam :) Ale mówi się, że na starość ludzie dziecinnieją :) Co ja robię w tym programie. Aż sama myślę, czy teraz nie zrezygnować :)

Renata : Dzień dobry!
Krzysztof : Witaj. Co nam zaprezentujesz.
Renata : Długo myślałam co zaśpiewam, ale wybrałam dwa utwory. Pierwszy jest to "Boskie Buenos", a drugi utwór to "Black Velvet".
Krzysztof : Chyba nikt nie będzie miał zastrzeżeń ze sam wybiorę, ale jestem za "Boskie Buenos".

"Boskie Buenos" Maanam

Krzysztof : Brawo! Rozpoczniemy od tamtej strony. Grzegorz!
Grzegorz : Renato to byl bardzo dobry występ pod względem wokalu i rytmiki. Nie wypadłaś z rytmu, wokal dobry, jedynie może te dłuższe dzwięki Ci nie wychodziły, ale to początek więc się popracuje nad tym :) TAK
Anna : Renato tryskała z ciebie bardzo pozytywna energia :) Miło było patrzeć na ciebie. Głos masz bardzo piękny :) Daje Ci TAK
Krzysztof : Lidka.
Lidia : Co tu dużo mówić, bardzo mi się podobało :) TAK
Krzysztof : Dopiero teraz Cię Renato rozpoznałem :) Ty jesteś przecież Pazdziochowa <śmiech> Renato wszystko mi się podobało, wszystko było ułożone w kupie :) TAK i gratulujemy awansu!

Lektor : Renata Pałys przechodzi dalej.

Natalia : I to już tyle na dziś! Poznali państwo sześciu uczestników castingowych. Pięciu przeszło dalej, jeden uczestniczka niestety odpadła. Ale osoba odpadająca ma szanse wrócić jeszcze do programu, dzięki naszym fanom na facebooku. Żegnam was z Wrocławia! I Zapraszam was na trzeci casting! Papa!

5 komentarzy:

  1. Oo bardzo ciekawy casting, zresztą Wrocław jest przepiękny <3, byłem tam raz i jeszcze zamierzam tam pojechać. Trochę jestem zaskoczony, bo wśród uczestników jest jedna osoba, która zatańczy u mnie, ale myślę, że nie będziesz miał nic przeciwko temu by ta osoba wystąpiła. Świetne piosenki jak dla mnie i dwie faworytki z tej grupy przeszły bezpieczne. Nie mogę doczekać się kolejnego castingu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest casting z Wrocławia o wiele lepszy niż ten pierwszy. Dziwię się, że Błażej odpadł aż szkoda. Ale cała szóstka z tego castingu bardzo mi się podobała. Czekam na kolejny [Stars on Ice ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, no nie mogę,. Paździochowa zgodziła się na udział xD Ale to dobrze, bo będzie moją faworytką. Ogólnie to pod względem uczestników odcinek słabszy, nie znałem trzech gwiazd. Jurorzy wybierali też z dwóch proponowanych piosenek te słabsze niestety wg mnie. Tak było w przypadku Kasi, Marcina, Błażeja. Ale to nie aż tak takie ważne. Irytuje mnie to, że jurorzy mówią ,,se'', a nie ,,się''. No ale już nie będę się czepiał :P Czekam na kolejny odcinek. [The Voice-Mistrzowska Edycja]

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no ciekawie.. Wszystkich znam, dużo gwiazd z "Pierwszej Miłości" i ogólnie z Polsatu ;D Piosenki bardzo fajne, najlepsza "Trudno Tak". Szkoda mi Błażeja, lubię go. Piotra irytuje, że jurorzy mówią "se", a nie "się", a mnie irytuje duża ilość minek " :) ". Ciężko się czyta te zdania, jak co kilka słow jest minka :D Ale ogólnie wszystko jest super zrobione, casting bardzo fajny, widzę, że ten program wychodzi ci świetnie. Czekam na kolejny casting;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny ciekawy casting, działo się i działo. Dużo fajnych twarzy wystąpiło, szkoda Błażeja, bo lubię go, jest spoko. Fajna muzyka i ogólna atmosfera. Nie mogę przyzwyczaić się do jurorów, jakoś nie przepadam za nimi większości, Grzesiek jedyny spoko. Ciekaw jestem jak będzie dalej, czy moi faworyci przejdą kolejne eliminacje. Czekam na kolejny odcinek i kolejne emocje. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń