poniedziałek, 1 lipca 2013

Natalia Jakuła prowadzacą Idol Stars!


Pierwszy casting już w środę, a my już znamy prowadzącą. Pierwszą edycje poprowadzi prezenterka i modelka Natalia Jakuła. Natalia powiedziała nam, że już na początku czerwca do niej dzwoniono w tej sprawie i nie była pewna, ale po krótkim czasie zgodziła się wystąpić. Prezenterka mówi, że się trochę denerwuje, ale wierzy ze se poradzi.

- Niby prowadziłam już programy, ale jakoś się denerwuje. Wcześniejsze programy nie były na żywo, a teraz program będzie na żywo i będzie mnie oglądało miliony widzów.

Jak myślicie Natalia poradzi sobie jako prowadząca? Kto oprócz niej znajdzie się w ekipie programu? Zapraszamy do śledzenia naszego blogu.

4 komentarze:

  1. WSPANIAŁA WIADOMOŚĆ! UWIELBIAM NATALIĘ! <3 [Let's Dance 7]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem zbytnio zadowolony, ale nawet ja lubię ;) Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zadowolony z wyboru [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ją lubię, na pewno sprawdzi się w roli prowadzącej :) [Dancing 4You 9]

    OdpowiedzUsuń