środa, 3 lipca 2013

Po pierwszym castingu!


Pierwszy casting i już były małe problemy z dojechaniem. O 11:30 odbyła się konferencja z Producentem. Producent objaśnił zasady castingu i programu. Po krótkiej konferencji gwiazdy przystąpiły do castingów. Cztery osoby dostały awans, a jedna osoba musiała pożegnać się z dalszych etapów gry. Po castingu wszystkie gwiazdy zostały oprowadzone po Gdańsku. Nasi uczestnicy mogli nie tylko poznać historię tego pięknego miasta, ale także zwiedzić wiele zabytków.

Natalia Jakuła : Bardzo fajny był ten casting. Jurorzy krytyki nie oszczędzali. Cztery osoby dostały promocję do dalszego udziału, jedna uczestniczka odpadła i to tyle.

? (nieznana) : Casting był genialny :) Udało mi się przejść. Jurorzy bardzo mnie pochwalili i mój głos, więc jest fajnie <śmiech> :)

Krzysztof (Producent) : Po pierwszym castingu sądzę, że wszystko się udało. Oprócz małego opóźnienia wszystko było dobrze. Jurorzy i prowadząca sprawdzili się w roli :) Uczestnicy mają ciekawe głosy :) No tylko czekać na ten wrzesień :)

Jeszcze dziś poznacie pierwszego jurora naszego programu! Zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

3 komentarze:

  1. No, no ciekawi mnie ten casting ;) Czekam na wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę jestem zawiedziony, gdyż myślałem, że poznam gwiazdy, ale trudno. Do września się poczeka. Czekam na kolejne info. :) [Let's Dance 7]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dużo mi daje to info, bo tak jak Let's Dance myślałem, że podasz gwiazdy. Ale za to ciekawi mnie, kto będzie pierwszym jurorem [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń