niedziela, 26 stycznia 2014

11 ODCINEK : LIVE (ĆWIERĆFINAŁ)

Lektor : Tydzień temu nasi uczestnicy mieli do wykonania utwory z polskich seriali Widzowie najlepiej ocenili Anetę Kreglicką i to właśnie ona ponownie wygrała odcinek. Najmniej widzom do gustu przypadła Renata Pałys, która musiała odpaść z programu. Kto dzisiaj zachwyci widzów, a kto odpadnie? Zapraszamy na jedynasty odcinek Idol Stars!



"Perdere l'amore" Massimo Ranieri

Lektor : Przed państwem Natalia Jakuła!
Natalia : Dobry wieczór! Rozpoczynamy ćwierćfinałowy odcinek naszego programu! Przed chwilą na naszej scenie odcinek rozpoczął Massimo Ranieri, który na nasze zaproszenie przyjechał z Włoch. Wielkie brawa! Dzisiejszy nasz odcinek będzie poświęcony dwom rundom. Pierwsza runda to runda z piosenkami polskimi, druga runda to piosenki w języku angielskim. O tym kto zostanie, a kto odpadnie to zadecydują jak zawsze nasi widzowie. Oceniać dzisiejsze występy będzie nasze jury : Krzysztof Skiba, Lidia Kopania, Anna Rusowicz i Grzegorz Markowski. Czy dzisiaj nasi uczestnicy poradzą sobie z dwoma występami? Zobaczmy kto dla nas dzisiaj zaśpiewa. 
Lektor : A dzisiaj na scenie zobaczymy Anetę Kręglicką, Davine Reeves, Danutę Stenkę, Hannę Śleszyńską i Julię Kamińską. Kto okaże się najlepszy, a kto dziś opuści program? To zależy tylko od naszych widzów.

Natalia : W tym tygodniu nasze gwiazdy były pod okiem . . . Ewy Farny! Ewo witam Cię! Czy w tym tygodniu nasze uczestniczki poradziły se dobrze na treningach?
Ewa : Witam wszystkich widzów bardzo gorąco! Wszystkie panie, które zostały poradziły sobie genialnie na treningach i mam nadzieję, że genialnie też dziś zaśpiewają.
Natalia : Ewo, dzisiejszego wieczoru wręczysz komuś Przebojową Płytę. Teraz zapraszam Cię na widowie. A my rozpoczynamy dzisiejszy koncert od występy Julii Kamińskiej!


Julia Kamińska u jurorów zajmuje 1.miejsce, a jej średnia to 5.7. Julia przez wszystkie swoje odcinki nie wygrała ani razu, zaś na podium była dwa razy. W programie maksymalną ilość punktów zdobyła raz w dziewiątym odcinku. 
Rafał Maserak : Julio, świetną jesteś aktorką, tancerką, teraz wiem że także bardzo dobrze śpiewasz. Powodzenia w programie!


Natalia : Julia Kamińska! Wielkie Brawa! Julio, piosenkę miałaś o tańcu, sama także tańczyłaś. A ja mam pytanie czy lubisz tańczyć?
Julia : <śmiech> To prawda uczestniczyłam w "Tańcu z Gwiazdami" i z tego miejsca pozdrawiam mojego partnera Rafała. Jeżeli chodzi o te pytanie, czy lubię tańczyć to odpowiadam, że tak. Bardzo często kiedy leci jakaś muzyka, to kiedy mogę to trochę się ruszam <śmiech>.
Natalia : Ewo, a ty lubisz tańczyć? I podobał Ci się ten występ Julii?
Ewa : Ja, także lubię tańczyć w swoim gronie. Co do wykonania Julii, to co ja tam mogę powiedzieć. Julia wykonała to po prostu perfekcyjnie i jak bym nie znała tej piosenki to bym pomyślała, że to jest piosenka Julii, a nie Ani :)
Natalia : A co sądzą nasi jurorzy? Krzysztofie, wypowiedz się na temat tego występu.
Krzysztof : Piosenka nosi tytuł "Nigdy nie tańcz ze mną", a ja Julię chętnie bym poprosił do tańca. Tak, mnie ta piosenka ruszyła, że aż mi się zachciało tańczyć. Julio, czy pozwolisz mi chwilę z tobą zatańczyć? Chociaż chwilę.
Julia : Tak.
<Julia i Krzysztof chwilę tańczą>
Krzysztof : Dziękuję.
Natalia : Proszę państwa! Tego jeszcze nie było w naszym programie! Nie wiem po prostu co powiedzieć! Może, poprośmy o punkty, bo zapominałam scenariusza.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 6.0
Grzegorz : 6.0
Średnia : 6.0

Natalia : Julio, twoja średnia to 6.0! No, gratulacje! Julio, jak bym była mężczyzną, to chętnie bym z tobą potańczyła. Nam kobietom to jakoś nie wypada. Co mówisz? No, dobrze możemy spróbować. 

<Julia i Natalia wykonują obrót>

Natalia : Ależ gorąco tu się zrobiło <śmiech> Dobrze wracamy do normy, bo dostałam w słuchawce taki jak by test czy jestem trzeźwa. Ja oczywiście, oświadczam że nic nie piłam i czuję się dobrze. Apeluje tylko do widzów, aby głosowali na Julię. A tobie Juli dziękuję za występ i za ten taniec. Teraz króciutka, przerwa a tuż po niej kolejne polskie przeboje w wykonaniu naszych gwiazd.

== Reklama ==

Natalia : Witam po przerwie! Ta uczestniczka ma takie wsparcie u widzów, że nie jedna rywalka jej się teraz boi. Przed państwem Aneta Kręglicka!


Aneta Kręglicka w tabeli sędziów zajmuje 5.miejsce, jej średnia to 4.9. Aneta do tej pory była we wszystkich odcinkach na podium, a aż trzy razy zdobyła najwięcej głosów od widzów. W ani jednym odcinku nie zdobyła maksymalnej ilości punktów.
Marek Straszewski : Aneto, w jednym programie zasiadamy przy sobie jako jurorzy. Teraz jestem, aby dać Ci wsparcie. Aneto daj z siebie wszystko i pokaż że oprócz twojej urody, masz też inne ciekawe zalety.


Natalia : Aneta Kręglicka! Wielkie Brawa! Aneto, czy ta piosenka była zaśpiewana tak bez znaczenia czy może ktoś się w tobie zakochał?
Aneta : <śmiech> Była tak zaśpiewana bez znaczenia. Znaczy nie bez znaczenia, bo było znaczenie aby dobrze zaśpiewać, ale bez znaczenia jeżeli chodzi o zakochanie się.
Natalia : Za nim jurorzy przedstawią nam swojego komentarze, to spytajmy o głos Ewy. Ewo podobał Ci się ten występ?
Ewa : Jasne, że mi się podobało. Aneta zaprezentowała się z bardzo dobrej strony.
Natalia : A jak oceniają to jurorzy? Anna poprosimy o twój komentarz.
Ania : Aneto, ty co odcinek to nam się lepiej prezentujesz, ale to dobrze to znaczy, że się rozwijasz. Co do twojego występu, to mi się on bardzo podobał. Może jeszcze nie było na tą szóstkę, bo były małe nieczystości, ale jesteś blisko jej zdobycia.
Natalia : Lidia, a od ciebie będzie szóstka?
Lidia : Tego jeszcze nie wiem, będę musiała się trochę zastanowić. Co do występu to muszę Ci powiedzieć, że dzisiaj tak pięknie wyglądasz, że się nie skupiłam na twoim występie. Więc nie wiem jak Cię mam ocenić.
Natalia : Poprosimy o szóstkę :) Więc w takim razie zobaczmy punkty.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.5
Grzegorz : 6.0
Średnia : 5.9

Natalia : Aneto, matematycy w mojej słuchawce podają, że twoja średnia to 5.9! Jest bardzo wysoka. Ja zachęcam naszych widzów i fanów Anety do głosowania właśnie na nią. Aneto, tobie już dziękuję, a na naszej scenie wystąpi teraz Danuta Stenka!


Danuta Stenka u sędziów zajmuje 3.miejsce. Jej średnia za wszystkie odcinki do tej pory to 5.2. Danuta ani razu jeszcze nie była na podium, zaś zdobyła dwa razy średnią 6.0.
Magdalena Różczka : Danuto, już Ci zazdroszczę występu w tym programie, a teraz pokaż, że mam Ci zazdrościć głosu. 


Natalia : Danuta Stenka! Wielkie Brawa! Danuto, czy ty uważasz że najważniejsza w życiu jest milość?
Danuta : Tak, miłość jest najważniejsza. Nie ma chyba większej wartości od miłości :) Pamiętajcie moi drodzy, że miłość to największy prezent jaki możemy od kogoś dostać.
Natalia : Bardzo ładna przemowa. Zobaczmy co o twoim występie sądzi Ewa.
Ewa : Danuto, to był bardzo piękny występ. Ma Pani bardzo piękny głos.
Danuta : Dziękuję! Przyjmuje, to jako wielki komplement.
Natalia : Zobaczmy czy jurorzy też darzą nam jakieś komplementy. Grzegorz.
Grzegorz : Danuto, piękną masz sukienkę i pięknie to nam zaśpiewałaś. To był twój kolejny dobry występ.
Ania : Ja chce coś ważnego powiedzieć! Danuto owszem pięknie wyglądasz i tak dalej, ale ten występ był dziś spalony. Nie chodzi mi o fałsze czy nieczystości, tylko chodzi mi o ciebie. Ta piosenka nie jest łatwa, a twój poziom do tej piosenki jest jeszcze widocznie za niski. Mi się to nie za bardzo podobało.
Natalia : Miejmy nadzieję, że pozostałym jurorom to się spodobało i widzom także. A teraz zobaczmy punkty.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 3.5
Grzegorz : 6.0
Średnia : 5.4

Natalia : Danuto, twoja średnia to 5.4! Nie jest nisko jak się spodziewałam, myślałam że o wiele gorzej ocenią Cie jurorzy, ale to znaczy że twój występ był bardzo dobry. Ja zachęcam wszystkich widzów do głosowania na Danutę, a tobie już dziękuję za występ. Kolejną naszą uczestniczką jest sympatyczna Davina Reeves!


Davina Reeves w rankingu jurorów zajmuje 2 lokatę. Jej średnia to 5.3. Davina raz była na podium, ale nie miała jeszcze okazji stanąć na najwyższym miejscu na podium. Davina, też ani razu jeszcze nie uzyskała od jurorów samych szóstek.
Paulina Sykut : Davino, przyznam szczerze że nie wiedziałam, że umiesz tak świetnie śpiewać. Teraz daj z siebie 100% i wygraj!

"Granda" Monika Brodka

Natalia : Davina Reeves! Wielkie Brawa! Davino jak Ci dziś się śpiewało utwór Moniki?
Davina : Dobrze! Fajnie, że polska piosenka bo lubie ten język, chociaż jest yyy trudny <śmiech>.
Natalia : Ewo, jak Ci się podobała ta Granda?
Ewa : Była znakomita! Davina to taka fajna osoba, że nie da jej się nie lubić. Fajnie mi się z nią pracowało. Davina pokazała kawał swojego głosu.
Natalia : A co na ten temat nasi jurorzy? Lidia.
Lidia : Mi się Davino ten występ bardzo, ale to bardzo podobał. Bardzo lubię twórczość muzyczną Moniki i muszę Ci powiedzieć, że nie zle w niej wyszłaś.
Natalia : Krzysztof, a czy ta Granda Cię zachwyciła?
Krzysztof : Mnie jak najbardziej zachwyciła. W końcu zobaczyłem niegrzeczną Davinę. Bo w zasadzie jest to piosenka dla niegrzecznych dziewczynek. 
Natalia : To teraz poprośmy o punkty.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.0
Grzegorz : 5.5
Średnia : 5.6

Natalia : Davino, za tą dziką Grandę dostajesz 5.6! Bardzo dobra średnia. Dzisiaj nasze uczestniczki utrzymują nie zwykły poziom. Ja w imieniu swoim jak i Daviny zachęcę widzów do głosowania na ten występ, czyli na naszą uroczą Davine. Davinko, ty nam już zaśpiewałaś, tobie już dziękujemy, a na naszej scenie już teraz zobaczymy Hannę Śleszyńską!


Hanna Śleszyńska w rankingu jurorów zajmuje 3.miejsce. Jej średnia to 5.2. Hanna na wyróżnionych miejscach nie była ani razu. Średnią 6.0 zdobyła raz w dziewiątym odcinku.
Agnieszka Suchora : Haniu, to ze świetnie śpiewasz to już wiem. Teraz czekam na twoje show.

"Czy ten Pan i Pani" Anna Wyszkoni

Natalia : Hanna Śleszyńska! Wielkie Brawa! Haniu, twoja koleżanka zrobiła tobie niespodziankę. Jest z nami w studiu. Agnieszko, jak podobał Ci się występ Hani?
Agnieszka : Haniu to był odlot! Śpiewasz cudownie i już czekam na twoją płytę!
Natalia : Myślę, że nie tylko Agnieszka czeka na twoja płytę, ale także twoi fani. Sprawdźmy co o twoim występie sądzi Ewa.
Ewa : Haniu, jak dla mnie to także był odlot i też chce twojej płyty.
Natalia : Grzegorz, a ty widzisz płytę i okładkę z Hanią?
Grzegorz : Jasne, że widzę. Wszyscy mogliby z tej piątki nagrać płytę, bo każdy z nich śpiewa fantastycznie. Co do występu to było bardzo fajnie. Lekko zaśpiewane z fajną aranżacją.
Natalia : To jeszcze poprosimy o komentarz Lidki.
Lidia : Haniu, wyglądasz pięknie i te śpiewanie też było takie!
Natalia : To wysłuchajmy ocen naszych jurorów.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 6.0
Grzegorz : 6.0
Średnia : 6.0

Natalia : Haniu, komputer zlicza twoje punkty i podaje nam, że twoja średnia to 6.0! Kolejny zestaw pięknych punktów. Gratuluję Ci Haniu. Ja zachęcam wszystkich widzów do głosowania na Hanię, bo za tak świetny występ musi być awans. Więc myszki w dłoń i klikajcie. A tobie Haniu już dziękuję. Za nami pierwsza runda. Zobaczmy kto po pierwszej rundzie, jest na górze tabeli u naszych jurorów.


Natalia : Po pierwszej rundzie, faworytkami naszych jurorów jest Julia Kamińska i Hanna Śleszyńska. Obie panie, zdobyły dzisiaj 6.0. Na ostatnim miejscu po pierwszej rundzie jest Danuta Stenka, która dziś zdobyła 5.4. To jest tylko ranking naszych jurorów. Państwo mogą mieć inne zdanie, więc dlatego głosujcie. A jeżeli nie wiecie na kogo, to zobaczcie skrót występów z pierwszej rundy.

== Skrót występów ==

Natalia : Za chwilę rozpoczniemy drugą rundę z przebojami w języku angielskim. Za nim to zrobimy, najpierw będą reklamy. Do zobaczenia już za chwilę!

== Reklama ==

Natalia : Witamy po przerwie! Pierwsza runda za nami! Teraz rozpoczniemy drugą turę z przebojami w języku angielskim. Jako pierwsza na scenie Julia Kamińska!


Grzegorz : Julia przez 11 tygodni, bardzo się rozwinęła. Już na początku śpiewała nieźle, a teraz śpiewa jeszcze lepiej. Sądzę, że Julia jest taką murowaną faworytką do wygrania.
Lidia : Julia już od dawna umie śpiewać i myślę że powinna wydać swoją własną płytę, na tym poziomie, ponieważ śpiewa fantastycznie i brakuje nam takiej wokalistki na polskim rynku.

 "Halo" Beyoncé

Natalia : Julia Kamińska! Wielkie Brawa! Julio, wyglądasz jak anioł, śpiewasz także jak anioł. Czy jurorzy też Cię tak spostrzegają? Krzysztof.
Krzysztof : Julio, mówi się że aniołowie są tylko w niebie. To nie prawda! Ja widzę, przed sobą anioła, który rozwinął nam skrzydła! Julio, to było zaśpiewane fantastycznie!
Natalia : Lidka, chyba chce nam coś powiedzieć, więc proszę.
Lidia : Tak, mam bardzo ważny komunikat. Jeżeli ktoś uważa że Julia nie umie śpiewać to niech zgłosi się do mnie! Julio, to był po prostu przełom! Ja jestem zachwycona i jestem z ciebie dumna, ze tak świetnie zaśpiewałaś swoją aranżacje. Dziekuję!
Natalia : Julio, ja wiem że miło jest słuchać takich pochwał, ale musimy już przejść do ocen. Krzysztof, poprosimy o twoje punkty.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 6.0
Grzegorz : 6.0
Średnia : 6.0

Natalia : Julio, kolejny komplet szóstek! Bardzo Ci gratuluje ty nasz aniele! Jeżeli i państwu podobał się występ, tak uroczy, wspaniały, znakomity i tak dalej można wymieniać, to wystarczy zagłosować na Julię. Julio, dziękujemy tobie już za twój występ. A teraz kolejne objawienie, czyli Aneta Kręglicka!


Ania : Aneta na samym początku nie była za rewelacyjna, wiele rzeczy jej brakowało. Kiedy już rozpoczął się program, Aneta z odcinka na odcinek radziła sobie co raz lepiej. Teraz Aneta ma w sobie świetny głos, talent i dzwięk kobiecy.
Krzysztof : Aneta to jest taka Chuck Noris, gdzie ją nie wstawisz wszędzie jest najlepsza.Czy to śpiew, czy uroda, czy figura.
Ania : Aneta chyba najbardziej z naszych uczestników potrafi przykuć uwagę widzów, ponieważ ciągle dostaje bardzo dużo głosów.

"Yesterday" The Beatles


Natalia : Aneta Kręglicka! Wielkie Brawa! Aneto, z tego co się dowiedzieliśmy od twojego nauczyciela i innych paru osób, to bardzo czekałaś na ta piosenkę aby ją zaśpiewać.
Aneta : Oj już się wygadali <śmiech> Tak, bardzo czekałam abym mogła ją zaprezentować państwu. Bardzo kocha tą piosenkę i bardzo kocham zespół  The Beatles.
Natalia : A co nasi eksperci? Ania.
Ania : Aneto, wyglądasz świetnie w tym garniturze. To wielkie wyzwanie dla kobiet, chociaż ty jesteś bardzo odważną kobietą, co już wiemy.Jeżeli chodzi o twój zaprezentowany utwór, to nie wiem co mam powiedzieć. Ty bardzo czekałaś na ten występ, a ja muszę go trochę skrytykować.
Natalia : Aniu, to może nie kończ. Nie chcemy tutaj złej atmosfery <śmiech>
Ania : Poczekajcie, powiem co było nie tak. Po pierwsze było trochę fałszów, co przeszkadzało mi w słuchaniu, a po drugie chciałaś tą piosenkę jakoś urozmaicić, a Ci nie wyszło.
Natalia : Ania jest na nie, a jak Grzegorz?
Grzegorz : Ja za bardzo nie wsłuchiwałem się w piosenkę, bo zauroczyła mnie Ania w garniturze.
Natalia : Czyli jest szansa na szóstkę. No dobrze sprawdzmy punkty jurorów.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 3.0
Grzegorz : 6.0
Średnia : 5.3

Natalia : Średnia to 5.3! Punkty ładne oprócz tej trójeczki, ale nie ma co się załamywać. W naszym programie decydują wyłącznie widzowie. Więc zachęcamy wszystkich widzów do głosowania na Anetę! A tobie Aneto już dziękuję, a po przerwie, kolejne świetne występy naszych uczestniczek! Bądźcie z nami, a my wracamy zaraz po przerwie.

== Reklama ==

Natalia : Witamy po przerwie! Klimat angielskich piosenek wciąż trwa. A na naszej scenie już się pojawiła Danuta Stenka!


Grzegorz : Kiedy zobaczyłem Danutę, od razu spodobał mi się jej występ. Wiedziałem, że jest to uczestniczka, która zasługuje na przejście do najlepszej dziesiątki.
Ania : Danuta świetnie śpiewa piosenki wolne i o miłości. Ma bardzo fajną barwę i cieszę się ze może być w tym programie.

"You And I" Céline Dion

Natalia : Danuta Stenka! Wielkie Brawa! Danuto, na filmiku ujrzeliśmy opinię jurorów o twoim udziale w tym programie. Co powiesz o tych opiniach? Zgadzasz się z nimi?
Danuta : Oj te opinie były bardzo miłe i bardzo ważne są dla mnie. Dziękuję!
Natalia : Aniu, czy Danuta była taką Célina.
Ania : Szczerze? To nie! Danuta ma świetny głos i fajną barwę, ale do Céliny to jeszcze kawał drogi. Fajna w tym występie była aranżacja, gorzej poszły Ci wysokie dźwięki, co w tej piosence były ważne.
Natalia : Lidka, a jak tobie podobał się ten występ?
Lidia : A mi się on bardzo podobał. Może to nie był wykon na miarę Céliny, ale na pewno na miarę Danuty!
Natalia : To teraz poprosimy o punkty naszych jurorów.

Krzysztof : 5.5
Lidia : 6.0
Ania : 4.0
Grzegorz : 5.0
Średnia : 5.1

Natalia : Danuto twoja średnia za ten występ to 5.1! Nie jest zle, bo się pojawiła szóstka, ale na pewno głosy się przydadzą. Więc zachęcam wszystkich ulubieńców Danuty, na głosowanie na nią. Tobie Danuto już podziękujemy, a teraz czas na nasza modelkę czyli Davine Reeves!


Krzysztof : Davina Reeves od początku była taką zagadką. Pamiętam jak tu przyszła i zaczęła nam śpiewać. Na początku nie było to tak bardzo przekonujące, ale po jakimś czasie Davina zaczęła śpiewać co raz lepiej i wyszła nam taka gwiazda.
Lidia : Davina obecnie śpiewa bardzo fajnie, ma taki fajny głosik do popu i mam nadzieję, że pójdzie w tym kierunku, bo jest naprawdę bardzo dobra.

"Hot n Cold" Katty Perry

Natalia : Davina Reeves! Wielkie Brawa! Davino, wyglądasz świetnie w tej sukni ślubnej. Czy może zamierzasz brać ślub?
Davina : Nie <śmiech> Bardzo lubię . . . no te, jak to?
Natalia : Śluby?
Davina : Tak <śmiech> Zapomniałam.
Natalia : Ślub to jeden z najpiękniejszych okresów życia. Sprawdzmy co na temat tego występu powie Krzysztof.
Krzysztof : Davino zacznę od tego, że pięknie wyglądasz w tej sukni ślubnej i chyba każdy z mężczyzn chciałby teraz z tobą wsiąść ślub. Co do piosenki, to mi się bardzo podobało. Fajnie, twój głos wyglądał w tej piosence i chyba takie utwory powinnaś nam śpiewać.
Natalia : Davina co nie zaśpiewa to jest fajne, no ale ten występ był naprawdę świetny. Co o występie powie nam Ania?
Ania : Ja tutaj nowego nic nie dodam, bo już Krzysiu powiedział. Dopowiem tylko, że fajnie się ruszasz. Fajnie było na ciebie patrzeć. To chyba twój najlepszy występ z dotychczas zaprezentowanych.
Natalia : Są pochwały! Więc chyba będzie dobrze, lecz z jurorami nigdy nie wiadomo. Raz mówią tak, a robią inaczej, no ale zobaczmy czy ich opinie zgadzają się z ocenami.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 6.0
Grzegorz : 6.0
Średnia : 6.0

Natalia : 6.0! No to naprawdę był świetny występ! Teraz Davina czeka na wasze głosy. jeżeli chcecie, aby Davina dalej nam śpiewała, to po prostu głosujcie. A tobie Davinko dziękujemy za ten występ. Przed nami ostatni występ w wykonaniu Hanny Śleszyńskiej!


Ania : Hania już na castingu wywarła na mnie dobre wrażenie. Wiedziałam, że jest to uczestniczka warta odcinków na żywo.
Lidia : Hanna ma bardzo ciekawy głos i barwę. Bardzo wyróżnia się w naszym programie.

"Like a Prayer" Madonna

Natalia : Hanna Śleszyńska! Wielkie Brawa! Haniu powiedz mi, czy ty byś chciała być taką Madonną?
Hanna : Czy ja bym chciała być taką Madonną <śmiech> Chyba tak, myślę że każda z pań chciałaby choć raz poczuć się jak Madonna i być tak doceniana przez mężczyzn.
Natalia : Lidka, a czy ty chciałabyś być taką Madonną?
Lidia : Jasne <śmiech> Madonna to miłe określenie dla kobiety. A co do występu, to kurde Haniu. Ty to zaśpiewałaś genialnie, po swojemu i jest bardzo fajnie. Nie widać tu kopi Madonny czy kogoś innego i to mi się podoba!
Natalia : Krzysiu, ciebie już nie zapytam czy chciałbyś być Madonną <śmiech>
Krzysztof : Może Madonną to nie ale Elvisem Presleyem, czemu nie. Jeżeli chodzi o występ to był bardzo przyzwoity. Mógłbym go słuchać i słuchać!
Natalia : Opinię już znany, to teraz poznajmy punkty.
Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.0
Grzegorz : 5.5
Średnia : 5.6

Natalia : 5.6! Myślałam że będzie komplet szóstek, no ale nie ma. Nasi jurorzy nie odpuścili i musieli zrobić taki wybryk. Jeżeli państwo się nie zgadzacie z tymi piątkami to głosujcie na Hanię! Haniu tobie już dziękuję. To był ostatni występ, więc zobaczmy jak przedstawia się tabela jurorów.


Natalia : Po dwóch rundach na pierwszym miejscu jest Julia Kamińska ze średnią 12.0. Drugą pozycje zajmuje Hanna Śleszyńska i Davina Reeves, które po dwóch rundach zgromadziły 11.6. Na ostatnim miejscu w tabeli jurorów jest Danuta Stenka, która średnia jej wynosi 10.5. Tak sądzą nasi jurorzy, a jak widzowie?  Zapraszam do głosowania na swojego faworyta. Jeżeli nie są państwo pewni na kogo oddać głos, to może dzisiejszy skrót występów wam pomoże.

 == Skrót występów ==

Natalia : Wszystkie występy za nami! Już za nie całe 5 minut zamykamy linię głosowania. Teraz krótka przerwa, a tuż po niej Ewa Farna wręczy Przebojową Płytę i poznamy wyniki. Bądzcie już za chwile.

== Reklama ==
Natalia : Witamy po przerwie! Mamy już wyniki. A na tą wiadomość czeka dziś Davina Reeves, Danuta Stenka, Hanna Śleszyńska, Julia Kamińska i Aneta Kręglicka!
Natalia : Za nim poznamy najlepsza trójkę i osobę odpadającą, Ewa Farna wręczy Przebojową Płytę. Ewo zapraszamy na scenę. Komu chcesz wręczyć ta płytę?
Ewa : Moje drogie panie! Wszystkie byliście dzisiaj świetne, ale Przebojową Płytę otrzymuje . . . Julia Kamińska!
Natalia : Julia Kamińska! Zdobywczyni po raz kolejny Przybojowej Płyty! Julio gratulację! Ty już jesteś bezpieczna! A my teraz poznajmy wyniki. Na pierwszym miejscu według widzów znajduję się . . . Aneta Kręglicka!!!
Natalia :  Aneta po raz kolejny zachwyciła publiczność! Wielkie Brawa! Drugie miejsce należy dziś do . . . Julii Kamińskiej!!! Która otrzymała dziś Przebojową Płytę.
Natalia : Podium z wielkim uśmiechem może zamknąć . . . Danuta Stenka!!!
Natalia : No i mamy dwie zagrożone panie. A jest to Davina Reeves oraz Hanna Śleszyńska. Już za moment poznamy wynik, który powie nam kogo nie zobaczymy w półfinałowym koncercie.  A więc w kolejnym odcinku nie zobaczymy . . . Daviny Reeves!


Natalia : Davino, bardzo nam jest przykro. Niestety musisz odpaść z programu, ale możesz coś jeszcze powiedzieć na zakończenie twojego udziału w tym programie.
Davina : Ojej, jest mnie strasznie tego szkoda że już odpadam. Tak fajnie się tutaj bawiłam i po programie. Na koniec dziękuję ekipie za wsparcie i yyy otuchy. Dzięki jurorom i prowadzącym. Dziękuję mojemu mężowi, że tak mało czasu poświęcałam ostatnie dni dla niego. Dziękuję mojej ukochanej teściowej. Dziękuję przyjaciołom, widzom za głosy, producentowi za zaproszenie. Boże jakie te rozstania są smutne. Przepraszam, ale dalej nie mogę nic mówić. 
Natalia : Davino,  my tobie również dziękujemy za udział. W nagrodę pocieszenia dostajesz słodki kuferek firmy "Wedla" oraz trzydniowy wyjazd do hotelu z basenem i spa. Mamy nadzieję, że skorzystasz z tego wyjazdu. Na dziś to już koniec. Już za tydzień na tej scenie o nagrodę główną powalczy tylko cztery uczestniczki i za tydzień również kogoś pożegnamy. Do zobaczenia! Papa

Wyniki Głosowania :

4 komentarze:

  1. Super, że wróciłeś. Bardzo fajny odcinek, wiele utworów przypadło mi do gustu. Poziom był dośc wysoki, ale Ania troche zaniżała oceny i dobrze, bo jak same 6, to troche nudno, a tak pojawiają się też 3 i 4. Miałem nadzieję, że wyleci Julia, ale cóż - odpadła Davina, szkoda troszkę. Mam nadzieję, że teraz pożegnamy Julię, bo jej nie lubię za bardzo. Czekam na kolejny odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę że wróciłeś do pisania, odcinek po tej przerwie świetnie Ci wyszedł :) Dużo rewelacyjnych piosenek, te najlepsze to "Yesterday" oraz "Like a prayer" ;) Moje faworytki dość dobrze poradziły sobie z wyzwaniami, jednak w ogólnej klasyfikacji są w środku tabeli. Cieszę się bardzo, że Anecie udało się wygrać odcinek, no nie mogło być lepiej. Niestety, druga moja największa faworytka odpadła.. Uważam że Davina zasłużyła na kolejny odcinek no ale trudno :( Obyśmy następnym razem pożegnali Hannę, którą najmniej lubię z całego składu. Czekam niecierpliwie na kolejny odcinek :) [Dancing 4You 10/ Fashion Queen 3]

    OdpowiedzUsuń
  3. Powrót kolejnego programu, mi to pasuje! Trzeba było sobie przypomnieć uczestników, na tym etapie prawie wszyscy to moi faworyci. Gościa specjalnego jakoś sobie nie przypominam, piosenki również. Ale za to repertuar dla gwiazd wspaniały. Najlepsze utwory to zdecydowanie 'Granda' Moniki Brodki. Poziom niesamowicie wysoki, nikt nie spadł poniżej średniej 5.0, więc można powiedzieć, że każdy uczestnik zasługuje na finał. No ale wiadomo, że to nie jest możliwe. Jest mi strasznie szkoda Daviny, zaraz po Hani to jest moja największa faworytka. A raczej już była... No cóż, trzeba było bardziej przyłożyć się w głosowanie. Czekam na następny odcinek [TVOP-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny powrót, fajny również odcinek! Poziom jest bardzo wysoki i widać to w ocenach, bo nikt nie spada poniżej 5.0! Czasem zdarzają się jeszcze jakieś wpadki, ale na ogól wszystkie panie są rewelacyjne. Piosenki super dobrane, przede wszystkim te angielskie, a najbardziej podobała mi się "Yesterday". Co prawda bałem się wyników, ale niepotrzebnie, bo wszyscy przesz;i bezpiecznie - chodzi mi o faworytki, a Davina odpadła! Teraz każdego będzie mi szkoda... Czekam na kolejny odcinek programu!

    OdpowiedzUsuń