sobota, 9 listopada 2013

10 ODCINEK : LIVE

Lektor : Tydzień temu nasi uczestnicy mieli do wykonania utwory zmarłych artystów. Widzowie najlepiej ocenili Anetę Kreglicką i to właśnie ona wygrała dziewiąty odcinek. Najmniej głosów otrzymał zaś Artur Barciś, który musiał odpaść z programu. Kto dzisiaj zachwyci widzów, a kto odpadnie? Zapraszamy an dziewiąty odcinek Idol Stars!


"The Fox" Ylvis

Lektor : Przed państwem Natalia Jakuła!

Natalia : Dobry wieczór! Rozpoczynamy dziesiąty odcinek naszego programu! Przed chwilą na naszej scenie wystąpił zespół Ylvis, ktory przyjechał do nas prosto z Norwegii. Wielkie brawa! Dzisiejszy nasz odcinek będzie poświęcony polskim serialom. O tym kto zostanie, a kto odpadnie to zadecydują nasi widzowie. Oceniać dzisiejsze występy będzie nasze jury : Krzysztof Skiba, Lidia Kopania, Anna Rusowicz i Grzegorz Markowski. Czy dzisiaj będą sobie ostrzyć pazurki czy też nie tego dowiemy się podczas dzisiejszych występów. A teraz zobaczmy kto dla nas na tej scenie wystąpi.

Lektor : A dzisiaj na scenie zobaczymy Anetę Kręglicką, Davine Reeves, Danutę Stenkę, Hannę Śleszyńską, Julię Kamińską i Renate Pałys. Kto okaże się najlepszy, a kto dziś opuści program? To zależy tylko od naszych widzów.

Natalia : W tym tygodniu nauczycielką naszych uczestniczek był . . . Zbigniew Wodecki! Zbigniewie witam Cię! Czy w tym tygodniu nasze uczestniczki poradziły se dobrze na treningach?
Zbigniew : Jasne, ze tak. Bardzo miło mi się z nimi pracowało. Dziewczyny dały z siebie wszystko na treningach.
Natalia : Zbigniewie, dzisiejszego wieczoru wręczysz komuś Przebojową Płytę. Teraz zapraszam Cię na widowie. A my rozpoczynamy dzisiejszy koncert od występy Daviny Reeves!


Davina : Jestem tutaj, przytul mnie, pierwsze tak, pierwsze nie . . .
Zbigniew : Zaczekaj! Tutaj zaśpiewaj tak bardziej spokojnie.
Davina : Jestem tutaj, przytul mnie, pierwsze tak, pierwsze nie . . .
Zbigniew : Tak, dobrze.
Zbigniew : Davina jest spokojną osobą i jest chyba bardzo pracowita, co widzę po tych treningach.

"Pierwsza miłość" Olga Szomańska i Jan Radwan

Natalia : Davina Reeves! Wielkie Brawa! Davino mam do ciebie takie pytanie , jak pamiętasz swoją pierwsza miłość?
Davina : Oj nie pamieta, było ich bardzo dużo <śmiech>
Natalia : Zbigniewie Ciebie nie będę pytała się o pierwszą milość, ale zapytam się Ciebie, jak podobał Ci się występ Daviny.
Zbigniew : To dobrze, że nie będziesz pytała mnie o pierwszą miłość bo nie pamiętam, było to tyle lat temu. Co do występu to bardzo mi się podobał. Był spokojny i opanowany.
Natalia : Czy to samo sądzą jurorzy? Lidka.
Lidia : Wiesz co Davinko? Ja się w tobie zakochałam! Tak podeszłaś mnie ta piosenką, że po prostu jestem zachwycona. To był bardzo dobry występ.
Natalia : Czyli już jedna szósteczka chyba będzie. Teraz spytajmy się Krzyśka.
Krzysztof : Davinko pozwól, że ja będę twoim partnerem, a Lidka kochanką <śmiech>. Także się w tobie zakochałem! Bardzo świetny występ, spokojny i świetnie dopasowany do ciebie. Gratulacje!
Natalia : To teraz zobaczmy ile punktów wręczy Ci twój partner, twoja kochanka i pozostali nasi jurorzy.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.5
Grzegorz : 6.0
Średnia : 5.9

Natalia : Davino twoja średnia to 5.9! Bardzo dobry początek dzisiejszego odcinka. Ja wszystkich widzów zachęcam do głosowania na Davinę, a tobie Davino już dziękujemy za twój występ. Teraz króciutka przerwa, a tuż po niej kolejne nasze uczestniczki w piosenkach serialowych. Bądzcie z nami po przerwie.

== Reklama ==
Natalia : Witamy po przerwie! Czas na kolejną dawkę emocji. Kolejną uczestniczką jest Danuta Stenka!

 Danuta : Życie , życie jest nowelą . . . jak tam dalej jest? <śmiech>
Danuta : Piosenkę dostałam bardzo fajna i fajnie można ją zaśpiewać.
Zbigniew : No to śpiewaj jeszcze raz, tylko bez tego błędu.
Zbigniew : Danuta ma bardzo fajny głos i ma dobre poczucie rytmu. Bardzo dobrze śpiewa w swojej aranżacji. 

"Życie jest nowelą" Ryszard Rynkowski

Natalia : Danuta Stenka! Wielkie brawa! Danuto jak Ci się śpiewało w swojej aranżacji?
Danuta : Mi osobiście śpiewało się bardzo dobrze. Mam nadzieję, że państwu także podobała się moja aranzacja bo jest trochę inna, a czasem trzeba se trochę odpocząć od oryginału.
Natalia : Zbigniewie, jak tobie się słuchało Danuty?
Zbigniew : To było według mnie bardzo pyszne! Tak to tym nazwał.
Natalia : Pyszne, no no. Aniu a jak ty ocenisz występ Danuty?
Anna : Danuto muszę Ci powiedzieć, że bardzo długo czekałam na twój występ bo byłam ciekawa co ty nam wykonasz. Teraz jestem pewna, że warto jest długo czekać, aby posłuchać czegoś takiego. Mi się twoja wolniejsza aranżacja bardzo podobała.
Natalia : Grzegorz, a jak ty skomentujesz ten występ?
Grzegorz : Ja mam te same zdanie co Ania. Chyba nam podsunęli tą samą opinię <śmiech> Bardzo mi sie podobał ten utwór w twoim wykonaniu i już czekam na kolejne twoje takie wystepy.
Natalia : A my czekamy na punkty.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 6.0
Grzegorz : 6.0
Średnia : 6.0

Natalia : Średnia ocen naszych jurorów to 6.0! Danuto, bardzo Ci gratuluję. Ja daje apel do widzów aby na ciebie głosowali, a tobie już dziękujemy. A na naszej scenie teraz Hanna Śleszyńska!


Hanna : Piosenka którą dostałam na najbliższy odcinek jest bardzo spokojna. Ja lepiej czuje się w utworach gdzie jest energia i gdzie można trochę się trochę poruszać. Miejmy nadzieje, że mimo tego występ pójdzie mi nie zle.
Hanna : M jak Miłość, krew i wino, nagły blask . . .
Zbigniew : Hanna jak na razie średnio radzi sobie z tym utworem, ale do odcinka jest jeszcze trochę czasu więc na pewno będzie dobrze. 

"Nie pytaj o miłość" Beata Kozidrak 

Natalia : Hanna Śleszyńska! Wielkie Brawa! Haniu, dzisiaj gadamy tak se o miłości i o serialach. A czy ty pamiętasz w ilu i w jakich serialach do tej pory grałaś?
Hanna : Oj te pytanie wymaga długiego zastanowienia się. Teraz nie ma tutaj dużo czasu aby myśleć, ale jak bym tak se dłużej pomyślała to mogłabym sobie przypomnieć w jakich serialach grałam.
Natalia : Haniu nie będziemy Cię już zamęczać. Spytajmy się Zbigniewa jak mu się podobał występ.
Zbigniew : Haniu porównując twoje pierwsze próby, a dzisiejszy występ to dwie inne bajki! Dzisiejszy występ był bardzo dobry.
Natalia : Grzegorzu, a jak tobie się podobał występ Hanny w piosence Beaty Kozidrak?
Grzegorz : Było no tak średnio. Nie ukrywam, ale liczyłem trochę na coś więcej. Zabrakło mi w tym występie Hanny. Śpiewałaś tą piosenkę jak by z takim u ciążeniem. Szkoda, że w tej piosence nie miałaś pomysłu na siebie, bo piosenka jest bardzo fajna dla ucha i dla osoby zakochanej.
Natalia : Może Lidka da pozytywny komentarz?
Lidia : Hanno nie wiesz jak bardzo chciałabym Cie uratować od krytyki, ale niestety nie mogę i muszę zgodzić się z krytyką Grzegorza. W tym występie nie było ciebie, a ta piosenka była tak zwyczajnie wyklepana. Nie wiem czy widzowie chcieli by słuchać tak wyklepanego utworu.
Natalia : Wiem, ze chciałabyś mieć to wszystko już za sobą, no ale musimy zobaczyć te punkty. Proszę Krzysztof zaczyni punktować Hanie.

Krzysztof : 5.0
Lidia : 4.5
Ania : 4.0
Grzegorz : 4.0
Średnia : 4.4

Natalia : Haniu twoja średnia za ten występ to 4.4! Według mnie średnia nie jest słaba, ale poruwnując wyniki do pozostałych twoich konkurentek to nie jest za dobrze. Na pewno będą potrzebne państwa głosy, więc już w tej chwili apeluje do widzów, aby głosowali na Hanię. A tobie Haniu już dziękujemy. A teraz w piosence "Świat według Kiepskich" Renata Pałys!


Renata : (Pa pa pa, pa pa pa) To jest właśnie Kiepskich świat. 
Renata : Piosenka, którą śpiewałam jest z serialu w którym gram. Cieszę się, że mogę ją zaśpiewać, ponieważ bardzo często sama ją śpiewam pod nosem.
Renata : Są skandale i hałasy, na tapczanie wygibasy uuuu <śmiech>
Zbigniew : Renata śpiewa to z taką energią. Bardzo fajnie tą piosenkę odbiera.


Natalia : Renata Pałys! Wielkie Brawa! Renatko, dostałaś piosenkę ze swojego serialu, czy to Ci jakoś pomogło? Było Ci się łatwiej jakoś tego nauczyć i zaśpiewać?
Renata : Czy łatwiej, hmm sama nie wiem. Wydaje mi się, że to nie robi takiej wielkiej różnicy. 
Natalia : Zbigniewie, jak Ci się słuchało Renaty?
Zbigniew : Renata zaśpiewała według mnie fantastycznie! Bardzo mi się podobało.
Natalia : Jestem bardzo ciekawa co sądzą nasi jurorzy? Może Ania skomentuje twój występ.
Ania : Renatko muszę Ci powiedzieć że miło Ciebie dzisiaj się słuchało. Nie dość, że fajnie to zaśpiewałaś to jeszcze fajną miałaś energie na scenie. Uważam, że występ udany.
Natalia : No i na koniec specjalnie zostawiłam Krzysia. Krzysiu jak tobie się podobało?
Krzysztof : Cieszę się, że zostałem taką wisienką na torcie. Co do występu to było bardzo przyzwoicie. Fajny głos, fajna energia, fajnie nam to zaprezentowałaś, myślę, że Big Cyc teraz powinno od ciebie się uczyć.
Natalia : To zobacz . . .
Renata : Mogę coś jeszcze powiedzieć?
Natalia : Tak, proszę.
Renata : Ja uważam, że to ja mogłabym się uczyć od Big Cyców, a nie ode mnie <śmiech> Chce jeszcze pozdrowić aktorów z planu serialu.
Natalia : Nasza cała ekipa również pozdrawia. A teraz przejdzmy do punktów.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.5
Grzegorz : 5.5
Średnia : 5.7

Natalia : 5.7! Mi się ten występ także, bardzo podobał. Zachęcam widzów do głosowania na Renatę, a tobie Renatko już dziękujemy i zapraszam do pokoju gwiazd. Teraz czas na krótką przerwę, a tuż po niej na naszej scenie Julia Kamińska i Aneta Kręglicka. Bądzcie z nami juz za chwilę.

== Reklama ==

Natalia : Witamy po przerwie! Cztery występy już za nami, dwa przed nami. A na naszej scenie teraz wystąpi Julia Kamińska!


Julia : W dziesiątym odcinku wykonam utwór z serialu "Przepis na życie", mam nadzieję, że państwu on się spodoba i będą na mnie państwo głosowali.
Julia : All of the sweets in the world could do . . .
Zbigniew : Dobrze już śpiewasz.
Zbigniew : Julia na treningach śpiewa jak by była piosenkarką. Widać, że jest zdolna dziewczyną i myślę, że ten program może jej wiele dać.

"As Sweet As You" Oceana 

Natalia : Julia Kamińska! Wielkie Brawa! Julio, ty śpiewałaś piosenkę z serialu "Przepis na życie", a ja mam do ciebie pytanie, jaki ty masz "Przepis na życie?
Julia : Ojejku pytanie ciężkie. Według mnie "Przepisem na życie" jest przepis, aby iść do przodu, a nie stać w miejscu. Trzeba coś w życiu osiągnąć.
Natalia : Zobaczymy Julio, czy udało Ci dzisiaj osiągnąć, aby podobało sie dla Zbigniewa. Zbyszku, co sądzisz o tym występie?
Zbigniew : Ja uważam . . . Oj coś mikrofon przed chwilą nie chciał działać, ale już jest dobrze. Uważam, że Julia jest zdolną osobą i ten program Julii niczego nie nauczy, bo ona już umie wszystko!
Julia : Oj dziękuję, że Pan tak o mnie myśli, ale ja sądzę, że z odcinka na odcinek wiele się uczę w tym programie. Dziękuję, za to.
Natalia : A co sądzą nasi jurorzy? Ania, jak Ci się podobało?
Ania : Julio, twój dzisiejszy występ bardzo mi się podobał, ponieważ fajnie zaśpiewałaś ta piosenkę, z takim urokiem, lecz w pewnym momencie była chwila fałszu. Nie wiem z czego ona wynikła, może z rozproszenia, czy może przez to, że siebie nie słyszałaś przez słuchawkę, ale to na drugi raz trzeba troche dopracować, ale jest nie zle. Nie przejmuj się, ty zdolna dziewucha jesteś!
Natalia : Grzegorzu, a jak ty skomentujesz występ Julii?
Grzegorz : Mi się twój występ Julia bardzo podobał, acz kolwiek faktycznie coś było nie tak w pewnym momencie.
Natalia : Ja tam fałszów nie słyszałam. Poprośmy o punkty naszych jurorów.

Krzysztof : 5.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.0
Grzegorz : 5.0
Średnia : 5.3

Natalia : 5.3! Są piąteczki i jest jedna szóstka. Wynik jest świetny. Ja zachęcam do głosowania na Julię, a tobie Julio już dziękuję, za ten fantastyczny występ. Przed państwem teraz już ostatni występ, a ten występ wykona Aneta Kręglicka!


Aneta : Piosenka jest dobra. Mam już nawet pomysł na nią.
Aneta : Więc nie mów mi, że sił już brak.
Zbigniew : Czekaj! Daj więcej energii, żeby było tak "Więc nie mówi mi" i tak dalej.
Aneta : Więc nie mów mi, że sił już brak,
Zbigniew : Aneta ma ciekawy głos i już jestem ciekaw jak zaśpiewa w odcinku.

 "Masz obok mnie" Rafał Brzozowski

Natalia : Aneta Kręglicka! Wielkie Brawa! Aneto, muszę Cię to spytać. Wyglądasz dziś reweracyjnie, czy to był ten pomysł na siebie?
Aneta : <śmiech> dziękuję. Pomysł był na wykonanie piosenki, a nie na swoją kreacje, ale dziękuję za ten komplement, te stroje projektują nasze świetne projektantki.
Natalia : Tak, nasze projektantki to świetne dziewczyny. Teraz spytajmy się Zbyszka czy jemu spodobał się ten występ, czy by coś dodał jeszcze.
Zbigniew : A co ja mam tu jeszcze dodać? Tu wszystko było! Dodać to ja mogę tylko brawa! 
Natalia : A co mają do dodania nasi jurorzy? Krzysztof.
Krzysztof : Ja też nic nie mam. Mi się ten występ bardzo podobał.
Natalia : To teraz Lidka.
Lidia : Występ Anetko był bardzo fajny. Miło było Cię słuchać i fajnie wyglądasz.
Natalia : Krótkie jakieś te opinie naszych jurorów, ale to może dobrze. Przynajmniej nie krytykują <śmiech> Zobaczmy jak jurorzy ocenią twój dzisiejszy występ.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.0
Grzegorz : 5.0
Średnia : 5.5

Natalia : 5.5! Myślałam, że już będzie 6.0, a tu nasi ostatni jurorzy musieli coś dodać. No nic. Ja jak bym miała przy sobie komórkę to bym na ciebie zagłosowała, ja to samo proponuje naszym widzom. Tobie Aneto już dziękuję i zapraszam do twoich konkurentek. To był ostatni występ. Zobaczmy tabelę naszych jurorów.


Natalia : Po wszystkich występach najlepiej oceniona przez naszych jurorów została Danuta Stenka, która zdobyła dzisiaj 6.0! Najsłabiej u jurorów poradziła sobie Hanna Śleszyńska, która zdobyła tylko 4.4. To jest ranking naszych jurorów. Czy taki ranking będzie widzów, to zależy tylko od was. Zapraszam do głosowania na swojego faworyta. Jeżeli nie są państwo pewni na kogo oddać głos, to może dzisiejszy skrót występów wam pomoże.

== Skrót występów ==

Natalia : Wszystkie występy za nami! Już za nie całe 5 minut zamykamy linię głosowania. Teraz krótka przerwa, a tuż po niej Zbigniew Wodecki wręczy Przebojową Płytę i poznamy wyniki. Bądzcie już za chwile.

== Reklama ==

Natalia : Witamy po przerwie! Mamy już wyniki. A na tą wiadomość czeka dziś Davina Reeves, Danuta Stenka, Hanna Śleszyńska, Renata Pałys, Julia Kamińska i Aneta Kręglicka!
Natalia : Za nim poznamy najlepsza trójkę i osobę odpadającą, zbigniew Wodeckiwręczy Przebojową Płytę. Zbyszku zapraszamy na scenę. Komu chcesz wręczyć ta płytę?
Zbigniew : Tą Płytę chciałbym wręczyć wam wszystkim, ale najlepiej zapamiętałem dzisiaj występ . . . Danuty Stenki!
Natalia : Danuta Stenka! Zdobywczyni Przybojowej Płyty! Danuto gratulację! Ty już jesteś bezpieczna! A my teraz poznajmy wyniki.
Natalia : Najwięcej państwa głosów zdobyła dzisiaj . . . Aneta Kręglicka!!!
Natalia : Zdobywczynią drugiego miejsca jest . . . Davina Reeves!!!
Natalia : Trzecie miejsce, dzięki państwa głosom zajmuje . . . Julia Kamińska!!!
Natalia : Te osoby zdobyły dzisiaj najwięcej państwa głosów. Niestety naszych uczestników jest coraz mniej i na zagrożonych pozycjach dzisiaj stoi Hanna Śleszyńska i Renata Pałys. Siło państwa głosów w jedenastym odcinku nie zobaczymy . . . Renatę Pałys!


Natalia : Renato, bardzo nam jest przykro. Niestety musisz odpaść z programu, ale możesz coś jeszcze powiedzieć na zakończenie twojego udziału w tym programie.
Renata : No co ja mogę powiedzieć? Bardzo dziękuję, państwu że tak daleko doszłam, ponieważ myślałam, że nie wejdę do odcinków na żywo, a tu aż dziesiąty odcinek. Dziękuję producentowi za zaproszenie, całej naszej ekipie za wsparcie, tobie Natalio za te rozmowy, dziękuję jurorom, rodzinie i znajomym, dziękuję także dla osób głosujących na mnie i dziękuję dla Hanny, która mocno mnie dzisiaj wspierała przed programem. Haniu dzięki i mam nadzieję, że wygrasz ten program.
Natalia : Renato my tobie również dziękujemy za udział. 
Hanna : Mogłabym coś dodać?
Natalia : Tak, proszę.
Hanna : Renato, chce dodać tobie, że byłaś świetną koleżanką i rywalką. Będzie nam ciebie brakowało. Mam nadzieję, że jeszcze gdzieś sobie pośpiewamy. 
Renata : Z przyjemnością :).
Natalia : Renato tak jak już mówiłam. My tobie również dziękujemy za udział. W nagrodę pocieszenia dostajesz słodki kuferek firmy "Wedla" oraz trzydniowy wyjazd do hotelu z basenem i spa. Mamy nadzieję, że skorzystasz z tego wyjazdu. Na dziś to już koniec. Już za tydzień na tej scenie o nagrodę główną powalczy pięć osób i za tydzień również kogoś pożegnamy. Do zobaczenia! Papa!  

Wyniki Głosowania :

 

6 komentarzy:

  1. Bardzo przypasował mi odcinek z piosenkami z seriali. Najlepszą moim zdaniem miała Hania, bardzo lubię piosenkę z M jak Miłość. Coś dzisiaj trochę krytyki się posypało, ale i tak wiele osób obronną ręką wyszło z występów. Cieszę się również, że zaprosiłeś do programu jako jurora specjalnego Zbigniewa Wodeckiego. Podium bardzo dobre, choć kto inny mógł wejść np. na drugie miejsce. Kurde, skąd ta Davina tyle głosów dostała? Pierwszy raz na oczy ją widzę. Najważniejsze, że Anetka znów pierwsza i Julka wysoko. Renaty mi szkoda, ale trudno... Czekam na kolejny odcinek! ;) [Let's Dance 8]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny rewelacyjny odcinek :) Fajnie, że pojawiła się muzyka z polskich seriali, moim zdaniem idealnie dopasowałeś piosenki do uczestników. Przy Davinie nawet śmiać mi się chciało, z resztą zawsze mi się chce jak ona śpiewa. Cieszę się że ma duże poparcie i że przeszła dalej, moje głosy jej w tym pomogły :) Anetka też błyszczy na scenie, szkoda że jeszcze nie 6.0, ale 5.5 to również jest bardzo dobra średnia. Danuta była dziś najlepsza i dobrze że przeszła dalej, choć wolałam ją pożegnać niż Renatkę która moim zdaniem świetna była. Głosowałam na nią, a niestety widocznie za mało, bardzo mi jej szkoda. No ale na szczęście mam dwie mocne faworytki jeszcze które będę wspierała głosami :) Czekam na kolejny odcinek, będę głosowała. [Dancing 4You 10]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy odcinek, muzyka fajna, taka inna niż wszystkie. Gwiazdy znowu pokazali wysoki poziom, moje dwie faworytki dziś poradziły sobie nieźle, mimo że było kilka błędów to i tak było świetnie. No i widać moje zaangażowanie w głosowanie dzięki czemu Aneta wygrała odcinek, a Julia zajęła 3 miejsce. A gość specjalny świetny, akurat za tydzień zobaczymy go u mnie:) Czekam na kolejny odcinek. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  4. To będzie mój ulubiony odcinek pod względem muzyki, uwielbiam wszystkie piosenki serialowe, ale te naj, naj to zdecydowanie Świat według Kiepskich. Uczestnicy śpiewają coraz lepiej, tylko jedna średnia była poniżej 5.0, to o czymś świadczy. Szkoda, że akurat padło na Hankę. Ale to i tak nic w porównaniu z wynikami głosowania.... Odpadła moja faworytka, chyba największa, odpadka zdecydowanie niezasłużona. No ale cóż, trzeba się z tym pogodzić i żyć dalej. Mam jeszcze 1 faworytkę, mam nadzieję, że dojdzie do finału [The Voice-Mistrzowska Edycja]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem kto głosuje na te modeleczkę :c Renata, osoba z największym jajem odpadła, mówi się trudno. Mam jeszcze jedną faworytkę i mam nadzieję, że przejdzie kolejne etapy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Świetny temat odcinka, zgodzę się z innymi, że trafiłeś w piosenki ;) Moi faworyci poradzili sobie dobrze, Davinka rewelacyjnie <3 <3 <3 I zajęła drugie miejsce jeeeee :) Muszę ją doprowadzić do finału. Poziom naprawdę wysoki, chociaż niższy niż ostatnio. Ale to dobrze, bo są emocje, a nie że wszyscy śpiewają super:). Podium fajne, chociaż szkoda, że jest na nim Julia. Chciałbym, żeby odpadła jak najszybciej, bo jest konkurentką dla moich faworytek :) Czekam na kolejny odcinek!

    OdpowiedzUsuń