wtorek, 2 lipca 2013

Nasi uczestnicy już w Gdańsku!


Pierwszy casting ruszy już w środę, a nasi uczestnicy już dziś przyjechali do Gdańska, aby bliżej poznać te miasto i zwiedzić zabytki. Postanowiliśmy zapytać tych uczestników jak idą przygotowania do castingu i jak podoba im się Gdańsk.

Natalia : ? jak podoba Ci się Gdańsk?
? (Nieznana) : Gdańsk jest bardzo pięknym miastem i bardzo często tu przyjeżdzam, bo mieszkam nie daleko Gdańska :)
Natalia : A jak idą przygotowania do castingu?
? (Nieznana) : Piosenkę już wykułam, wiem co jak ma być, ale trochę się denerwuje. Mimo, że na pokazach mody wiele osób mnie obserwuje to i tak mam stres bo to nie to samo :)

Natalia : ? jak jest w Gdańsku?
? (Nieznana) : Oj pogoda jest ciepła, wielkie słońce nad nami, no tylko się opalać i popijać drinki z palemkami :) A co do miasta, to miasto jest bardzo piękne, jest wiele turystów, a rynek jest po prostu boski :)
Natalia : A jak idą przygotowania do jutrzejszego castingu?
? (Nieznana) : Na razie próbuje o tym nie myśleć, bo jestem w Gdańsku i chce odpoczywać, ale mam nadzieję, że jutro wszystko pójdzie dobrze.

Natalia : ? podoba Ci się Gdańsk?
? (Nieznana) : Jasne, ze mi się podoba. Nie urodziłam się w tym mieście, ale do Gdańska mam wielki sentyment. Chyba dla tego lubię te miasto, że kojarzy mi się z wakacjami.
Natalia : A jak idą przygotowania do castingu?
? (Nieznana) : Oj bardzo się boję tego castingu :) Dziś mamy spotkanie z producentem i wszystko się dowiemy :)

Natalia : ? jak podoba Ci się Gdańsk?
? (Nieznany) : Tak :) Gdańsk jest jednym z moich najlepszych miejscowości :) Mimo, że się tu nie urodziłem i się nie wychowałem tu, to bardzo często przyjeżdżałem do Gdańska.
Natalia : A jak idą przygotowania do castingu?
? (Nieznany) : Tekst piosenki znam, ale boje się że jutro go za pomnę :P W rytm wchodzę :) Więc myślę, że jak na casting jest dobrze. Ale czy wejdę dalej czy nie to już zależy od jurorów.

Natalia : ? jak podoba Ci się Gdańsk?
? (Nieznana) : Gdańsk mi się podoba :) Tu się urodziłam i tu się wychowałam, tak można powiedzieć :) W Gdańsku lubię to, że jest o każdej porze dnia i nocy żywy, lubię też w Gdańsku starówkę, jest wiele fajnych sklepów i jest duży dostęp do można :) I blisko do Sopotu i Gdyni :)
Natalia : A jak idą przygotowania do castingu?
? (Nieznana) : Przygotowania idą dobrze :) Stres jest :) Śpiewać, śpiewałam, ale się trochę denerwuje.

Jak myślicie kogo to mogą być wypowiedzi? Casting już jutro! Zapraszamy do śledzenia naszego blogu.

5 komentarzy:

  1. Nie, jakoś no nie mogę rozpoznać nikogo, jedynie świta mi Karolina Malinowska-Janiak, ale to raczej nie możliwe, bo jest w stanie błogosławionym, o ile już nie urodziła. [Let's Dance 7]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie umiem nikogo rozpoznać, ale myślę, że pierwsza gwiazda to modelka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kompletnie nie wiem, jakie osoby mogą kryć się pod wypowiedziami. Jedynie pani nr 1 to jakaś modelka pewnie xD Byle nie Rubik :D [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia kim są gwiazdy. Kompletnie dobił mnie ten post, bo w tak krótkim jest z pięć błędów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończ już z tymi błędami, każdy je robi . . .

      Usuń