niedziela, 13 października 2013

7 ODCINEK : LIVE

Lektor : Tydzień temu na tej scenie. Nasi uczestnicy wystąpili po raz pierwszy na żywo. Najwięcej głosów otrzymała Renata Pałys, która wykonała piosenkę "Rozbitkowie". Najsłabsza na scenie okazała się Marta Krupa i to ona odpadła jako pierwsza z programu. Kto dziś zaskoczy widzów? A kto podzieli los Marty? Tego zobaczycie w naszym programie!

>> Czołówka <<


James Arthur 

Lektor : Przed państwem Natalia Jakuła!

Natalia : Witam państwa! Na naszej scenie przed chwilą wystąpił James Arthur z nowym singlem "You're Nobody 'Til Somebody Loves You". Wielkie brawa! Nasz program to co tydzień wielkie emocje. Tydzień temu o zwycięstwo pożegnała się Marta Krupa. Kto dziś odpadnie? A kto zostanie dalej? To zależy tylko od państwa. Mogą mieć państwo problemy z wyborem najlepszego występu, ale my o to zadbaliśmy aby wam pomóc :) Pomagać będą naszym widzom nasi jurorzy. A oto i oni Krzysztof Skiba, Lidia Kopania, Ania Rusowicz i Grzegorz Markowski! Naszych jurorów już poznaliśmy, więc zobaczmy kto dla nas dzisiaj wystąpi.

Lektor : A dzisiaj na scenie zobaczymy Anetę Kręglicką, Artura Barcisia, Davine Reeves, Danutę Stenkę, Hannę Śleszyńską, Halszke Lehman, Marcina Korcza, Julię Kamińską i Renate Pałys. Kto okaże się najlepszy, a kto dziś opuści program? To zależy tylko od naszych widzów.

Natalia : Dzisiejszym tematem odcinka są piosenki z listy przebojów Radia ZET. To specjalnie dla państwa wybraliśmy najlepsze piosnki z tej listy. Co do dzisiejszego nauczyciela, to w tym tygodniu nasze gwiazdy były pod okiem . . . Katarzyny Nosowskiej! Kasiu witamy Ciebie. Jak Ci się trenowało nasze gwiazdy?
Katarzyna: Witam wszystkich Państwa bardzo serdecznie! Mam nadzieję, że dzisiaj spodobają się państwu występy, ponieważ świetnie im szło na próbach. A co do pytania to miło mi się z nimi pracowało i śpiewało.
Natalia : Kasiu masz dzisiaj bardzo trudne zadanie. Będziesz musiała przyznać komuś Przebojową Płytę. Przebojowa Płyta zwalnia uczestnika z odpadki. Czy wiesz już komu ją wręczysz?
Katarzyna : Te pytanie zostawiam pod znakiem zapytania, bo jeszcze nie mam pojęcia.
Natalia : Kasiu zapraszamy Cię na widownię, a my powitajmy pierwszego uczestnika. A jest to aktorka, która śpiewa lepiej niż nie jedna gwiazda. Przed państwem Danuta Stenka.


Danuta : W szóstym odcinku uważam, że dobrze mi poszło, ponieważ zdobyłam średnią 4.3 oraz przeszłam dalej.
Danuta : Zamknę oczy by czuć, lekkość życia bez słów :) Po raz pierwszy słyszę tą piosenkę w radiu, ale jest fajna.
Katarzyna : Danuta w odcinku na żywo da z siebie wszystko. Na pewno będą przy jej występie emocje.


Natalia : Danuta Stenka! Wielkie Brawa! Danuto, jak się czujesz?
Danuta : Czuję się, dobrze, ale trochę się denerwuję.
Natalia : Nie ma czym się denerwować. Spytajmy Kasię, jak jej podobał się występ.
Katarzyna : Oj to było okropne! Fałsze, fałsze i błędy oraz to bylo takie byle jakie. Nie podobało mi się! Zero! Żartuję <śmiech>
Danuta : Oj Kasiu!
Katarzyna : Tak na prawdę, Danuta wyszła znakomicie. I na pewno będzie dobrze u jurorów :)
Natalia : Czy tak będzie. Zobaczmy. Krzysiek.
Krzysztof : Mam też tak skrytykować w formie żartu czy przejść do prawdziwej opinii?
Natalia : Poprosimy może już o normalna opinię, aby nie stresować Danuty.
Krzysztof : No dobrze. Danuto, zaśpiewałaś bardzo fajnie. Piosenka ma w ty tule "lekkość życia bez słów" i ty właśnie tak ją lekko zaśpiewałaś. Mi sie to bardzo podobało.
Natalia : Opinie jak na razie dobre. A co powie nam Lidia?
Lidia : To ze Danuta śpiewa dobrze to już od dawna wiem, ale żeby tak fajnie śpiewać? Danuto było świetnie.
Natalia : To poprosimy może o punkty.

Krzysztof : 5.5
Lidia : 6.0
Ania : 3.0
Grzegorz : 4.5
Średnia : 4.7

Natalia : Danuto, twoja średnia to 4.7. Myślę, że jest dobrze. Teraz apel do widzów. Jeżeli chcą państwo Danutę widzieć dalej w programię to głosujcie na Danutę. Danuto dziękuję tobie, zaparszam do pokoju gwiazd. Teraz króciótka przerwa, a tuż po niej kolejni nasi artyści. Wracamy za momencik.

== Reklama ==

Natalia : Witamy po przerwie. Teraz czas na naszą Davinę. Przed państwem Davina Reeves!


Davina : W pierwszym odcinku tfuu w szóstym? Co mówisz? <śmiech>
Davina : Znam te piosenke. Fajna jest.
Katarzyna : Davina ma świetny humor i ma świetną energię w sobie, co jest plusem do tego występu. Czuję, że Davina w siódmym odcinku będzie grozną rywalką dla innych uczestników.

"Burn" Ellie Goulding

Natalia : Davina Reeves! Wielkie Brawa! Davino, świetnie wyglądasz. Publiczności się twój występ bardzo podobał. Czy się tego spodziewałaś?
Davina : Nie, jestem w szok. Dziękuję.
Natalia : Kasiu, a czy tobie także podobał sie ten występ tak mocno jak publiczności?
Katarzyna : No pewnie! Nawet chyba lepiej! Davinko wyszłaś po prostu genialnie.
Natalia : To zobaczmy opinię naszych krytyków. Ania.
Ania : Davino, wiem że ciebie się czepiam prawie co każdy występ, ale dzisiejszy występ był po prostu najlepszy z twoich dotychczas występów. Było tyle energii w twoim występie, że po prostu brak słów do opisania.
Natalia : Grzegorz, może nam jeszcze skomentuje.
Grzegorz : Davino występ był fantastyczny. Fajna energia, fajna moc i fajny głos. 
Natalia : Po prostu powiedzmy, że wszystko było fajne. A teraz poprosimy o punkty.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.0
Grzegorz : 6.0
Średnia : 5.8

Natalia : 5.8. No brawo! Bardzo ładna średnia. Gdyby nie ta piąteczka było by 6.0. Ale nie jest zle. Ja zachęcam widzów do głosowania na Davinę. A tobie Davino już dziękuję. A teraz czas na męski głos, czyli na naszej scenie Marcin Korcz!

 
Marcin : Trzecie miejsce w szóstym odcinku? Jest to szok, bo się nie spodziewałem. Myślałem, ze odpadnę, a tu takie zaskoczenie. Dzięki.
Marcin : Na próbie z Kasią fajnie mi idzie. Kasia trening traktuje jako ze mną lekcję i jako zabawę.
Katarzyna : Marcin jest ciekawym uczestnikiem. Ma ciekawą barwę głosu i ma ciekawą osobowość, co jest ważna w życiu artysty.
Marcin : No to już wiem! <śmiech>
Natalia : Marcin Korcz! Wielkie Brawa! Marcinie, po raz kolejny zachwyciłeś naszą publiczność. Jak ty się z nimi tak dogadujesz?
Marcin : Sam nie wiem :) Na co dzień jestem szaloną osobą i nie chce się na scenie zmieniać w kogoś innego. I dlatego, ja na scenie szaleje i widzowie na publiczności.
Natalia : Kasiu, czy Marcin sprawdzil się w tej piosence?
Katarzyna : Tak. Poradził se lepiej niż się spodziewałam. Marcinie brawo!
Natalia : Grzegorzu, czy będzie dzisiaj szóstka dla Marcina?
Grzegorz : Tego nie wiem, ale muszę się zastanowić. Co do występu to po raz kolejny zachwycasz publiczność. Nie wiem jak ty to robisz, ale jak ja wchodzę na scenę, to ja nie mam takich okrzyków jak ty, a jestem na scenie dłuzej niz ty <śmiech>
Marcin : Oj trochę się z tym nie zgodzę. Pan, Panie Grzegorzu ma więcej fanów.
Grzegorz : Dziękuję Ci.
Natalia : Lidka, a Ci też się podobało jak fankom Marcina?
Lidka : No mi ma się nie podobać? No jasne, że to było świetne! Tyle energii i taka świetne publiczność, że nie dać dzisiaj sześć to grzech.
Natalia : Oj to czekamy na cztery szósteczki. Proszę o punktację.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.0
Grzegorz : 6.0
Średnia : 5.8

Natalia : I po raz kolejny 5.8! No brawo! Widać, że nasi uczestnicy są dzisiaj w dobrej formie. Ja w imieniu swoim, Marcina i fanek zachęcam do głosowania na Marcina. A tobie Marcinie, dziękuję za występ. A teraz czas na występ uczestniczki, która tydzień temu dostała od państwa najwięcej głosów! Przed państwem Renata Pałys!


"Natalia : A pierwsze miejsce według waszych głosów zajmuje . . .  Renata Pałys!"
 Renata : Byłam po prostu w wielkim szoku. Jak taka osoba jak ja nie umiejąca śpiewać mogła wygrać ten odcinek. Do dziś nie mogę w to uwierzyć. Dziękuję państwu za te głosy.
Katarzyna : Renato dobrze, ale spróbuj teraz bardziej to lepiej tonacyjnie zaśpiewać.
Renata : Lekcje z Panią Kasią, bardzo dużo mi dały. Wiele się dowiedziałam i na pewno skorzystam z tych rad, które Pani Kasia mi daje.
Katarzyna : Renata, świetnie wychodzi na treningach, więc wierze, że sobie poradzi w siódmym odcinku i znowu wygra.

"Dzwięki nocy" Ania Wyszkoni

Natalia : Renata Pałys! Wielkie Brawa! Danuto, słyszałam że miałaś problem z wyborem utworu?
Renata : Tak to prawda. Na liście przebojów Radia Zet są bardzo fajne piosenki, lecz do mnie nie za bardzo pasujące. Wole utworki wolniejsze z większym przekazaniem. Taka jest właśnie ta piosenka.
Natalia : Zobaczmy jak twoja nauczycielka podsumuje twój występ.
Katarzyna : Renatko, no wyszłaś świetnie. Pięknie wykonałaś tą piosenkę, myślę ze dałaś niezłego kopa widzom!
Natalia : Ania, a ty też tak uważasz, że Renata dała Ci wielkiego kopa?
Ania : Chcesz się bić? Tak? <śmiech> Żarty, żartami co do występu to nawet mi się podobało, lecz tą piosnkę można lepiej zinterpretować. 
Natalia : To teraz może Krzysztof.
Krzysztof : Ze mną też chcesz się bić? Renato, mi się twój występ bardzo podobał. Może jeszcze nie będzie szóstki, ale sądzę, że ten występ był lepszy od występu w poprzednim odcinku.
Natalia : To teraz zobaczmy punkty za ten występ.

Krzysztof : 5.0
Lidia : 5.5
Ania : 4.0
Grzegorz : 4.0
Średnia : 4.6

Natalia : 4.6. Średnia nie jest słaba, ale na razie chyba najniższa z dotychczas uczestników. Ale nie ma co się przejmować, bo to przecież państwo wybierają. Ja zachęcam do głosowania na Danutę. Tobie już dziękuję, zapraszam do pokoju gwiazd na odpoczynek. A kolejną gwiazdą która teraz wystąpi to uczestniczka, która w ostatnim odcinku dostała "Przebojową Płytę" przez Jacka Cygana. Przed państwem Julia Kamińska!


 Julia : Zdobycie Przebojowej Płyty to było dla mnie wielkie wyróżnienie. Cieszę, się że Jacek mi ją wręczył, ponieważ uważam to za sukces. Dostać taką Płytę dostałam większą motywację do pracy.
  Julia : Kasia, jest fajną nauczycielką i fajnie nam przekazuje wiedzę o śpiewaniu.
Katarzyna : Julia jest świetną dziewczyną o genialnym głosie. Na polskim rynku brakuje nam takiej dziewczyny.


Natalia : Julia Kamińska! Wielkie Brawa! Julio twój występ był bardzo porywający. Skąd taka energia, moc na tą piosenkę?
Julia : Sama nie wiem. W poprzednich odcinkach miałam piosenki nie co spokojniejsze, tym razem piosenka jest mocniejsza, a energię pożyczyłam od Kasi.
Natalia : Kasiu czy to prawda, ze pożyczyłaś energię dla Julii.
Katarzyna : Nic nie wiem o pożyczeniu <śmiech>  Julia nie musi ode mnie pożyczać energii, bo ma swoją i o wiele lepszą od mojej.
Natalia : A co na twój temat powie Lidka?
Lidia : Julio, mi się ten występ bardzo podobał. Był bardzo fajny i energiczny. Miło ciebie było słuchać w takiej wersji.
Natalia : Ania, a jak ty ocenisz ten występ?
Ania : To już punkty dajemy?
Natalia : Nie. Proszę Cię o komentarz.
Ania : A więc powiem krótko. Julio masz ciekawy głos i jesteś świetną, utalentowaną dziewczyną. Chce twoje dalsze występy.
Natalia : No to teraz poprosimy o te punkty.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.5
Grzegorz : 5.0
Średnia : 5.6

Natalia : 5.6! Kolejny raz zaśpiewałaś fantastycznie. Ja zachęcam widzów do głosowania, na Julię, a ciebie Julio zapraszam do uczestników, którzy są w pokoju gwiazd. Teraz cztero lub pięcio minutowa przerwa, a tuż po niej kolejni uczestnicy wykonają swoje przeboje z listy Radia Zet. Wracamy po przerwie.

== Reklama ==

Natalia : Witamy po przerwie! Na naszej scenie teraz nie zwykły uczestnik. "W" jak świetny wokalista, "G" jak znakomity głos czyli Artur Barciś!



Artur : W poprzednim odcinku poszło mi dobrze. Dostałem duże owację od widzów, jurorów i mojej żony.
Beata : Ja wraz z córką byliśmy dumni z Artura, ponieważ bardzo fajnie zaśpiewał i dostał dobre oceny od jurorów.
Artur : Piosenkę w tym odcinku dostałem fajną i mam nadzieję, że również dobrze mi pójdzie w tym odcinku.
Katarzyna : Andrzej, śpiewa fantastycznie i oddaje piosence dusze, co bardzo się liczy w wykonaniu artysty.

"Nie mam nic" Rafał Brzozowski

Natalia : Artur Barciś! Wielkie Brawa! Arturze, świetnie wyglądasz, skąd taki pomysł na zieloną marynarkę?
Artur : To jest sprawa naszych stylistek, to one nas tak pięknie ubierają.
Natalia : To teraz spytajmy się twojej nauczycieli, jak podobał jej się twój występ.
Katarzyna : Arturze co ja powiem? Był naj, naj, naj :) Mi się on bardzo podobał, a co marynarki to jest świetna.
Natalia : Arturze wszystkim podoba się twoja marynarka. Teraz zapytajmy Grzegorza, jak podobał mu się twój występ?
Grzegorz :  Marynarka super, a występ był także fajny, lecz uważam ze to twoja chyba najsłabsza odsłona z dotychczas. Wiem, że publiczność już na mnie buczy, ale takie jest moje zdanie.
Natalia : Krzysiu, a jakie jest twoje zdanie na temat tego występu?
Krzysztof : Marynarka super, spodnie super, buty super, ruch super, występ super, głos super, no po prostu super. 
Natalia : W takim razie liczymy na super punkty.

Krzysztof : 5.5
Lidia : 5.0
Ania : 4.0
Grzegorz : 3.5
Średnia : 4.5


Natalia : Arturze twoja średnia to 4.5. Średnia nie jest słaba, bo w końcu są 4 i 5, ale oczywiście zachęcam widzów do głosowania na Artura. Arturze dziękuję już tobie. A teraz czas na Anetę Kręglicką.


Aneta : Kiedy usłyszałam swoje nazwisko w najlepszej trójce to po prostu nie mogłam w to uwierzyć. Myślałam, przez chwile że to sen.
Aneta w samochodzie z włączonym radiem ZET
Aneta : And we'll never be royals (royals)! Aaaaa! Świetny utwór! Właśnie ten utwór zaśpiewam w programie, a teraz jadę na trening z Kasią.
 Katarzyna : Aneta, ma ciekawą barwę głosu. Myślę, że w tym programie Aneta może pokazać swoją kobiecoś i swoją siłę w głosie.

"Royals" Lorde

Natalia : Aneta Kręglicka! Wielkie brawa! Aneto, często śpiewasz w samochodzie?
Aneta : Hehe czasami jak mam dobry humor to lubię se trochę ponucić pod nosem :) Teraz, dzięki temu programowi coraz częściej śpiewam. 
Natalia : Kasiu, który występ Ci się lepiej podobał? Występ z samochodu, z próby czy ten dzisiejszy?
Katarzyna : Wiadomo, że ten dzisiejszy. Był znakomity i doskonale zaśpiewany. 
Natalia : Krzysiu, a tobie ten występ podobał się tak jak Kasi?
Krzysztof : Jasne! Występ bardzo mi się podobał, był dobrze zaśpiewany, jedynie niektóre dzwięki Ci zle wychodziły, ale tak to nie było zle.
Natalia : Lidka, a jak ty skomentujesz ten występ?
Lidia : Aneto, występ był fajny. Fajny masz głos i barwę, ale z tymi dźwiękami to się zgodzę z Krzysiem. Musisz jeszcze trochę popracować nad tymi wyższymi dźwiękami.
Natalia : Aneta, na pewno popracuje. a teraz poprosimy o punkty.

Krzysztof : 5.5
Lidia : 5.5
Ania : 3.5
Grzegorz : 4.0
Średnia : 4.6

Natalia : 4.6! Ja osobiście się nie zgodzę z jurorami. Według mnie występ był na szóstkę. Jeżeli państwo chcą dalej zobaczyć Anetę w programie to głosujcie. Aneto, dziękuję już tobie. A na swój występ już czeka Hanna Śleszyńska!


Hanna : Jurorzy mnie zaszokowali. Ledwo co przeszłam do tych odcinków na żywo, a dostałam 5.7. Aż trudno jest mi w to uwierzyć. Mam nadzieję, ze Piotra nie zawiodłam i w tym odcinku znowu pójdzie mi tak dobrze.
Hanna : Lekcje z Kasia dużo mi dały. Kasia bardzo mnie zmotywowała do pracy, bo przedtem nie za bardzo polubiłam tą piosenkę.

"Hunter" Sandra van Nieuwland

Natalia : Hanna Śleszyńska! Wielkie Brawa! Haniu, jak wiem to nie za bardzo polubiłaś tą piosenkę. Dlaczego? 
Hanna : Tak nie przepadam za tą piosenką i chciałam nawet ją zmienić, ponieważ jest trudna. Łatwo się na niej przewalić.
Natalia : Kasiu, czy faktycznie Hania słabo radziła z tą piosenką?
Katarzyna : Według mnie Hania nisko ocenia swoje umięjętności. Uważam, że w tej piosence wyszła świetnie.
Natalia : Ja też tak uważam, a co ty sądzisz o tym Grzegorz?
Grzegorz : Ja tej piosenki nie znam, więc ciężko jest mi o niej coś powiedzieć. Powiem coś o twoim występie. Uważam, że zaśpiewałaś nawet fajnie, lecz były w niektórych momentach lekkie nieczystości.
Natalia : Ania, może ty bardziej wesprzesz Hanię.
Anna : Haniu, ja uważam że Ci ten występ nie za bardzo wyszedł. Było wiele nieczystości i fałszów. Na dodatek głos był przerywany w tych dłuższych dzwiękach.
Natalia : Oj Haniu nie martw się. Jeszcze jest siła w punktach u Lidii i Krzyśka. Krzysiu proszę Cię o te lepsze punkty.

Krzysztof : 4.5
Lidia : 5.0
Ania : 3.0
Grzegorz : 3.5
Średnia : 4.0

Natalia : 4.0! Nie wiem skąd te trójki tam się znalazły. Mam nadzieję, że widzowie mają inne zdanie i mimo tych trójek widzowie będą glosować na ciebie. Głosujcie na Hanię! A tobie już dziękuję. A na naszej scenie czas na ostatnią uczestniczkę, a jest to Halszka Lehman!


Halszka : W siódmym odcinku zaśpiewam piosenkę Katy Perry. Piosenka sama w sobie jets bardzo fajna, lecz wymaga trochę pracy.
Halszka : 'Cause I am a champion and you’re gonna hear me r-o-o-o-o-o-o-o-o-o-oar! Dobrze wyszło?
Katarzyna : Nawet dobrze, ale daj więcej energii.
Halszka : . . . champion and you’re gonna hear me r-o-o-o-o-o-o-o-o-o-oar
Katarzyna : Halszka ma doskonały głos do tej piosenki. Jej barwa jest typowo nastawiona na pop. Myśle, że w tym odcinku może nam wiele pokazać.

"Roar" Katy Perry

Natalia : Halszka Lehman! Wielkie Brawa! Halszko, jak się czujesz po występie?
Halszka : Trochę się stresuje, bo jeszcze punkty i wyniki. Ale może dobrze mi poszło.
Natalia : Halszko poszło Ci rewelacyjnie. Myślę, ze Kasia się ze mną zgodzi. Prawda Kasiu?
Katarzyna : Prawda. Halszka wyszła znakomicie i się nie myliłam, ze nam wiele pokaże. Halszko było świetnie!
Natalia : Krzysiu, czy to był dobry występ?
Krzysztof : Tak, Halszka dała czadu i to było widać i słychać. Halszko mi się twój występ podobał. 
Natalia : Aniu, czy tobie też się podobało?
Anna : Tak, występ był dobry. Fajnie zaśpiewane to było, fajna barwa, jedynie może ten stres Cię trochę wystraszył, bo tak to było ekstra.
Natalia : To poprosimy o punkty.

Krzysztof : 6.0
Lidia : 6.0
Ania : 5.0
Grzegorz : 5.5
Średnia : 5.6

Natalia : Twoja średnia to 5.6. Jest bardzo dobrze. jeżeli państwu podobał się ten występ to głosujcie na Halszkę. Halszko dziękuję, już tobie. To już wszystkie występy, więc w takim razie zobaczmy jak nasi jurorzy ocenili dzisiejsze gwiazdy.


Natalia : Na pierwszym miejscu z średnią 5.8 jest Davina Reeves i Marcin Korcz! Ostatnie zaś miejsce z średnia 4.0 zajmuje Hanna Śleszyńska. To jest wybór tylko jurorów. Widzowie mogą mieć inne zdanie, więc głosujcie. A jeżeli zastanawiacie się na kogo zagłosować to może ten szybki skrót występów wam coś pomoże.
== Skrót występów ==
Natalia : Wszystkie występy za nami! Już za nie całe 5 minut zamykamy linię głosowania. Teraz krótka przerwa, a tuż po niej Katarzyna Nosowska wręczy Przebojową Płytę i poznamy wyniki. Bądzcie już za chwile.
== Reklama ==

Natalia : Witamy po przerwie! Mamy już wyniki. A na tą wiadomość czeka dziś Danuta Stenka, Davina Reeves, Marcin Korcz, Renata Pałys, Julia Kamińska, Artur Barciś, Aneta Kręglicka, Hanna Śleszyńska i Halszka Lehman. 
Natalia : Za nim poznamy najlepsza trójkę i osobę odpadającą, Kasia Nosowska wręczy Przebojową Płytę. Kasiu zapraszamy na scenę. Komu chcesz wręczyć ta płytę?
Katarzyna : Zanim ją wręczę, to chcę wam podziękować za te miłe treningi. Mam nadzieję, że ten program docenicie i że wasze głosy będzie można słuchać w radiu i w telewizji. Co do Przebojowej Płyty to kierowałam się moim wyborem, wyborem jurorów i publiczności. Tą Płytę wręczam . . . Marcinowi!
Natalia : Marcin Korcz! Zdobywca Przebojowej Płyty! Marcinie, gratulację! A my teraz poznajmy wyniki.
Natalia : Najwięcej państwa głosów zdobyła . . . Renata Pałys!
Natalia : Nie wiele mniej głosów zdobył . . . Artur Barciś!
Natalia : Trzecie miejsce w siódmym odcinku zdobywa . . . Aneta Kręglicka!
Natalia : Te osoby zdobyły dzisiaj najwięcej państwa głosów. Kolejne osoby będę ujawniała w kolejności losowej. A w kolejnym odcinku zobaczymy . . . Julię Kamińską!
Natalia : Dalej śpiewać w naszym programie będzie . . . Danuta Stenka!
Natalia : Do kolejnego odcinka przechodzi także . . . Hanna Śleszyńska!
Natalia : No i mamy dwie zagrożone Panie. A jest to Davina Reeves i Halszka Lehman. Jedna z tych pań otrzymała najmniej państwa głosów. W kolejnym odcinku nie zobaczymy ...Halszki Lehman!


Natalia : Halszko, taki był werdykt widzów. Co ty powiesz na koniec programu?
Halszka : No cóż, stało się co miało stać. Szkoda z jednej strony, że odpadam z tego programu bo fajnie się tutaj bawiłam i fajnie było się trochę podenerwować, ale z drugiej strony zaszłam i tak bardzo wysoko, bo byłam wśród najlepszej dziesiątki. Teraz czas na podziękowania. Dziękuje widzom, za oddane na mnie głosy, dziękuję jurorom za wsparcie i komentarze do moich występów, dziękuję dla Kasi Nosowskiej, która mnie wspierała w pracy, dziękuję także producentowi za zaproszenie i moim kolegom, koleżankom czy rywalom za rywalizacje i za świetną zabawę. 
Natalia : Halszko my tobie również dziękujemy za udział. W nagrodę pocieszenia dostajesz słodki kuferek firmy "Wedla" oraz trzydniowy wyjazd do hotelu z basenem i spa. Mamy nadzieję, że skorzystasz z tego wyjazdu. Na dziś to już koniec. Już za tydzień na tej scenie o nagrodę główną powalczy osiem osób i za tydzień również kogoś pożegnamy. Do zobaczenia! Papa!

Wyniki Głosowania :

6 komentarzy:

  1. Bardzo dobry odcinek, dzisiaj wiele utworów przypadło mi do gusty, Poziom przyznam, że wysoki, oceny nie spadają poniżej trójki i oby tak dalej było! Moi faworyci zajmują miejsca od dołu, ale za to w głosach cała trójka na podium, więc jest super. Haliszka fajnie śpiewała, ale no mi się wydaje, że jest najmniej popularna wśród gwiazd i dlatego odpadła. Przypuszczam, że następną do odpadki może być Davina, która również radzi sobie dobrze. Haliszki mi nie szkoda mimo wszystko. Czekam na kolejny odcinek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, no działo się i działo dziś. Przede wszystkim na wyróżnienie zasługuje muzyka w tym odcinka, bo nie było słabszego utwory. A "You Can't Stop The Beat" po prostu kocham <3. Gość specjalny cudowny, uwielbiam James'a. Dziś poziom naszych uczestników wydaje mi się, że wzrósł. Jedna z moich mocnych faworytek, czyli Julia nawet na podium się znalazła od jury, ale w ogólnej klasyfikacji już tak bardzo mi się nie podobało. Myślałem, że głosowałem wystarczająco, a jednak dupa wyszła. Halszki jest mi szkoda trochę, bo ją nawet lubiłem, ale takie już zasady. Czekam na kolejny odcinek. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcinek zdecydowanie jeden z najlepszych. Starasz się i to widać na pierwszy rzut oka. Już nie ma tylu błędów, buźki zniknęły (przynajmniej w części). Odcinek bardzo dobry, muzyka jeszcze lepsza, szczerze powiedziawszy nie umiem wybrać tej najlepszej. Moim faworytom poszło tak sobie, nie mogę uwierzyć, że Hania dzisiaj ostatnia w tabeli jurorów, jak tydzień temu była pierwsza. Ale na szczęście uratowali ją widzowie. Ogólnie to podium bardzo dobre, prawie sami faworyci :) Halszki mi nie szkoda, nie wiem nawet kto to. Czekam na następny odcinek [The Voice-Mistrzowska Edycja]

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no świetny odcinek i bardzo dobre piosenki równa się duży sukces. Idol Stars to Twój najlepszy program, bardzo się ciesze, że go realizujesz. Davina najlepsza według jury, bardzo się cieszę :) Dobrze, że Marcin Korcz dostał Przebojową Płytę, należała mu się. Gość specjalny brawurowy i wspaniały, uwielbiam go :) Wyniki nawet dobre, ale musze się trochę bardziej wziąć za głosowanie. Trochę szkoda mi Halszki, śpiewała świetnie, no ale tak wyszło, ktoś musi odpaść. Czekam na kolejny odcinek, mam nadzieję, że też będzie "celujący" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny odcinek, emocje były przy wynikach ogromne, aż się stresowałam. Ale od początku. Fajny gość specjalny, bardzo dobry repertuar w tym odcinku, jednak najlepszą piosenkę miała Hanna, uwielbiam "Hunter" <3 Poziom widać że wzrósł, właściwie to wszyscy świetnie zaśpiewali, ogromnie mnie cieszy pierwsze miejsce Daviny. Wyniki podobają mi się, cieszę się że Renatka na pierwszym miejscu, a Aneta na trzecim. Nie wiem tylko co na podium robi Artur. Halszki w ogóle nie jest mi szkoda, bo nawet za dobrze jej nie znam, ulga że odpadła ona a nie Davina. Ogółem cudowny odcinek i oby jeszcze więcej takich. Czekam na kolejny, będę głosowała :) [Dancing 4You 10]

    OdpowiedzUsuń